Mikä muutos elämässäsi on paras mitä sinulla on ollut?
Kommentit (21)
Lapsen muutto kotoa (huoli pärjäämisestä loppui) ja työajan puolittaminen.
Varmaan koulun alkaminen. Yksi huonoimpia sen loppuminen, ikävä kyllä. Minusta kouluaika oli niin kivaa ja säännöllistä ja silloin koki saavansa jotakin aikaiseksikin.
Avioero 20 vuoden yhdessä elelyn jälkeen. Mietin vieläkin, kun muutama vuosi on erosta kulunut, että onpa tämä arki keveää ja niin helppoa.
Ero määräilevästä ja alistavasta naisesta.
Lestadiolaisuudesta lähteminen on ollut elämäni paras päätös.
Yhteenmuutto mieheni kanssa. Ylipäätään miesystäväni tapaaminen on yksi parhaita asioita mitä minulle on ikinä tapahtunut.
Viimeisin työpaikan vaihdokseni. Aloitin uudessa paikassa etätyöläisenä, ja voi pojat, kuinka hienoa etätyö onkaan.
Se onnenkantamoinen, jonka avulla pääsin entisessä työpaikassani mukaan projektiin josta aukeni uusi ura.
Avioero. Työnantajan vaihtuminen yrityskaupan vuoksi, ensin pelkäsin ja nyt huomaan kuinka paljon paremmin työt on järjestetty.
Nykyisen puolison tapaaminen ja yhteiselämä, elämäni muuttui vielä upeammaksi!
Jeesus on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut.
Minut kasvatettiin työläiseksi ja ajattelin aina, että minä poika paiskin raskasta rakennushommaa koko elämäni. 25-vuotiaana isäni kuoltua päätin sittenkin lähteä opiskelemaan, jonka jälkeen olen tehnyt uraa rahoitusalalla.
Elämäni paras päätös. Todennäköisesti en kuole ihan niin nuorena, kuin isäukko, joka oli aivan raskaan työn raiskaama, ei edes eläkkeelle asti selvinnyt.
Muistakaa nuoret opiskella!
Muutto ulkomaille ja sen myötä tullut pysyvä erittäin hyvä työpaikka. Se on vaikuttanut aivan kaikkeen, eikä vain omalla kohdallani vaan myös esim. vanhempieni kohdalla koska sen myötä sain mahdollisuuden auttaa heitä rahallisesti. Toinen todella tärkeä oli mieheni tapaaminen ja naimisiin meno.
En halua edes ajatella millaista elämäni olisi nyt jos näitä asioita ei olisi tapahtunut.
Se kun löysi jotain vatkatttavaa.
Raitistuminen. Reilut viisi vuotta olin korkki kokonaan kiinni ja nykyään saatan ottaa tilkan tiukkaa viinaa, mutta ei koskaan humalaan asti.
Ei mikään. Kaikki muutokset ovat olleet (ja tulee varmaan aina olemaan) huonoja.