Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et poistata kasvoista herneenkokoista luomea?

Vierailija
02.02.2019 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luomi eikä arpi vaan rasvasyylä, kasvaa melko varmasti takaisin samaan paikkaan tai muuanne. Ei kannata raaputtaa pois, vaikka helpohkosti lähtisikin.

Vierailija
22/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattaisin jos olis varaa. Tk:ssa eivät poista kasvoista. Yksityiseen plastiikkakirurgiin ei ole varaa. Kasvoissa luomia ja muita patteja noin 10kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa kasvojentulkinnan avulla siitä voidaan tunnistaa, että menetin toisen vanhempani lapsena. Se on merkki.

Vierailija
24/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkki kohtaloni kulusta.

Vierailija
25/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksessa poistatin kaulalta ison luomen, oli inhottava! Puudutuspiikki tietysti vähän kirpaisi

mutta itse poisto ei. Ihmettelen minäkin miksi ihmiset eivät poistata kasvoistaan huomiota herättäviä

luomia. Harvoin jää rumaa arpea ja mieluummin kai pieni arpi kuin ällöttävän näköinen mollukka naamassa!

Vierailija
26/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oon poistatuttanut ja yksi jäljellä mutta ei se nyt haittaa. 

Vierailija
27/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole luomi mutta poistetaan kyllä kunhan julkinen koneisto liikahtaa. Vaatii ihonsiirtoa ym. ja on monia, jotka tarvitsevat näitä hoitoja paljon kiireellisemmin. Eikä haittaa minua kun en itse sitä joudu jatkuvasti katsomaan.. :)

28/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin pari vuotta sitten 3-4 pientä luomea kasvoista. Oli erinomainen sijoitus. Olen nyt paljon tyytyväisempi naamaan.

Vierailija
29/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksessa poistatin kaulalta ison luomen, oli inhottava! Puudutuspiikki tietysti vähän kirpaisi

mutta itse poisto ei. Ihmettelen minäkin miksi ihmiset eivät poistata kasvoistaan huomiota herättäviä

luomia. Harvoin jää rumaa arpea ja mieluummin kai pieni arpi kuin ällöttävän näköinen mollukka naamassa!

Pelkästään puudute siis kirpaisi? Tuntuuko se piikki samalta kuin normaali rokotus, esim. jäykkäkouristus? Vai onko paljon isompi piikki tmv?

Vierailija
30/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen noita.

Vierailija
31/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ihastuksellani on ollut ei-niin-kaunis luomi kasvoissa. Pakko myöntää, että nuorempana pohdin mikseivät he poistata niitä. Nyt arvostan heitä, kun eivät poistaneet - tosin toinen heistä poisti sen yli 50-vuotiaana ja otti lävärin.

Vierailija
32/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Ison kaupungin yksityiselle lääkäriasemalle aikaa plastiikkakirurgille poskessa olevan luomen poistoa varten ja hoitaja sanoi että tunti pitää varata. Ihmettelin enkä varannut ja soitin heidän kilpailijalle ja sain ajan kirurgille joka poisti sen viidessä minuutissa. Kannattaa kysyä useammasta paikasta. Säästiin n 400 euroa kun en uskonut että noin voi olla.

Vierailija
33/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mun luomi on pienempi kuin herne eikä edes kauhean hyvin erotu.

Vierailija
34/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miten luomet ovat joidenkin mielestä rumia. Itse en ole ikinä koskaan milloinkaan kiinnittänyt niihin mitään huomiota, en itselläni tai toisissa. Eivät ole siis millään tavalla ällöttäviä tai rumia. Olenkin tullut siihen tulokseen, että he, jotka yökkivät luomien takia, ovat samoja (nuoria) ihmisiä kuin he, jotka yökkivät alapään karvoituksesta.

Itselläni on todella paljon luomia. Yksi pullottava on leikattu kasvoista tk:ssa kutinan takia. Ei muuten jäänyt arpea eikä maksanut kuin parikymppiä.

Vierailija
35/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ette käske muita kauneusleikkaukseen jos naama ei miellytä.

Vierailija
36/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen noita.

Onko sulla hyviä loitsuja? Mäkin haluaisin, konkkanokka, -leuka, ja ne luomet löytyy jo.

Vierailija
37/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia sua kiinnostaa? Aika harvassa noin isoja luomia on, joten onko sulla omakohtaista kokemusta - poistatitko omasi vai oletko bisneksessä osallisena?

Vierailija
38/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkia ihmisiä ei kiinnosta mitä sinä tai joku muu ajattelee. Sinä kun et ole maailman keskipiste.

Vierailija
39/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukisu kirjoitti:

Kas kun ette käske muita kauneusleikkaukseen jos naama ei miellytä.

Niinpä. On ihmisiä jotka ovat pitäneet minua kauniina.

Sitten on haukuttu rumaksi, mutta ei luomen takia.

Vierailija
40/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asia sua kiinnostaa? Aika harvassa noin isoja luomia on, joten onko sulla omakohtaista kokemusta - poistatitko omasi vai oletko bisneksessä osallisena?

Bisnesmies tai naistenvihaaja ja arvostelija. Tässä ensimmäiset arvaukseni. Ei meidän kanssamme ole pakko olla tekemisissä, hyvänen aika sentään,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme