Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli sinun negatiivisin tunne lapsuudessasi? Minulla pettymys

Vierailija
03.02.2019 |

Muista niin monesti itkeneeni, etten saanut sitä, mitä halusin. Luulen, ettei vanhemmillani ollut mitään aavistusta. Syvä, syvä pettymys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Kaikilla oli niiin ihana lapsuus, ettei ole mitään negatiivista?

Vierailija
2/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautuminen alkoholisti-isän kanssa elämiseen. Se kun sisällä kiehuu mutta mitenkään ei voi vaikuttaa mihinkään, se vaan patoutuu sisälle ja purkautuu sitten välillä kiukkuna ja väkivaltana itseään kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhautuminen alkoholisti-isän kanssa elämiseen. Se kun sisällä kiehuu mutta mitenkään ei voi vaikuttaa mihinkään, se vaan patoutuu sisälle ja purkautuu sitten välillä kiukkuna ja väkivaltana itseään kohtaan.

Eikä kaikki väkivalta ole tuota voimattomuuden tunnetta? Lapsillakin.

Vierailija
4/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko, lähinnä pimeän, mutta myös vieraiden ihmisten ja kaiken tuntemattoman. Pettymyksistä pahimmat liittyivät äidin alistamispyrkimykseen ja sisaruksiin verrattuna huonompaan kohteluun. Tämä ei kuitenkaan ole koko totuus. 

Vierailija
5/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä. Sain toistuvasti kuulla olevani vääränlainen lapsi, jonka teotkin olivat vääränlaisia.

Vierailija
6/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys, muistan kirkkaasti ajatelleeni että viimeinkin se hakaa mut kuoliaaksi ja sitten pääsen pois tästä tuskasta. No en kuollut, olin pitkään pettynyt ja katkera. 

Vierailija
7/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätyksi tulemisen tunne. Turvattomuus ja pakko selvitä yksin.

Niinpä minusta kasvoi erittäin itsenäinen omillaan toimeen tuleva ja kaikenlaista riippuvaisuutta kammoava ihminen. Sanotaanko että sairastuin vahvuuteen.