Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti Paananen on nyt tyytyväinen

Vierailija
02.02.2019 |

Ja näin rapautettiin taas uhrien asemaa aivan turhalla ja täysin vastuuttomalla julkaisulla, hienoa Paananen. Mä niin toivon, että kaikki jotka heikentävät tavalla tai toisella uhrien asemaa, joutuvat itse kokemaan saman. Se olisi oikein ja kohtuullista ja ilmeisesti ainoa keino antaa ymmärrystä muuten tyhjyyttään kumisevaan päähän. Suomi on kyllä sellainen takapajula ettei meinaa enää todeksi uskoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin rapautettiin taas uhrien asemaa aivan turhalla ja täysin vastuuttomalla julkaisulla, hienoa Paananen. Mä niin toivon, että kaikki jotka heikentävät tavalla tai toisella uhrien asemaa, joutuvat itse kokemaan saman. Se olisi oikein ja kohtuullista ja ilmeisesti ainoa keino antaa ymmärrystä muuten tyhjyyttään kumisevaan päähän. Suomi on kyllä sellainen takapajula ettei meinaa enää todeksi uskoa.

Niin alanuolettajat, kertokaa rohkeasti mitä tarkoitatte. Ehkä uhrikokemus olisi tarpeen teillekin? Ja tosiaan niin, että kukaan ei sitten puolusta eikä auta vaan pahimmillaan vaan syyttää teitä ja ivaa. Se vasta olisi hieno ja oikeudenmukainen tilanne eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla