Esittäkää sivistyneisyytenne nippelitiedossa
Esim. B lausutaan joskus v:nä Espanjan kielessä vaikka a Barcelona.
Kommentit (28)
99% turrrrviksista valhettelee olevansa vainottu.
Itse osa karussa omia rumia tekojaan.
Steatopygia tarkoittaa rasvapakaraa.
Valoa nopeammin matkustaminen tulee jossain vaiheessa olemaan mahdolisuutta jos vain ihmiskunta ei tuhoa itseään sitä ennen. Menee tosin vielä satoja vuosia.
Valon nopeus tyhjiössä on 299 792 458 metriä sekunnissa.
Nännistä tulee maitoa vaikka ei tulekkaan
ja jumala loi maan ja taivaan noin pari tuhatta vuotta sitten ja sen jälkeen kaikki ovat maksaneet huuhaa veroa putten kaltaisille sioille.
antamalla voit saada... ja vitut
Tässä mielenkiintoinen juttu, jonka opin Japanissa asuessani.
Japanissa KAIKKI (raha, kortti, paperi, lahja jne.) annetaan toiselle kahdella kädellä. On loukkaavaa antaa yhdellä kädellä. Yes, toimistossa voit antaa esim. kynän yhdellä kädellä, mutta etenkin raha tulee antaa kahdella kädellä. M28
Ai Barcelona lausutaan varcelona? :D
Vierailija kirjoitti:
Ai Barcelona lausutaan varcelona? :D
AP sekoilee.
Jotkut lausuu Barvelona, ei Barcelona.
Ja VARcelona on jalkapalloslangia, joka viittaa korruptioon. M28
Peräsuoli voi laskeutua maahan asti.
Jos keltaiseen sekoittaa punaista tulee siitä vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Jos keltaiseen sekoittaa punaista tulee siitä vihreää.
Siis siniseen, keltaisesta tulee oranssia
Vierailija kirjoitti:
Tässä mielenkiintoinen juttu, jonka opin Japanissa asuessani.
Japanissa KAIKKI (raha, kortti, paperi, lahja jne.) annetaan toiselle kahdella kädellä. On loukkaavaa antaa yhdellä kädellä. Yes, toimistossa voit antaa esim. kynän yhdellä kädellä, mutta etenkin raha tulee antaa kahdella kädellä. M28
Lisäksi Japanilaisissa autoissa (mm. Mazda, Toyota...) ei ole käytetty 13 mm muttereita / pultteja. Mahtaako olla epäonnen välttämiseksi näin?
Lapsen saatuasi heität hyvästit makoisille ja pitkille unille. Nytkin tekisi mieli vielä nukkua mutta vajaa 3-vuotias on eri mieltä.
Siinäpä teille nippelitietoa.
Vuosittain Ukrainassa menetetään kymmeniä miljardeja euroja korruption vuoksi. ECA myös kritisoi Ukrainalle vuodesta 2014 lähtien myönnettyjen EU-tukien kriteerien tulkinnan olleen löyhää.[11]
Nippelitietoa
Vierailija kirjoitti:
Lapsen saatuasi heität hyvästit makoisille ja pitkille unille. Nytkin tekisi mieli vielä nukkua mutta vajaa 3-vuotias on eri mieltä.
Siinäpä teille nippelitietoa.
No, tämähän riippuu lapsesta. Mun esikoinen oli pienenä aamu-uninen. Kuopus heräili sitten aikaisemmin. Mutta en mä kyllä kovin montaa vuotta heräillyt niiden lasten kanssa viikonloppuaamuisin. Menivät alakertaan katsomaan tabletilta lastenohjelmia ja mä jatkoin unia. Nykyään lapset nukkuvat ja mä herään spontaanisti.
Pluton pinnalla on sydämenmuotoinen jäätikkö.
Joskus dft voittaa fft:n (laskennallisesti; ja tämä tietysti menee AI:lle :)))
Aikakone menneisyyteen on mahdoton, koska se vaatisi suuremman nopeuden kuin valonnopeus.
Anus on vanha nainen. Aanus rinki.