Miksi et poistata kasvoista herneenkokoista luomea?
Kommentit (56)
Poistattaisin jos olis varaa. Tk:ssa eivät poista kasvoista. Yksityiseen plastiikkakirurgiin ei ole varaa. Kasvoissa luomia ja muita patteja noin 10kpl.
Kiinassa kasvojentulkinnan avulla siitä voidaan tunnistaa, että menetin toisen vanhempani lapsena. Se on merkki.
Terveyskeskuksessa poistatin kaulalta ison luomen, oli inhottava! Puudutuspiikki tietysti vähän kirpaisi
mutta itse poisto ei. Ihmettelen minäkin miksi ihmiset eivät poistata kasvoistaan huomiota herättäviä
luomia. Harvoin jää rumaa arpea ja mieluummin kai pieni arpi kuin ällöttävän näköinen mollukka naamassa!
2 oon poistatuttanut ja yksi jäljellä mutta ei se nyt haittaa.
Se ei ole luomi mutta poistetaan kyllä kunhan julkinen koneisto liikahtaa. Vaatii ihonsiirtoa ym. ja on monia, jotka tarvitsevat näitä hoitoja paljon kiireellisemmin. Eikä haittaa minua kun en itse sitä joudu jatkuvasti katsomaan.. :)
Mä poistin pari vuotta sitten 3-4 pientä luomea kasvoista. Oli erinomainen sijoitus. Olen nyt paljon tyytyväisempi naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuksessa poistatin kaulalta ison luomen, oli inhottava! Puudutuspiikki tietysti vähän kirpaisi
mutta itse poisto ei. Ihmettelen minäkin miksi ihmiset eivät poistata kasvoistaan huomiota herättäviä
luomia. Harvoin jää rumaa arpea ja mieluummin kai pieni arpi kuin ällöttävän näköinen mollukka naamassa!
Pelkästään puudute siis kirpaisi? Tuntuuko se piikki samalta kuin normaali rokotus, esim. jäykkäkouristus? Vai onko paljon isompi piikki tmv?
Kahdella ihastuksellani on ollut ei-niin-kaunis luomi kasvoissa. Pakko myöntää, että nuorempana pohdin mikseivät he poistata niitä. Nyt arvostan heitä, kun eivät poistaneet - tosin toinen heistä poisti sen yli 50-vuotiaana ja otti lävärin.
Soitin Ison kaupungin yksityiselle lääkäriasemalle aikaa plastiikkakirurgille poskessa olevan luomen poistoa varten ja hoitaja sanoi että tunti pitää varata. Ihmettelin enkä varannut ja soitin heidän kilpailijalle ja sain ajan kirurgille joka poisti sen viidessä minuutissa. Kannattaa kysyä useammasta paikasta. Säästiin n 400 euroa kun en uskonut että noin voi olla.
Paitsi että mun luomi on pienempi kuin herne eikä edes kauhean hyvin erotu.
En ole koskaan ymmärtänyt miten luomet ovat joidenkin mielestä rumia. Itse en ole ikinä koskaan milloinkaan kiinnittänyt niihin mitään huomiota, en itselläni tai toisissa. Eivät ole siis millään tavalla ällöttäviä tai rumia. Olenkin tullut siihen tulokseen, että he, jotka yökkivät luomien takia, ovat samoja (nuoria) ihmisiä kuin he, jotka yökkivät alapään karvoituksesta.
Itselläni on todella paljon luomia. Yksi pullottava on leikattu kasvoista tk:ssa kutinan takia. Ei muuten jäänyt arpea eikä maksanut kuin parikymppiä.
Kas kun ette käske muita kauneusleikkaukseen jos naama ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen noita.
Onko sulla hyviä loitsuja? Mäkin haluaisin, konkkanokka, -leuka, ja ne luomet löytyy jo.
Miksi asia sua kiinnostaa? Aika harvassa noin isoja luomia on, joten onko sulla omakohtaista kokemusta - poistatitko omasi vai oletko bisneksessä osallisena?
Ehkä kaikkia ihmisiä ei kiinnosta mitä sinä tai joku muu ajattelee. Sinä kun et ole maailman keskipiste.
Lakukisu kirjoitti:
Kas kun ette käske muita kauneusleikkaukseen jos naama ei miellytä.
Niinpä. On ihmisiä jotka ovat pitäneet minua kauniina.
Sitten on haukuttu rumaksi, mutta ei luomen takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia sua kiinnostaa? Aika harvassa noin isoja luomia on, joten onko sulla omakohtaista kokemusta - poistatitko omasi vai oletko bisneksessä osallisena?
Bisnesmies tai naistenvihaaja ja arvostelija. Tässä ensimmäiset arvaukseni. Ei meidän kanssamme ole pakko olla tekemisissä, hyvänen aika sentään,
Ei luomi eikä arpi vaan rasvasyylä, kasvaa melko varmasti takaisin samaan paikkaan tai muuanne. Ei kannata raaputtaa pois, vaikka helpohkosti lähtisikin.