Kuka on mielestänne kyllästyttävin julkkis? Eli liikaa esillä
Kenen naama on liikaa esillä lehdissä ja joka paikassa.
Kertokaa mielipiteenne. "Turha julkkis"
Kommentit (402)
niin ite vähän epäilen et tää on ylläpitäjien luoma ketju tai jonkun heidän kaverinsa, ei mikään muu selitä enää tätä et tää nähystä huolimatta on yhä pystyssä
Ehkä teidän tyyppien sit kannattais ilmottaa tästä m()deraatt()rien yläpuolisille tahoille jos siellä ei välitetä mistään.
Selittäkää mulle, että miksi seuraatte sitten jotain noita julkkikiksia jos kerran kyllästyttää?
Suomi on niin pieni paikka, että vaikea olla julkisuuden henkilö ilman, että naama kuluu.
Enemmän mua kyllästyttää ohjelmat mitä tv:stä tulee. Niin samankaltaisia kaikki. Ja samat naamat sit niissä viel kiertää.
karvis kirjoitti:
Ehkä teidän tyyppien sit kannattais ilmottaa tästä m()deraatt()rien yläpuolisille tahoille jos siellä ei välitetä mistään.
Alan kallistuu myös tälle kannalle, heidän toimintansa ollu kyl luvattoman huonoa ja löperöä, aikaa kyl ollu toimia. Ei jääne muuta vaihtoehtoo ku ilmottaa heistäki.
Vappu Pimiä, Kim Sainio, Paukki, Laura Vähähyyppä. Ei kestä kuunnella Pimiää tai muita edellämainittuja. Vähähyyppä on perinteinen röökimuija, jonka ääntä ei kestä kuunnella selvinpäin.
Se että y.ll.äp.ito sallii Matti Nykäsen järkyttävät herjaukset täällä, mutta näköjään silti vahtii kokoajan( äskenkin tuli se "julkaistaan hyväksynnän jälkeen" kunnkirjoitin sanan yl..lläp.ito kuten se kirjoitetaan) osoittaa sen, että taitaa siellä yl.llä pi.dossa olla henkilö joka tänne itse suoltaa näitä herjauksia.
Tulee kuumat paikat hänelle, sillä poliisi selvittää ip osoitteita parhaillaan.
Senverran oli virkavallankin mielestä rumaa ja vastenmielistä herjaamista vainajaa kohtaan.
Musta kuolleet esim. Spede Pasanen miks pitää jauhaa nyt yli 15 vuotta sitten kuolleen tekemisiä joita on ehkä tapahtunut vuosikymmeniä sitten... annettaisiin kuolleiden olla ja enemmän näitä uusien tähtien esittelyä esim. Ilta, Auroora
Anne-Mari Miettinen, voiko turhempaa olla?
VAPPU PIMEÄ MARJA HINTIKKA MIKSI KAIKISSA OHJELMISSA KAAKATTAMASSA EIKÖ LÖYDY UUSIA KASVOJA
KYLLÄHÄN MATTI ON EDELLEEN SUOMEN PARAS MÄKIHYPPÄÄJÄ EI KUKAAN TOINEN OLE VOITTANUT NIIN MONTA KERTAA JA MITÄ KENENKÄÄN YKSITYIS ELÄMÄ KENELLEKÄÄN KUULUU ON NIITÄ PALJON PAHEMPIAKIN
Laura Vähähyyppä. Sitä tupakanraiskaamaa ääntä ei voi yksinkertaisesti kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Anne-Mari Miettinen, voiko turhempaa olla?
Tämä taitaa olla yksi noloimmista julkkiksista?? Täysin turha julkkis ja alastomuuttaan esittelee... Eikä ole edes kaunis. Onko hänellä aivoja? Olisi mielenkiintoista tehdä aivotutkimusta, että millaista massaa sielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle, että miksi seuraatte sitten jotain noita julkkikiksia jos kerran kyllästyttää?
Niitä ei tarvitse seurata, kun iso osa heistä on väkisin esillä joka paikassa. Telkkarissa, mainoksissa, netissä, everywhere...
Janne Kataja ehdottomasti. Sen tekohymy oksettaa ja ne vitsit on ihan perseestä.
Mä en ainakaan jaksa kattella yhtään Hedbergin naamanvääntelyä ja Hirviniemellä on vähän samoja elkeitä. Ja noista juontajista Roope ei ole ihan kauhean hyvä. Sieppikin vaikuttaa huonolta, mutta siitä ei osaa sanoa, kun sillä ei taida muuta duunia missään olla kuin mitään puhumatta käy tökkimässä Onnenpyörässä telkkariruutuja.