Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halut katosivat kokonaan toisen lapsen syntyän jälkeen

ex-nymfo
03.02.2019 |

Onko täällä muita, joille on käynyt näin?

Kuopus on 1v3kk jo ja mulla ei ole ''yhtään'' haluja. En edes itsetyydytä kuin kerran kahdessa tai kolmessa kuussa. Eli jotain halua on ihan hitusen ja mies ei ole silloin edes paikalla. Imetyksen lopetin jo 9kk sitten ja kuukautiset tulee normaalisti. Meille ei edes sovi mikään hormonaalinenehkäisy aurallisesta migreenistä ja todella runsaasta vuodosta johtuen. Kondomi tuntuu epämukavalta sähellykseltä parisuhteessa.

Kolmatta lasta yritimme kaikesta huolimatta saada alulle hetken aikaa, mutta se oli mekaanista ja halutonta touhua. Nyt pidämme taukoa, kiska haluan laihduttaa ensin ja tuplata raskautumisonnistumisen. Raskauskilot ahdistaa mua. Seksiä meillä ei ole ollut pariin kuukauteen yhtään. Miehelle vaikuttaa oma käsi riittävän, kun ei valita. Mies haluaisi 69 asentoa eniten ja se ei onnistu näissä kiloissa.

Lisäksi alapää ei ole enää entiselllään ja se vaikuttaa mun haluihin. Mulla on leikkausta vaativa lantiopohjan laskeuma.

En kumminkaan halusiaisi olla haluton. Ennen lapsia koin itseni suorastaan nymfomaaniksi.

Mikä avuksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikenkokoisena kyllä kyennyt 69, +100kiloisenakin. Jospa kävisit/te keskustelemassa arjen solmuja auki, kuulostaa olevan kauheesti kaikkea muutakin kuin "vain" haluttomuutta

Vierailija
2/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100kg kyllä. Itseasiassa hieman isompanakin kokeiltiin 69 pari krt, mutta oli hankalaa koska mulla on niin paksut reidet ja mies on ruumiinrakenteeltaan kaappimainen. En siis saa itseäni tarpeeksi auki miehen päälle, koska reidet on liian paksut. Olen päärynävartalo. Lisäksi maha vie liikaa tilaa. Ei meillä muuten ole ongelmia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulle on jäänyt se tunne, ettei mieheni kiihottuu parhaiten 69 asennossa. Tätä mieheltä kysyessä olen saanut vastaukseksi, että siinä nyt on niin hyvät näkymät. Mies haluaa 99% aina 69 asentoa. Nyt tämä ei onnistu.

ap

Vierailija
4/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100kg kyllä. Itseasiassa hieman isompanakin kokeiltiin 69 pari krt, mutta oli hankalaa koska mulla on niin paksut reidet ja mies on ruumiinrakenteeltaan kaappimainen. En siis saa itseäni tarpeeksi auki miehen päälle, koska reidet on liian paksut. Olen päärynävartalo. Lisäksi maha vie liikaa tilaa. Ei meillä muuten ole ongelmia.

ap

Entäs jos kokeilette viisysiä,se voi toimia teillä paremmin?

Vierailija
5/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kurja juttu, mutta noin vaan voi käydä. Jos on itse haluton, niin on niiden halujen takaisin taikominen vaan vaikeaa. Itselleni kävi noin. Itseäni se ei haittaa ollenkaan, mutta on vaikea löytää mistä, jolle sopisi sellainen pelkkä kumppanuussuhde. Mieluummin ne vetää jotain sinisiä nappeja, mutta seksiä on oltava, vaikka ei seisoisi. Mieluummin ovat vaikka yksin kuin seksittömässä suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan