Sinkkuna olisi varmaan ihanaa
Kommentit (25)
Juurihan sä olit viikon sinkkuna siellä omassa yksiössäsi. Mikset jäänyt jatkamaan sitä ihanuutta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä olet sinkkuna ollut ennen ensimmäistä avioliittoasi. Oliko se ihanaa?
Oli, elämäni parasta aikaa. Harmi että sitä kesti niin vähän aikaa.
Sinkkuna on ihanaa. Täysi vapaus eikä ketään passatavana tai mieltä pahoittamassa. En vaihtaisi pois :).
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sä olit viikon sinkkuna siellä omassa yksiössäsi. Mikset jäänyt jatkamaan sitä ihanuutta?
Kun ei ole rahallisesti varaa sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä olet sinkkuna ollut ennen ensimmäistä avioliittoasi. Oliko se ihanaa?
Miksi sä sitten lopetit sen ihanan elämäsi niin lyhyeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan. Aikuisena ihmisenä varmasti ymmärrät, että me kaikki muutkin joudumme elämään rahavarojemme mukaan.
Jos olet järjestänyt itsesi tilanteeseen, jossa sinulla ei ole varaa sinkkuuteen, sitten elät sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloudellisista syistä. Muuten pidin siitä mutta ei ollut rahaa.
Kuinka niin "olisi" ja "varmaan" ihanaa?
Sinähän kertomasi mukaan TIEDÄT, että sinkkuelämä on ihanaa. Ei tarvitse luulotella, jos tietää.
Mutta älä toki toimi tietosi mukaan äläkä ryhdy sinkuksi. Sittenhän sinulta loppuisivat valituksenaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan. Aikuisena ihmisenä varmasti ymmärrät, että me kaikki muutkin joudumme elämään rahavarojemme mukaan.
Jos olet järjestänyt itsesi tilanteeseen, jossa sinulla ei ole varaa sinkkuuteen, sitten elät sen mukaisesti.
En mä koe että se on mun vikani etten pysty opiskelemaan ja saa töitä. Tiedän kyllä että on pakko elää näin.
Eikös se sun ukkos muuttanutkaan sinne kotitaloonsa, jonka se siskoltaan lunasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli menit myös ensimmäisen miehesi kanssa naimisiin rahan takia. Hitto että alkaa hävettää koko oman sukupuolen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kertomasi mukaan TIEDÄT, että sinkkuelämä on ihanaa. Ei tarvitse luulotella, jos tietää.
Mutta älä toki toimi tietosi mukaan äläkä ryhdy sinkuksi. Sittenhän sinulta loppuisivat valituksenaiheet.
Mä ryhtyisin heti jos mulla olisi tuloja kuten muillakin sinkuilla. Mutta kun en saa töitä niin vaikea on alkaa.
Tämä on kyllä yhdessä mielessä valoisa viesti kaikille, jotka pohtivat, saavatko ikinä parisuhteen.
Jos Ammattivalittaja on jo kahdesti onnistunut löytämään itselleen elättäjän ja pääsemään tämän kanssa naimisiin, niin kyllä se silloin on taatusti mahdollista joka ikiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli menit myös ensimmäisen miehesi kanssa naimisiin rahan takia. Hitto että alkaa hävettää koko oman sukupuolen puolesta.
Sovittiin että minä hoidan häntä ja hän maksaa vuokrat yms. Pieni eläke hänellä oli eikä muuta omaisuutta. Kun sain perintöä maksoin hänen ulosottojaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ryhtyisin heti jos mulla olisi tuloja kuten muillakin sinkuilla. Mutta kun en saa töitä niin vaikea on alkaa.
Älä jaksa. Suomessa on kymmeniä tuhansia sinkkuja, joilla ei ole työtä. Silti he elävät ja porskuttavat eteenpäin.
Jos itse ryhdyt sinkuksi, saat täsmälleen samat avustukset ja tuet kuin hekin saavat.
Mutta sehän ei sinulle kelpaa.
Mukavaa olla sinkkuna,ei ole kukaan määräilemässä menemisistä ja tulemisista.JEE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Suomessa on kymmeniä tuhansia sinkkuja, joilla ei ole työtä. Silti he elävät ja porskuttavat eteenpäin.
Jos itse ryhdyt sinkuksi, saat täsmälleen samat avustukset ja tuet kuin hekin saavat.
Mutta sehän ei sinulle kelpaa.
Niukasti elävät ja mulla olisi karenssi kin enkä edes pysty mitään aktiivimallia täyttämään.
Ja sun arvollesi ei sovi "niukka elämä"?
Ei, vaikka se olisi ihanaa sinkkuelämää?