Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rakastuu mieheen, joka "tulee kaapista" transnaisena...

Vierailija
02.02.2019 |

Oliko silloin rakastunut alun perin naiseen tietämättään?
Voisitko jatkaa suhdetta tässä tilanteessa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole nainen, vaan mies. Ei ole mitään "alun perin" naista, hän on aina ollut mies. 

Vierailija
2/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole nainen, vaan mies. Ei ole mitään "alun perin" naista, hän on aina ollut mies. 

Tässä se kiista onkin. Onko transsukupuolinen ollut aina sitä sukupuolta, joksi lopulta tunnustautuu? Vai onko hän aina sitä sukupuolta, joksi syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
4/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään kiistaa. Ihminen on sitä sukupuolta, mitkä vehkeet jalkojen välistä löytyy. Kaikki muu on mielenterveyden häiriöitä.

Vierailija
5/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä rakastun ihmiseen enkä sukupuoleen. Seksuaalista vetoa tunnen helpommin miehiin (tai siis mieheltä näyttäviin yksilöihin, tiettyihin, en kaikkiin, mutta jotkut miehisiksi luokitellut piirteer heutä yhdistää) kuin naisiin ja seksiä en oikein osaa kuvitella harrastavani naisen kanssa. Mutta jos puolisoni, jota olen rakastanut 20 vuotta, kokisi olevansa nainen, niin sitten rakastaisin naista. Seksielämäkin rakentuu nykyään niin paljon enemmän henkiselle yhteydelle ja toisen tuntemiselle että värkkien vaihdos ei riittäisi sitä yhteyttä katkaisemaan. Toki siinä pitäisi tutustua ihan uuteen puoleen tätä ihmistä... mutta en minä mihinkään olisi menossa, ja puolisoni haluaisi jäädä :) Dildot hän joutuisi hyväksymään.

Vierailija
6/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mitään kiistaa. Ihminen on sitä sukupuolta, mitkä vehkeet jalkojen välistä löytyy. Kaikki muu on mielenterveyden häiriöitä.

Asian voi toki nähdä näinkin.

Vierailija
7/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä rakastun ihmiseen enkä sukupuoleen. Seksuaalista vetoa tunnen helpommin miehiin (tai siis mieheltä näyttäviin yksilöihin, tiettyihin, en kaikkiin, mutta jotkut miehisiksi luokitellut piirteer heutä yhdistää) kuin naisiin ja seksiä en oikein osaa kuvitella harrastavani naisen kanssa. Mutta jos puolisoni, jota olen rakastanut 20 vuotta, kokisi olevansa nainen, niin sitten rakastaisin naista. Seksielämäkin rakentuu nykyään niin paljon enemmän henkiselle yhteydelle ja toisen tuntemiselle että värkkien vaihdos ei riittäisi sitä yhteyttä katkaisemaan. Toki siinä pitäisi tutustua ihan uuteen puoleen tätä ihmistä... mutta en minä mihinkään olisi menossa, ja puolisoni haluaisi jäädä :) Dildot hän joutuisi hyväksymään.

Eikö ole väistämätöntä, että ihminen muuttuu aikalailla kun alkaa elää toisen sukupuolen mukaista elämää? Ymmärrän, jos joku siinä tilanteessa toivoisi eroa.

Vierailija
8/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi rakastaa.

Vierailija
9/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi rakastaa.

Edes kaverina?

Vierailija
10/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. Minua ei viehätä lainkaan mies, joka sonnustautuu naisten vaatteisiin.

Vierailija
11/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi rakastaa.

Edes kaverina?

En rakasta kavereitani, vaan pidän heistä.

Vierailija
12/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi rakastaa.

Edes kaverina?

En rakasta kavereitani, vaan pidän heistä.

Voi rakkaus kohdistua muihinkin kuin perheenjäseniin ja kumppaniin.

Vierailija
13/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ja parisuhde päättyisi, mutta voitaisiin pysyä kavereina. En halua olla parisuhteessa naisen kanssa, enkä koe naisia kohtaan seksuaalista vetoa.

Vierailija
14/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulle kävi näin. En ole biseksuaali, joten en pystynyt jatkamaan avioliittoa transnaisen kanssa.

Vierailija
15/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt miestä joka haluaa olla nainen vai miestä jolla on fetissi naisten vaatteisiin ja joka haluaa olla välillä "nainen". Mies ei tällöin kuitekaan tunne olevansa väärässä vartalossa vaan kyse on vain fetissistä. Hatara on rakkaus jos se loppuu kun miehellä on vähän erikoisempi fetissi.

Vierailija
16/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos mies haluaisi pukeutua kumiasuihin? Miksei miehellä saa olls oikeutta fetissiinsä kun se on täysin harmiton?

Vierailija
17/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt miestä joka haluaa olla nainen vai miestä jolla on fetissi naisten vaatteisiin ja joka haluaa olla välillä "nainen". Mies ei tällöin kuitekaan tunne olevansa väärässä vartalossa vaan kyse on vain fetissistä. Hatara on rakkaus jos se loppuu kun miehellä on vähän erikoisempi fetissi.

Transnainen = kokee itsensä naiseksi.

Vierailija
18/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai että mies pukeutui joskus makkarissa naisten vaatteisiin?

Vierailija
19/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että kyse ei ole sukupuolen vahdoksesta haaveilevasta miehestä vaan transfetisististä. Nämä kaksi menevät asiaa tuntemattomilla sekaisin.

Vierailija
20/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ahdasmielistä, pikkusieluista ja tuomitsevaa porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän