Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla noin 1000 euron edestä OP-bonuksia enkä tee niillä yhtään mitään

Vierailija
25.08.2025 |

Tai no pankkimaksuihin toki. Mutta muuten ihan hömppää. Vakuutuksia en heidän kautta halua koska huomattavasti kalliimpia ovat. Olenko nyt tyhmä vain vai ovatko muutkin huomanneet ettei niillä (bonus) mitään tee ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai rahana.

Vierailija
2/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee noista auto ja kotivakuutukset, ilmaista rahaa. Toki voit varmaan käyttää niitä vaika testamentin tekoon, tai johonkin pankkipalveluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee noista auto ja kotivakuutukset, ilmaista rahaa. Toki voit varmaan käyttää niitä vaika testamentin tekoon, tai johonkin pankkipalveluun.

Hei joo, testamentti tosiaan pitäisi tehdä.

Kiitos vinkistä.

Ap

Vierailija
4/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vakuutusten kalleus haittaa kun ne saa ilmaiseksi?

Vierailija
5/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää olla käyttämättä vakuutuksiin vaikka olisikin kalliimpi.

Tonnilla saa jo hyvin vähennettyä laskua jos vaihtoehto on että jää käyttämättä.

Vierailija
6/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa rahaa jota ei voi käyttää kuten haluaa. Pankit, nuo yhteiskunnan loiset.

Vierailija
7/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän laajimpaan kotivakuutukseen mitä löytyy, samoin jatkuvasti voimassaolevaan matkavakuutukseen. Siinä matkatavara ja kriisivakuutus, plus kaikki mahdollinen mitä saatavissa. Toimii myös Suomessa yli 50km kotoota. Nää maksais satoja euroja vuodessa, siks pysyn OPn asiakkaana. Ainakin so far.

Vierailija
8/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti uskot, että tuo on ilmaista rahaa? Lol. Ainakin sun kohdalla on markkinointi onnistunut.

Vierailija
9/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti uskot, että tuo on ilmaista rahaa? Lol. Ainakin sun kohdalla on markkinointi onnistunut.

Miten se ei ole?

Vierailija
10/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sai rahana.

Kunnes joku katkera nosti metelin. Pitäähän se jos itsellä ei ole rahaa jolla tienata bonuksia, niin estää myös muilta.

Vierailija
11/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kohtahan bonukset menevät verolle eikä niitä edes voi käyttää enää sitten vakuutuksiin. No saas nähdä mitä OP tekee sitten.

Vierailija
12/20 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etuja muilla pankeilla on kun korot on lähes samat.

Vierailija
13/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tekijä on tyhmä, kuten itse arvelee. Jos saisin100 euron lahjakortin K-kauppaan, mutta sanoisin etten voi käyttää sitä kun K-kaupan tuotteet on Lidlin hintoja kalliimpia niin onko se järkevä tapa ajatella.

Toisaalta kohtahan nekin saa rahana, joskin 1000 euron bonuksista jää käteen 700 euroa verojen jälkeen. Olisiko bonukset kannattanut kuitenkin käyttää.

Vierailija
14/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8 kappaletta alushousuja.

Vierailija
15/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mulla on 8 kappaletta alushousuja.

Lyhyt vai pitkälahkeisia. Saatko niistä bonusta.

Vierailija
16/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kohtahan bonukset menevät verolle eikä niitä edes voi käyttää enää sitten vakuutuksiin. No saas nähdä mitä OP tekee sitten.

Miten niin saa nähdä. Kun ne kerran ovat verollisia, OP voi jakaa ne rahana - ja on ilmoittanut alkavansa tehdä niin,

Vierailija
17/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonukset ja kanta-asiakasedut pitäisi ehdottomasti kieltää välttämättömyys tuotteissa palveluissa; ruoka, vaatteet, polttoaine, sähkö, vakuutus, pankkiasiat, silmälasit, terveyspalvelut, netti ja matkapuhelin liittymät jne jne. 

Tekis hyvää kilpailulle ja jäisi näidenkin kantissysteemien pyöritys pois.

Ja samalla kieltää tietojen keräys näitä asioita ostaessa

Jos hotellissa köllöttelet niin sit on ihan ok. Hotellissa käynti ei ole välttämätöntä kenellekään

Vierailija
18/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonukset ja kanta-asiakasedut pitäisi ehdottomasti kieltää välttämättömyys tuotteissa palveluissa; ruoka, vaatteet, polttoaine, sähkö, vakuutus, pankkiasiat, silmälasit, terveyspalvelut, netti ja matkapuhelin liittymät jne jne. 

Tekis hyvää kilpailulle ja jäisi näidenkin kantissysteemien pyöritys pois.

Ja samalla kieltää tietojen keräys näitä asioita ostaessa

Jos hotellissa köllöttelet niin sit on ihan ok. Hotellissa käynti ei ole välttämätöntä kenellekään

Mites mä veikkaan että sulle esim ei kerry vaikkapa op-bonuksia niin että niillä sais vuoden vakuutukset katettua...?

Sama kuin ne jotka ei ole saamassa perintöä, ulisee että perintöveron pitäis olla 100%.  Mikäs se olikaan se sanonta, "suomalainen maksaa satasen ettei naapuri vaan saa viittäkymppiä". 

Vierailija
19/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonukset pitäisi rajoittaa käytettäväksi kohteeseen mistä ne on saatu. Kun saat bonusta auton ostosta niin bonukset pitäisi käyttää vaikka auton huoltoon. Jos ostat kaupasta ostoksia niin rahoja ei voisi suoraan sijoittaa vaikka pankin sijoituksiin vaan kaupan ostoksiin.

Vierailija
20/20 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin saa nähdä. Kun ne kerran ovat verollisia, OP voi jakaa ne rahana - ja on ilmoittanut alkavansa tehdä niin,

Bonukset voi edelleen käyttää vakuutuksiin, niistä on jo otettu vero pois kun ne tupsahtaa bonustilille. Tai sijoittaa rahastoihin tai nostaa käteisenä.