Haluaisin faktoja pöytään tuosta Sipilän "kristitystä perheestä". Luulen että kyse on sepitetystä tarinasta.
Faktoja puuttuu
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tuo kodin antaminen oli Sipilän vaimon ajatus. Varmasti pojan kuolema aiheuttanut sen, että halusi auttaa hädässä olevia.
Niin Irakin pojilla onkin hätä.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta palkkasi imagokonsultin ja heti pukkaa Parenpaa tarinaa. Sääli, kun suomalaiset ei usko niitä.
Heikoin lenkki oli kohta, että suomalaiset olisi ahdistellut kristittyä lapsiperhettä - juuri sellaista odoteltiin ja haluttiin Syyrian sodasta turvaan. Mutta tuli irakilainen läpykäsjengi...
Tätä minäkin ihmettelen. Jos olisi tullut Herransa käskyjä noudattavia kristittyjä, niin kukapa niitä ei vastaan ottaisi. Aina valmiina kääntämään toisen poskensa toisin kuin minä ja Sipilä. Nyt tässä vahvasti epäilyttää, että vastaan olittiin ottamassa ensinnäkin näennäisessä mielessä jotakin, mitä ei kuitenkaan oteta vastaan, ja toisaalta, se mitä oltiin ikään kuin vastaanottamassa ei lopulta ollutkaan sitä, mitä oltiin vastaanottmassa. Onhan tämä monimutkainen kuvio, mutta ymmärtänemme inhimillisinä olioina, mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kodin antaminen oli Sipilän vaimon ajatus. Varmasti pojan kuolema aiheuttanut sen, että halusi auttaa hädässä olevia.
Ootsä niin vítun tyhmä, että uskot Sipilöiden selitykset?
-Miksi ei neljään vuoteen puhunut asiasta? -Nyt kun vaalit tulossa, niin mainostoimisto keksi tällaisen typerän, lapsellisen valheen, tosin sopii Sipilälle tällainen lapsellinen valehtelu, muuta tee.
Sipilän kutsumana tuli yksiselitteisesti 35 000 laitonta siirtolaista, piste.
Sipilän röyhkeys ja ylimielisyys huipussaan, yrittää nyt neljän vuoden jälkeen valehtelemalla siirtää vastuunsa 35 000 tulijasta, jotka ovat ra-is-kanneet ja ta-ppa-neet suomalaisia lapsia, naisia ja miehiä.
Sipilä on pelkkäö paskapuhuja, epäisänmaallinen ja verorikollinen.
-Onpahan Sipilän firmat saaneet valtiolta yhteensä yli 30 miljoonaa euroa tukiaisia, itse rak alan yrittäjä, en ole senttiäkään saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa, että hukkasivat koko hallituskauden ja nyt vasta lupaa ylimääräistä lapsilisää ja eläkeläisille satasta. Harmi ettei toteuttanut, kun oli pääministerinä.
Mitä, lupaako Sipilä lisää lpsilisää, juurihan se siitä pari vuotta sitten leikkasi
Voit äänestellä ihan mitä tahansa puoluetta sinne pääkallonpaikalle päättämään, ei kuitenkaan rahakirstusta tule loputtomasti rahaa kaikille kaikkea poteville.