EMMA-Gaala 2019
Onko jo ketjua?
Katsoin IL:n sivuilta punaisen maton haastatteluja ja tuli myötähäpeä IL:n toimittajan joistakin hölmöistä ja intiimeistä kysymyksistä. Myös Martinan kiemurtelu ja keikistely poseerausasennoissa oli aika jännää.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evelina näytti upealta punaisella matolla. Pidin myös erityisesti Anna Puun asusta. Juha Tapio oli myös edukseen :)
Aivan eri mieltä olen. Evelinan jättimäiset selluliittireidet olisi pitänyt olla piilossa, halkio oli törkeä! Anna Puun kaasupullomainen vartalo oli kamala tuollaisessa kalsarit paljastavassa asussa. Juha Tapio oli kyllä tyylikäs, myönnetään.
Evelinalla on upea kroppa. Mä rakastan Even reisiä, ottaisin koska vaan Even itselleni :P
Mäkin tykkään, että nainen on vähän muhkumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näitä ensimmäisen tunnin palkintoja näytetä tv:ssä? Etnot, jazzit, metallit, ym. Juha Tapio sai pystin vuoden iskelmästä.
Niinpä. Nuohan niitä kiinnostavia olisi.
Koska edelleen tämä on gaala niille, jotka kuuntelevat poppia ja räppiä. Muille tämä gaala on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Alma ei saa ovee auki eikä mahdu ikkunasta
Onko tuo Alma tatuoinut naamansa?
Hyvä jumala sentään...
Jotenkin kiusallista katsottavaa. Pitäisi olla pari drinkkiä alla ettei saa myötähäpeää tästä...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Alma tatuoinut naamansa?
Hyvä jumala sentään...
Tuskin se mikään pysyvä tatuointi on.
Almalla on hyvä ääni, mutta onko pakko kiroilla aina. Sekä haastatteluissa että laulun kertseissä. Not cool.
Robin yllärinä!! Julkas just teaserin instassa.
Vierailija kirjoitti:
Apocalyptica ♡ Sanni :-/
Hirvittävän huono biisi, Apocalyptican väärinkäyttöä. Sanni pilasi aivan koko esityksen honotuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu Brunila koskaan näissä gaaloissa?
Oon miettiny samaa. Teemu on ihana. Upea laulaja ja hyvä lauluntekijä. Olis kiva nähdä enemmän julkisuudessa, mutta toisaalta arvostan just sitä, ettei pönöttele gaaloissa ja juorulehdissä.
Silloin kun Jenni Vartiainen oli Anna Puun nyksän kanssa niin Jenni kahmi emmoja kilokaupalla. Anna sai nyt yhden, tiedä onko enempää luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Oisin antanut mielummin Vestalle tai Jennille
Jenniä ei tämä gaala kiinnosta. Ei ole mukana koko tapahtumassa. Prioriteetit menneet uusiksi tulevan vauvan myötä.
Luulin; että Sanni esiintyis erikseen, Apocalyptica erikseen. Ajattelin, että wau, Apocalyptica avaa gaalan, onpa kiva, että gaalassa arvostetaan sellometallia! Mut höh, olikin collab. Nyt pilattiin Apocalyptican esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evelina näytti upealta punaisella matolla. Pidin myös erityisesti Anna Puun asusta. Juha Tapio oli myös edukseen :)
Aivan eri mieltä olen. Evelinan jättimäiset selluliittireidet olisi pitänyt olla piilossa, halkio oli törkeä! Anna Puun kaasupullomainen vartalo oli kamala tuollaisessa kalsarit paljastavassa asussa. Juha Tapio oli kyllä tyylikäs, myönnetään.
Evelinalla on upea kroppa. Mä rakastan Even reisiä, ottaisin koska vaan Even itselleni :P
Mäkin tykkään, että nainen on vähän muhkumpi.
En tosiaankaan pidä lihavista treenaamattomista selluliittireisistä. Jos jollain taviksella on sellaiset, kaikkia oksettaa. Eveliinaa sen sijaan pitää niistä ylistää. Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Marttina näyttää transulta. Jotakin aivan järkyttävää nuo rääsyt.
Mitä muuten Martti tekee Emma gaalassa? Eihän se laulanut, kun kerran Marika Fingeroosin kanssa, jonkun salarakas biisin. Voi oksennus! Justhan se tunki itsensä, myös urheilugaalaan kanssa. Odottaako jotain palkintoa : D :D.
Noh, Apocalyptica teeskenteli soittavansa aivan kuten Sanni teeskenteli laulavansa.
Onko Alma yllätysesiintyjä vai ei-yllätys?