Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sunnuntaiaamuna sitä herää aina kokemattoman miehen todellisuuteen

Vierailija
03.02.2019 |

Miksi elämä meni näin? Mikä mussa on vikana? Olenko näin huono ja epäseksikäs ihminen?

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla ruikutat niin ei ihme et kellekään kelpaa.

Vierailija
22/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain koloonsa vetäytynyt saamaton nahjus.

Hyvä analyysi. Kiitos siitä.

Tuossa oli kolme syytettä:

a) koloonsa vetäytynyt en ole, en ikinä ole ollut

b) saamaton, joo, koska en ole ikinä saanut

c) nahjus ehkä, vaikka lääkärintodistuksessa lukeekin, että normaali, nuori mies

ap

Se oli analyysi, ei syyte. Ja se ”saamaton” ei tarkoita sen saamista, vaan aikaansaamista!

Ymmärsin kyllä. Yritin vain kääntää sen itselleni edullisempaan suuntaan.

Voitko tarkentaa mikä olisi aikaansaamista? Ja miten se tilanteessani toimisi?

ap

No millaisen elämän olet itsellesi saanut aikaan? Koulutus, työ, harrastukset, ystävät, koti, lemmikkieläimet? Toivottavasti teet muutakin kuin vingut netissä.?

Kiitos kysymisestä.

Olen käynyt koulussa. Olen töissä. Harrastan aika paljon. Eilen olin kavereiden luona. Kotini on kerrostalossa. Ei lemmikkejä, jos ala-asteella maalaamaani kiveä ei lasketa. Teen muutakin. Esimerkiksi leivon leipää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet kuitenkin ymmärtänyt, että itsesääli on paras keino saada naisten huomio puoleesi.

Kyllä. Se on listallani kakkosena heti Vauva-palstalle perustettavan keskusteluketjun takana.

ap

Vierailija
24/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tänään saisit naista? Mitä hän saisi sinussa?

Lastit reisille. Hyvässä lykyssä ehtisi aivan huulille asti.

Juonipaljastus.

ap

Vierailija
25/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurua, hyvää tuoksua, läheisyyttä, hellyyttä, parasta yrittämistä ja ehdottoman huomioni.

ap

Eli käytännössä ei yhtään mitään. Kohderyhmäsi on sitten amiksesta valmistuneet parturikampaajat tai keittäjät. Muut kaipaa enemmän älyllisyyttä .

Kiitos mielipiteestäsi. Voin toki lukea ääneen kirjahyllystä löytyvää Hawkingiä tai Valtaojaa, jos älyllistä pitää olla.

ap

Vierailija
26/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mielikuva mukavasta, huumorintajuisesta miehestä. Kyllähän se lannistaa välillä, jos seuraa ei löydy. En siis koe vinkumiseksi, jos siitä avautuu.

Tosi asiatonta ja ilkeääkin kommenttia täällä vaan saa. Noinko puhutte ystävillekin.. 😩

Vierailija
27/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ei voi muuta sanoa, kun kyllä täällä taas on empaattisuus kohdillaan :) Mitkä kaikki itsekeskeiset pissikset tänne oikein kirjoittaa, sillä vastausten taso kyllä osoittaa todellista ulkokultaisuutta, mikä valitettavasti on nykyisin hyvin tavallista iästä huolimatta. 

Vastaisin sinulle viestiketjun aloittanut mieshenkilö, että ehkä olet hakenut seuraa vääränlaisista henkilöistä.  Yleisesti ottaen viimeisen päälle naamansa paklanneet ja irtoletein varustetut naisihmiset eivät kyllä ole parasta seuraa kenellekään, muuta kuin samanlaisille pintapuolisille ihmisille. Heille kaikki ulkoiset seikat, kuten varallisuus, millä ajat, missä asut jne. on noita sun täällä esittämiä ajatuksia tärkeimpiä.  Sama koskee myös näitä barbien ken-miehiä :D

Toivottavasti harrastat jotain, tai aloitat sellaisen, jossa sinulla on mahdollisuus tutustua ihmiseen, jossa asuu sama syvällisyys. Olen varma, että kohtaat sellaisen. 

Vaikka just alussa manailinkin noita, vain ulkoista olemusta tutkailevia ihmisiä, niin muista kuitenkin huolehtia itsestäsi sekä vaatteistasi, sillä ensivaikutelma on tärkeä, ennen kuin pääsee tutustumaan toiseen.  

Vierailija
28/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista ihmisistä ap sitten on hakenut seuraa? 

Vierailija
29/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun toimivat miehet jotka juttelevat rohkeasti, "heittävät läppää", katsovat silmiin, käyttävät puhtaita siistejä vaatteita, tuoksuvat hyvälle, rannekello plussaa, siistit kynnet ja iho. Niin ja hyvä ryhti, liikunnallisuus.

Olen tavannut miehiä, joita siis alkanut tapailemaan, baarissa, netissä ja kavereiden/tuttujen seurasta.

Kannattaa liikkua paljon ihmisten seurassa, erilaisissa tilaisuuksissa ja harrastuksissa.

mitä vaatimuksia rannekellon merkin suhteen?

Vierailija
30/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun toimivat miehet jotka juttelevat rohkeasti, "heittävät läppää", katsovat silmiin, käyttävät puhtaita siistejä vaatteita, tuoksuvat hyvälle, rannekello plussaa, siistit kynnet ja iho. Niin ja hyvä ryhti, liikunnallisuus.

Olen tavannut miehiä, joita siis alkanut tapailemaan, baarissa, netissä ja kavereiden/tuttujen seurasta.

Kannattaa liikkua paljon ihmisten seurassa, erilaisissa tilaisuuksissa ja harrastuksissa.

mitä vaatimuksia rannekellon merkin suhteen?

Ei mitään. Jostain syystä tykkään kun miehellä on rannekello. Ehkä mieluummin sporttinen malli kuin mikään ökyräppikello.

Vierailija
31/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesäälissä rypemisen takia jäät yksin. Tee itsellesi mielekäs elämä johon et tarvitse naista. Sitten sellainen on mahdollista saada. Epätoivo on pahin turn off valitettavasti.

Tiedät itsekin kuinka lattea klisee tuo on.

Vierailija
32/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain koloonsa vetäytynyt saamaton nahjus.

Hyvä analyysi. Kiitos siitä.

Tuossa oli kolme syytettä:

a) koloonsa vetäytynyt en ole, en ikinä ole ollut

b) saamaton, joo, koska en ole ikinä saanut

c) nahjus ehkä, vaikka lääkärintodistuksessa lukeekin, että normaali, nuori mies

ap

Se oli analyysi, ei syyte. Ja se ”saamaton” ei tarkoita sen saamista, vaan aikaansaamista!

Ymmärsin kyllä. Yritin vain kääntää sen itselleni edullisempaan suuntaan.

Voitko tarkentaa mikä olisi aikaansaamista? Ja miten se tilanteessani toimisi?

ap

Miten olet viettänyt tämän viikonlopun? Monenko ihmisen kanssa olet jutellut?

eri

Vierailija
33/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin nuo ja itseeni osui 7/10. Vielä on siis parannettavaa.

ap

Vierailija
34/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavoite on vain saada pesää, niin tavoitteen saavuttamiseksi pitää alkaa tehdä aktiivisesti jotain. Mitä sinä teet?

Ei ole ainoa tavoite. Toki pitäisi olla aktiivisempi tavoitteli sitten mitä tahansa. Nyt olen viime aikoina odotellut oveni takana.

ap

Vierailija
35/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmääni pisti heti tuo "saamaton" jota käytät tietyssä merkityksessä.

Jos sinulle tärkeintä on "saaminen" ja kärvistelet itsesäälissä kun et "saa", saat minun puolestani jatkaa hamaan hautaan. 

Mies joka näkee naisen pelkästään objektina joutaa olemaankin yksin.

Käytin sitä joo, mutta yritin käyttää sitä humoristisesti. Kyllä se oikea merkitys olisi juuri se toinen.

ap

Vierailija
36/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostavaa kuinka tässäkin, taas ties kuinka monennen kerran, kaikki vetovastuu on sälytetty miehen harteille. "Mitä olet tehnyt", "sinun pitää olla sitä ja tätä" ja "oletko kokeillut sitä ja tätä". Toki, onhan se oma aktiivisuus puoli voittoa, mutta miksi koskaan ei kiinnitetä huomiota siihen, että ilmeisesti naisetkaan eivät ole tehneet mitään ap:ta kohtaan? Ei kai se nyt ihan aina voi mennä vain niin, että ainoastaan toisella on velvoite tehdä sitä ja tätä, ja toisella ei mitään? Minua kiinnostaisi se, miksi kukaan nainen ei ole ilmeisesti ollut ap:sta sen vertaa kiinnostunut, että olisi ollut aktiivinen häntä kohtaan.

Vierailija
37/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinostavaa kuinka tässäkin, taas ties kuinka monennen kerran, kaikki vetovastuu on sälytetty miehen harteille. "Mitä olet tehnyt", "sinun pitää olla sitä ja tätä" ja "oletko kokeillut sitä ja tätä". Toki, onhan se oma aktiivisuus puoli voittoa, mutta miksi koskaan ei kiinnitetä huomiota siihen, että ilmeisesti naisetkaan eivät ole tehneet mitään ap:ta kohtaan? Ei kai se nyt ihan aina voi mennä vain niin, että ainoastaan toisella on velvoite tehdä sitä ja tätä, ja toisella ei mitään? Minua kiinnostaisi se, miksi kukaan nainen ei ole ilmeisesti ollut ap:sta sen vertaa kiinnostunut, että olisi ollut aktiivinen häntä kohtaan.

Ongelma on ap:lla, ei naisilla. Vain ap voi sen ratkaista. Ei ap:n naisettomuus ole minun ongelmani eikä kenenkään muunkaan naisen ongelma.

Kysyin ap:lta mitä hän on tehnyt viikonloppuna kuullakseni, olisiko hänellä edes ollut mahdollisuuksia tavata kiinnostavia naisia. Jos hän ei ole edes ollut missään, missä olisi voinut tutustua ihmisiin, jutella, niin onhan se oikeasti mahdottomuus ketään tavata.

Vierailija
38/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ap:lla, ei naisilla. Vain ap voi sen ratkaista. Ei ap:n naisettomuus ole minun ongelmani eikä kenenkään muunkaan naisen ongelma.

Kysyin ap:lta mitä hän on tehnyt viikonloppuna kuullakseni, olisiko hänellä edes ollut mahdollisuuksia tavata kiinnostavia naisia. Jos hän ei ole edes ollut missään, missä olisi voinut tutustua ihmisiin, jutella, niin onhan se oikeasti mahdottomuus ketään tavata.

Tietysti, ongelma on ap:lla, siitä olemme melko samaa mieltä. Itse olen kyllä sitä mieltä että ainakin 50% ap:n ongelmasta johtuu naisista. Naisista, jotka eivät käytännössä koe että ap olisi tutustumisen väärti. Se ei tietysti ole naisten vika, mutta selkeästi osa ongelmaa he ovat.

Vierailija
39/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, ongelma on ap:lla, siitä olemme melko samaa mieltä. Itse olen kyllä sitä mieltä että ainakin 50% ap:n ongelmasta johtuu naisista. Naisista, jotka eivät käytännössä koe että ap olisi tutustumisen väärti. Se ei tietysti ole naisten vika, mutta selkeästi osa ongelmaa he ovat.

On sinulla aika erikoinen logiikka. No, en usko että yksikään nainen tätäkään päiväänsä pilaa pohtimalla ap:n ongelmaa.

Vierailija
40/192 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurua, hyvää tuoksua, läheisyyttä, hellyyttä, parasta yrittämistä ja ehdottoman huomioni.

ap

Eli käytännössä ei yhtään mitään. Kohderyhmäsi on sitten amiksesta valmistuneet parturikampaajat tai keittäjät. Muut kaipaa enemmän älyllisyyttä .

Johan oli taas kommentti. Olen käynyt amiksen, kuten yliopistonkin, ja kaipasin kyllä älyllisyyttä jo amisaikoina. Läheisyys ja hellyys ei kyllä ole älyllisyyden vastakohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä