Kuka on mielestänne kyllästyttävin julkkis? Eli liikaa esillä
Kenen naama on liikaa esillä lehdissä ja joka paikassa.
Kertokaa mielipiteenne. "Turha julkkis"
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Matilla tais olla jotain nupissakin vikaa kun niin paljo riehu ja juopotteli
Ei millään pahalla mutta mulla on yksi tuttu jolla on mielenterveysongelmia, ja kun se ottaa viinaa niin aloittaa just tuommoisen maanisen jankkaamisen ihan mistä sattuu. Se menee ihan ihmeelliseen tilaan eikä tajua ei ymmärrä omaa hulluuttaan, sulla näköjään sama ongelma. Ja tuo vaihe menee päälle juuri silloin kun alkoholia alkaa kittaamaan.
TINNI. En tiedä sukunimeä eikä kiinnostakaan. Jotenkin kaikki mitä se puhuu menee mulla ihan ohi korvien kun se on niin raivostuttava tyhjänpulputtaja. Vappu Pimiä kuuluu myös inhokkeihin.
Onko Sara Sieppi muuten ympärrileikattu?
Tää ketju on mennyt kyllä aika sairaaks.
Karl Marx. Paskat ideat, paskoja valtioita, sata miljoonaa kuollutta. Ihan liikaa esillä nykyään.
Joo ei järkeä. Mutta ei se Mattikaan mikään kovin ihailtava tyyppi ollu, sen nyt varmaan monen luulis jo tajuuvan.
Masan ois voinu laittaa jalkapuuhun ja häpeäpaaluu, ei tollanen pelkkä linnassa olo ketään paranna.
ei tänne tarvita enää Matti aiheisia viestejä, kiitos
Ehkä ois voinu Matti mennä hoitoon, mutta niin sinäkin.
Kuka näitä Nykäs aiheisia juttuja kaipaa, tää on menny ihan typeräks.
No mitä sä urpo sitten postaat tänne?
Rauhottukaas jo, ei ketään kiinnosta kuinka sekopää se Matti tai joku muu oli.
Sano vain, että Matti oli sen verran haitallinen muille uransa jälkeen, että ois voinu pitää linnassa pidempään.
No mitä v!ttua sitten, antaa Matin jo olla!
Niin no, taitaa vaan kertoa siitä löyhästä moraalista mikä suomalaisilla nykyään on.
Joo mutta Matti oli aika kova riehumaan ja rellestämään, ehkä kokonaisarviointiin pitää ottaa vähän muutakin kuin pelkkä mäestä hyppääminen
No olkaa nyt lässyttäjät hiljaa jo
Mä en välitä pas-aa siitä mitä se Matti riehu, ei kiinnosta.
Jaa ei mitään väliä kuinka paljon joku pahoinpitelee toisia??
emt, mutta hakkas kyllä aika montaa