Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et poistata kasvoista herneenkokoista luomea?

Vierailija
02.02.2019 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asia sua kiinnostaa? Aika harvassa noin isoja luomia on, joten onko sulla omakohtaista kokemusta - poistatitko omasi vai oletko bisneksessä osallisena?

Bisnesmies tai naistenvihaaja ja arvostelija. Tässä ensimmäiset arvaukseni. Ei meidän kanssamme ole pakko olla tekemisissä, hyvänen aika sentään,

Kysymystä ei oltu erityisesti suunnattu naisille.

Vierailija
42/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luomet haittaa mitään, mutta sellaiset isot rasvapatit on kyllä rumia. Joillakin roikkuu niitä silmäluomissakin. Ne kyllä leikkauttaisin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Ei ole, siksi.

Vierailija
44/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole herneen kokoinen mutta plastiikkakirurgi ei halunnut poistaa koska arpi voi olla näkyvämpi kuin se ihonvärinen luomi.

Vierailija
45/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot koholuomet rumentavat ihmistä.

Vierailija
46/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä poistamassa ruman rasvaluomen kasvoista. Aikaa meni 5 min, ei kipua, ei arpea ja kustannus satasen. Joten selitykset seis ja poistakaa ne ällöt luomet kasvoista!

Vierailija
47/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskellä poskea luomi, jossa karvoja (leikkaan ne). Oon kai niin tottunut siihen, ettei häiritse. Kauniiksi on muut kehuneet, joten ei kai niitäkään häiritse.

Vierailija
48/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä poistamaan luomet, ei tarvitse pelätä että muuttuisi ajan myötä pahanlaatuiseksi ja samalla ulkonäkö kohenee kun epämääräiset röllykät saa kasvoista pois. Arpikin näyttää nätimmältä, tosin usein jälki on minimaalinen.

Vierailija
49/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukisu kirjoitti:

Kas kun ette käske muita kauneusleikkaukseen jos naama ei miellytä.

Niinpä. On ihmisiä jotka ovat pitäneet minua kauniina.

Sitten on haukuttu rumaksi, mutta ei luomen takia.

Niin kaikkia ei voi koskaan miellyttää.

Terve itsetunto ei perustu muiden mielipiteille.

Vierailija
50/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli lapsuuden ja nuoruuden ruma, iso,röpelöinen luomi leuassa. Vanhemmat eivät välittäneet asiasta. Minua kiusattiin asiasta koulussa. Kun ensimmäisen kerran pääsin töihin ja kävin työterveyslääkärissä, hän sanoi heti,että luomi poistetaan. 5min. ja koko nuoruuteni vaivannut asia oli poissa. Jäljellä arpi, joka on mitätön, verrattuna siihen ruskeaan möykkyyn leuassani.

Vierailija
51/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pienestä asti koholuomi poskessa ja olen miettinyt sen poistamista enemmän tai vähemmän varmaan noin 30 vuotta. En Itse en sitä oikeastaan edes huomaa ja olen tullut siihen tulokseen, että niin eivät huomaa myöskään ystäväni. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. Se on osa minua siinä missä vaikka joku nenäni tai hailakat huskynsilmänikin ovat.

Ehkä otatan sen joskus pois tai sitten en.

Vierailija
52/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne luomet ainakaan ketään kaunista. Onneksi ei ole moisia mutta jos olisi niin mielummin arpi kuin joku ällö uloke kasvoissa. Tai missä tahansa. Arven pystyy sentään jotenkin peittämään halutessaan.

Vierailija
53/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksessa poistatin kaulalta ison luomen, oli inhottava! Puudutuspiikki tietysti vähän kirpaisi

mutta itse poisto ei. Ihmettelen minäkin miksi ihmiset eivät poistata kasvoistaan huomiota herättäviä

luomia. Harvoin jää rumaa arpea ja mieluummin kai pieni arpi kuin ällöttävän näköinen mollukka naamassa!

Pelkästään puudute siis kirpaisi? Tuntuuko se piikki samalta kuin normaali rokotus, esim. jäykkäkouristus? Vai onko paljon isompi piikki tmv?

Ehkä samanlainen kirpaisu, tietysti vähän epämiellyttävää mutta sen takia ei kannata jättää poistattamatta.

Eihän litteä tavallinen luomi haittaa mutta kun näkee kunnon koholla olevia röllykkäpatteja naamassa- uh!

Vierailija
54/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse pidä typerää turpaasi kiinni?

Vierailija
55/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole herneen kokoinen mutta plastiikkakirurgi ei halunnut poistaa koska arpi voi olla näkyvämpi kuin se ihonvärinen luomi.

Tuo on juuri sitä valehtelua mitä julkisella puolella harrastetaan kun halutaan säästää kuluja. Ajattelevat ylitärkeät lekurit vissiin ettei kyse ole kun esteettisestä kirurgiasta vaikka voi olla ihan elämänlaatuunkin liittyviä asioita.

Olen mies ja poistattanut yläruumiista kaula mukaanlukien kolme luonta. Pienet ja vaaleat arvet jäi. Eikä edes sattunut paljoa paikallispuudutuksessa.

Vierailija
56/56 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten luomet ovat joidenkin mielestä rumia. Itse en ole ikinä koskaan milloinkaan kiinnittänyt niihin mitään huomiota, en itselläni tai toisissa. Eivät ole siis millään tavalla ällöttäviä tai rumia. Olenkin tullut siihen tulokseen, että he, jotka yökkivät luomien takia, ovat samoja (nuoria) ihmisiä kuin he, jotka yökkivät alapään karvoituksesta.

Itselläni on todella paljon luomia. Yksi pullottava on leikattu kasvoista tk:ssa kutinan takia. Ei muuten jäänyt arpea eikä maksanut kuin parikymppiä.

Ei kai tavalliset luomet kenenkään huomiota herätäkään. Luulen että tässä keskustelussa puhutaan enemmän sellaisista isoista ja roikkuvista luomista jotka väkisinkin kerjäävät huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan