EMMA-Gaala 2019
Onko jo ketjua?
Katsoin IL:n sivuilta punaisen maton haastatteluja ja tuli myötähäpeä IL:n toimittajan joistakin hölmöistä ja intiimeistä kysymyksistä. Myös Martinan kiemurtelu ja keikistely poseerausasennoissa oli aika jännää.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Martinahan siellä tanssahteli glitteriasussa....
Se hakee pellekouluun, luulee olevansa vielä nuori ja muodikas. Akka tekee ihan mitä vaan kuuluisuuden eteen. Kumma ettei mennyt valon kanssa, laulamaan salarakas biisiänsä. :D.
Huh miten uuvuttava ja jotenkin likainen ohjelma. Tuli olo sellaista huonoista kotibileistä, joissa voi tapahtua väkivaltaa tai ilmapiiri on jotenkin tosi outo ja pakotettu ja väkivaltainen.
Sitten taas surullisinta oli v. valo 😢 Hän ei elä kauan, sellainen olo tuli 😞
Suomalainen metalli on kyllä liian aliarvostettua, kansankin keskuudessa
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa jo mennä vähän överiksi, ei Pyhimys sentään niin hyvä ole, että kaikki bystit menevät hänelle.
On se kuitenkin anna puuta parempi, jonka oli jostain syystä päätetty olevan se toinen mahdollinen palkinnonsaaja tänä vuonna.
Toivottavasti nämä ei nyt kovasti keuli näillä sulle-mulle sopupysteillään.
Martina siellä missä tapahtuu ja pani tanssiksi.
Eikö toi Eveliinakaan pysty livenä vetämään muutakuin playbackinä. Katsokaapas videon 1:23 kohdassa tarkasti miten hyvin laulu kuuluu vaikka mikrofoni on ties missä!
Miks nykyään tämmösistä tulee tähtiä eikä niistä lahjakkaista jotka pystyy vetämään ilman Autotunea?
Media ja levy-yhtiöt vaan päättävät leipoa jostakin tähden niin yksinkertaista se on.
Amorphis on kova! Eikä yhtään palkintoa...
Metallibändit on ainoita mitkä myy suomalaista musiikkia maailmalla eikä Suomen musiikista tunneta siellä kuin metallibändit! Ja joku Sunrise Avenue Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen taas salaliittoteoria. Yllättäen tyhjästä tulee Pyhimys jota kukaan ei tiennyt ennen Nelosen vain elämää-ohjelmaa. Nyt Emmat on siirtynyt neloselle. Pyhimys putsaa koko pöydän. Ensi vuonna varmaan X-factorissa.
Kuten Anna Puu, ei varmaan tarvitse sanoa että Nelosen X Factorissa tuomarina.
Piiri pieni pyörii.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ffbe5cd2-2bb7-4bf3-9837-e054044ee3ed
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005986304.html?utm_campaign=tf-HS&u…
Nonii, Robsukan maailmanvalloituskokeilua on suunniteltu pitkään, ilmeisesti biisejäkin on tehty jo vino pino.
Vierailija kirjoitti:
Martina siellä missä tapahtuu ja pani tanssiksi.
Kumma juttu, ettei pistänyt letkajenkaksi, niin huomionhakuinen humalassa oleva, transu pukuinen hopeatyrkky. Noloo :D
Minua on pitkään jo mediassa kismittänyt tuo, että samat naamat pyörii joka ohjelmassa ja radiossa samat äänet. Kuin katselisi pienen kaveriporukan teatteria. Jotenkin myös creepyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa jo mennä vähän överiksi, ei Pyhimys sentään niin hyvä ole, että kaikki bystit menevät hänelle.
On se kuitenkin anna puuta parempi, jonka oli jostain syystä päätetty olevan se toinen mahdollinen palkinnonsaaja tänä vuonna.
Toivottavasti nämä ei nyt kovasti keuli näillä sulle-mulle sopupysteillään.
HAhahaha. Mitäs luulet? Pyhimys ei tosiaankaan keuli, jalat maassa äijä. Sen sijaan pettäjä-Puustjärvi tulee tällä Emma-pystien keräilyllään ratsastamaan ja kehuskelemaan vielä piiiitkään!
Vierailija kirjoitti:
Amorphis on kova! Eikä yhtään palkintoa...
Amorphiksen kuuluisi saada joku elämäntyö-Emma. Sen verran pitkään tehneet hyvää laatua.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen taas salaliittoteoria. Yllättäen tyhjästä tulee Pyhimys jota kukaan ei tiennyt ennen Nelosen vain elämää-ohjelmaa. Nyt Emmat on siirtynyt neloselle. Pyhimys putsaa koko pöydän. Ensi vuonna varmaan X-factorissa.
Kuten Anna Puu, ei varmaan tarvitse sanoa että Nelosen X Factorissa tuomarina.
Piiri pieni pyörii.
No aika moni kyllä tietää Pyhimyksen jo ennen vain elämää. Striimatuimpaan biisiin ei mitkään neloset paljon vaikuta. Jättiläinen on loistava biisi.
Oli kummallinen Puu Immonen Pyhimys gaala, eikä edes Kallea ja Riinistä näkynyt.
Muistaakseni Ville on joskus puhunut paniikkihäiriöstä. Esityksestä jäi vähän olo, että olisi ottanut liikaa rauhoittavia. Muuten uskon kyllä, että Agents ja Ville Valo sopivat kyllä hyvin yhteen. Esityksestä puuttui vain rohkeus ja sopiva rosoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo oli jotenkin tosi hento.
Ja martina humalassa hopeisen rento, kaikki mukaan joraa, mara vetää joukkoa. Häpeisi vähän ja pysyisi kotona, ei ole laulaja vaan tyrkky!
Apua, mitä Ville Valolle on tapahtunut? Näyttää aivan aineiden käyttäjältä 😲 Kuihtunut, laihtunut ulkonäkö; hampaat uusittu huumeiden pilattua ne. Hui kauhistus.
Outoa et Robinin paluu herätti mussa aika voimakkaita tunteita :0 Olen siis yllättynyt omasta reaktiosta, en Robinista.
Mutta siis, hienoa että teki paluun. Tää biisi ei nyy herättänyt mitään jeejeee fiiliksiä, mut ihan menettelee. Ei vaan minun tyylistä musaa.
Toivon Robinille kuitenkin onnea ja menestystä mahdolliselle kansainväliselle uralle.
Oon aina tykänny Robinista artistina, vaikka hänen musiikkinsa ei oikein ole mun juttu.
Tykkään kuitenkin valtavasti Robinin tulkitsemasta Lapin kesästä, myös Vain Elämää -ohjelmassa oli hienoja tulkintoja.
Jotenkin toivon Robinille musaa missä hänen laulutaitonsa ja äänenkäyttö pääsisi paremmin oikeuksiinsa. Ugh, olen puhunut.