Mulla noin 1000 euron edestä OP-bonuksia enkä tee niillä yhtään mitään
Tai no pankkimaksuihin toki. Mutta muuten ihan hömppää. Vakuutuksia en heidän kautta halua koska huomattavasti kalliimpia ovat. Olenko nyt tyhmä vain vai ovatko muutkin huomanneet ettei niillä (bonus) mitään tee ?
Kommentit (20)
Mulla menee noista auto ja kotivakuutukset, ilmaista rahaa. Toki voit varmaan käyttää niitä vaika testamentin tekoon, tai johonkin pankkipalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee noista auto ja kotivakuutukset, ilmaista rahaa. Toki voit varmaan käyttää niitä vaika testamentin tekoon, tai johonkin pankkipalveluun.
Hei joo, testamentti tosiaan pitäisi tehdä.
Kiitos vinkistä.
Ap
Mitä se vakuutusten kalleus haittaa kun ne saa ilmaiseksi?
Tyhmää olla käyttämättä vakuutuksiin vaikka olisikin kalliimpi.
Tonnilla saa jo hyvin vähennettyä laskua jos vaihtoehto on että jää käyttämättä.
Omaa rahaa jota ei voi käyttää kuten haluaa. Pankit, nuo yhteiskunnan loiset.
Mä käytän laajimpaan kotivakuutukseen mitä löytyy, samoin jatkuvasti voimassaolevaan matkavakuutukseen. Siinä matkatavara ja kriisivakuutus, plus kaikki mahdollinen mitä saatavissa. Toimii myös Suomessa yli 50km kotoota. Nää maksais satoja euroja vuodessa, siks pysyn OPn asiakkaana. Ainakin so far.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti uskot, että tuo on ilmaista rahaa? Lol. Ainakin sun kohdalla on markkinointi onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti uskot, että tuo on ilmaista rahaa? Lol. Ainakin sun kohdalla on markkinointi onnistunut.
Miten se ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Ennen sai rahana.
Kunnes joku katkera nosti metelin. Pitäähän se jos itsellä ei ole rahaa jolla tienata bonuksia, niin estää myös muilta.
Mutta kohtahan bonukset menevät verolle eikä niitä edes voi käyttää enää sitten vakuutuksiin. No saas nähdä mitä OP tekee sitten.
Mitä etuja muilla pankeilla on kun korot on lähes samat.
Aloituksen tekijä on tyhmä, kuten itse arvelee. Jos saisin100 euron lahjakortin K-kauppaan, mutta sanoisin etten voi käyttää sitä kun K-kaupan tuotteet on Lidlin hintoja kalliimpia niin onko se järkevä tapa ajatella.
Toisaalta kohtahan nekin saa rahana, joskin 1000 euron bonuksista jää käteen 700 euroa verojen jälkeen. Olisiko bonukset kannattanut kuitenkin käyttää.
Mulla on 8 kappaletta alushousuja.
Vierailija kirjoitti: Mulla on 8 kappaletta alushousuja.
Lyhyt vai pitkälahkeisia. Saatko niistä bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kohtahan bonukset menevät verolle eikä niitä edes voi käyttää enää sitten vakuutuksiin. No saas nähdä mitä OP tekee sitten.
Miten niin saa nähdä. Kun ne kerran ovat verollisia, OP voi jakaa ne rahana - ja on ilmoittanut alkavansa tehdä niin,
Bonukset ja kanta-asiakasedut pitäisi ehdottomasti kieltää välttämättömyys tuotteissa palveluissa; ruoka, vaatteet, polttoaine, sähkö, vakuutus, pankkiasiat, silmälasit, terveyspalvelut, netti ja matkapuhelin liittymät jne jne.
Tekis hyvää kilpailulle ja jäisi näidenkin kantissysteemien pyöritys pois.
Ja samalla kieltää tietojen keräys näitä asioita ostaessa
Jos hotellissa köllöttelet niin sit on ihan ok. Hotellissa käynti ei ole välttämätöntä kenellekään
Vierailija kirjoitti:
Bonukset ja kanta-asiakasedut pitäisi ehdottomasti kieltää välttämättömyys tuotteissa palveluissa; ruoka, vaatteet, polttoaine, sähkö, vakuutus, pankkiasiat, silmälasit, terveyspalvelut, netti ja matkapuhelin liittymät jne jne.
Tekis hyvää kilpailulle ja jäisi näidenkin kantissysteemien pyöritys pois.
Ja samalla kieltää tietojen keräys näitä asioita ostaessa
Jos hotellissa köllöttelet niin sit on ihan ok. Hotellissa käynti ei ole välttämätöntä kenellekään
Mites mä veikkaan että sulle esim ei kerry vaikkapa op-bonuksia niin että niillä sais vuoden vakuutukset katettua...?
Sama kuin ne jotka ei ole saamassa perintöä, ulisee että perintöveron pitäis olla 100%. Mikäs se olikaan se sanonta, "suomalainen maksaa satasen ettei naapuri vaan saa viittäkymppiä".
Bonukset pitäisi rajoittaa käytettäväksi kohteeseen mistä ne on saatu. Kun saat bonusta auton ostosta niin bonukset pitäisi käyttää vaikka auton huoltoon. Jos ostat kaupasta ostoksia niin rahoja ei voisi suoraan sijoittaa vaikka pankin sijoituksiin vaan kaupan ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin saa nähdä. Kun ne kerran ovat verollisia, OP voi jakaa ne rahana - ja on ilmoittanut alkavansa tehdä niin,
Bonukset voi edelleen käyttää vakuutuksiin, niistä on jo otettu vero pois kun ne tupsahtaa bonustilille. Tai sijoittaa rahastoihin tai nostaa käteisenä.
Ennen sai rahana.