Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tajunnut iskeä kiinni? Eilen baarissa...

Vierailija
02.02.2019 |

Osu katseen pariin kertaan erittäin kauniin naisen kanssa. Ehkä elämäni nainen!

No ehdin unohtaa tämän hetkeksi. Räpläsin kännykkää parin metrin päästä tiskiltä niin tämä nainen tulee tosi iloisesti kysymään että kumpi meistä oli ensin jonossa. Sanoin häkeltyneenä että mene vaan, tilaan myöhemmin.

Kohta tulee tilattuaan vielä uudestaan sanomaan, että "anteeksi kun etuili mua" ja olin vaan että "ei se mitään" ja annoin se mennä tiehensä... Vasta jälkeenpäin tajusin, että olisikohan tossa pitänyt alkaa jotai juttua vääntämään...

M25

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista voi pitää aloitteena.

No  naiset on tuossa vähän huonoja. Mies olisi vastaavassa tilanteessa kysynyt suoraan että annkkopillua

Vierailija
22/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kiima tuoksuu tänne peräkamariin asti! 

Jopa minäkin voin haistaa äippäsi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista voi pitää aloitteena.

No  naiset on tuossa vähän huonoja. Mies olisi vastaavassa tilanteessa kysynyt suoraan että annkkopillua

Ja mikähän estää naisia olemasta yhtä selväsanaisia? Ei kai patriarkaatti sentään?

Vierailija
24/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää miksi niin aikaansaavat, viisaat, ja kaikin puolin voimaantuneet naiset ei saa niitä aloitteita kuitenkaan tehtyä..

Just niin!

Vierailija
25/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky ja kierrätysviillokki. Tekee samaa joka baari-iltanaan. Hyvin meni, vältyit kärpäsiltä.

Vierailija
26/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehdin unohtaa tämän hetkeksi. Räpläsin kännykkää parin metrin päästä tiskiltä niin tämä nainen tulee tosi iloisesti kysymään että kumpi meistä oli ensin jonossa. Sanoin häkeltyneenä että mene vaan, tilaan myöhemmin.

Kohta tulee tilattuaan vielä uudestaan sanomaan, että "anteeksi kun etuili mua" ja olin vaan että "ei se mitään" ja annoin se mennä tiehensä... Vasta jälkeenpäin tajusin, että olisikohan tossa pitänyt alkaa jotai juttua vääntämään...

M25

Olit parin metrin päässä tiskiltä? Siis et missään jonossa? Ja tämä tulee kysymään, kumpi oli ensin jonossa? Vaikuttaa aika tyhmältä ihmiseltä. Eihän tuollaisen kanssa kestä elämää, kun kaikki pitää vääntää rautalangasta. Kun jotain elämän juttua tuossa näet.

Joo, tiskillä ei ollut ketään, räpläsin kännykkää kaukana tiskistä, mutta kuitenki naama tiskin suuntaan. Tämä tuli tosi leveällä hymyllä arvuuttelemaan, että kumpihan oli eka "tilaamassa". Tuskin oli mikään iskuyritys, mutta tässä olisi ollut mahdollisuus iskeä itse kiinni...

Ap

Vierailija
27/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste naiset osaa muka tunkea, mikäs nyt sen vahvuuden vei? Kuitenkin normimeininki baareissa ja yökerhoissa. Joka muuta väittää, on sievistelyä ja itsepetosta.

Vierailija
28/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No OLIS pitänyt, voi sua :D Toivottavasti tienne kohtaa uudestaan, ja kohtaakin,  jos on sun elämäsi nainen <3

N47

Vierailija
29/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä ei ollut tarkoitettu yhteen. Itse naisena tuossa tilanteessa olisin ollut määrätietoisempi, ja tunkenut kännykkäsi ohi. Jos kiinnostusta siis olisi ollut.

#HeToo

Kyllä aikuisen ihmisen tulee hyväksyä se, jos toinen ei ole kiinnostunut.

Ap:lle: Voi sua x 100000000.

Vierailija
30/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Olit parin metrin päässä tiskiltä? Siis et missään jonossa? Ja tämä tulee kysymään, kumpi oli ensin jonossa? Vaikuttaa aika tyhmältä ihmiseltä. Eihän tuollaisen kanssa kestä elämää, kun kaikki pitää vääntää rautalangasta. Kun jotain elämän juttua tuossa näet.

Joo, tiskillä ei ollut ketään, räpläsin kännykkää kaukana tiskistä, mutta kuitenki naama tiskin suuntaan. Tämä tuli tosi leveällä hymyllä arvuuttelemaan, että kumpihan oli eka "tilaamassa". Tuskin oli mikään iskuyritys, mutta tässä olisi ollut mahdollisuus iskeä itse kiinni...

Ap

Aika selvä iskuyritys, mutta semmonen ujompi kokeilu tais olla. Ja kun kolmesti torjuit niin eiköhän tuo uskonut ettei kiinnosta. No parempaa onnea ens kerralla. Sitä ens kertaa varten paljastan, että jos nainen suht selvinpäin tulee tekemään tikusta asiaa ja hymyilee niin kyllä se on kiinnostunut. Ne naiset, jotka tulee mennäänks paneen asenteella on niin kännissä ettei kannata.

Vierailija
31/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No OLIS pitänyt, voi sua :D Toivottavasti tienne kohtaa uudestaan, ja kohtaakin,  jos on sun elämäsi nainen <3

N47

Tuosta nyt ei voi päätellä yhtään mitään muuta kuin kiinnostuksen. Jos "kaunis nainen" tulee baarissa juttelemaan miehelle, se yleensä tarkoittaa, että se tekee sitä usein. Sitten on miehen mietittävä, mitä itse on hakemassa. Ja jos pitempiaikaista suhdetta, kannattaako ottaa baarien kiertoruusu.

Vierailija
32/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas olit. Minulle kävi kerran samoin, repliikki vaan oli hieman toinen. Viime kesänä tuli 30v täyteen naimisissa.

Vierailija
33/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Mitäpä tuota enää märehdit, se on mennyttä mikä on mennyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi