Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin niin että välillä tulee siittimestä sitkeää limaa?

Vierailija
02.02.2019 |

Mulla tulee ehkä 2 vko välein tällaista limaa, on välillä vaaleanharmaata. Onko se vaan niin, että siitin puhdistaa itse itseään? Olin viikon mökillä nyt ja kun siellä ei päässyt putsaamaan alapäätä kunnolla niin tuli kans nyt tuota limaa. Onko muilla miehillä tällaista myös?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti mä yritän syödä täällä 🤢

Vierailija
2/6 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tippuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia tai tippuri.

Vierailija
4/6 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee ehkä 2 vko välein tällaista limaa, on välillä vaaleanharmaata. Onko se vaan niin, että siitin puhdistaa itse itseään? Olin viikon mökillä nyt ja kun siellä ei päässyt putsaamaan alapäätä kunnolla niin tuli kans nyt tuota limaa. Onko muilla miehillä tällaista myös?

Sitä se tippuri tekee. Jos pusseja särkee ja tulee limaa, niin se on klamydia. Tippurissa tulee eka smäidät ja sen huomaa sitten jos jätät käymättä legurissa.

Vierailija
5/6 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen sisällä on limakalvoa. Se on kosteaa. Kosteus poistuu luonnollista tietä, tavallisesti virtsan mukana tai siemensyöksyssä. Samalla tavalla naisen emättimestä valuu päivittäin limaa pikkuhousuihin, ovulaation aikana paljonkin.

Jos tuo limantulo on häiritsevän runsasta tai sinulla on kipuja tai lima haisee, kehottaisin menemään lääkäriin. Tai koulun th:n juttusille. Et taatusti ole ensimmäinen, joka tuota käy siellä kysymässä.

Vierailija
6/6 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko painanut vierasta sikaa lähiaikoina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän