Onko huumeiden käyttäminen yleistä farmaseuttien parissa?
Sellaisen kuvan olen saanut. Narkomaanin näköisiä ovat usein. Taitaa lääkkeet kiinnostaa niin paljon, että hakeutuvat niiden pariin. Pää ei riitä lääkäriksi kun päihteet ovat niin keskeisessä osassa elämässä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Taida olla farmaseutti..
Ihan varmasti osalla on jotain mielenkiintoa alaan tuon vuoksi. Varmasti tapahtuu jotain varkauksiakin. Sama homma kuin lääkäreiden ja hoitajien kanssa. Anestesialääkärit kuulemma pahimpia.
Eikös yksi Hanoi Rocksin vanhoista jäsenistä opiskellut farmaseutiksi, koska kokemuspohja eri aineista oli jo valmiiksi niin laaja :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, päinvastoin.
Miksi näin?
Joo, vahvoissa kipulääkkeissä etenkin on aika paljon hävikkiä. Apteekissa työskentelevä kaveri kertoi.
Ja sehän nyt on ihan yleisesti tiedossa, että psykiatrian lääkärit käyttää omia mömmöjään. Mulla oli ennen hoitavana lääkärinä tämmöinen tyyppi, eikä se edes mitenkään kainostellut kertoa omia kokemuksiaan erilaisista napeista tai siitä, miten myös muut perheenjäsenensä niitä käyttivät (ei siis koskaan sanonut, että olisivat käyttäneet oikeasti sairauden hoitoon, vaan aina puhui "kokeiluista"). Tämä tohtori katosikin sitten ihan yllättäen kuin pieru saharaan ilman, että potilaille ilmoitettiin asiasta mitään. Ehkä näillä omilla kokeiluilla oli osuutta asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Taida olla farmaseutti..
En itse asiassa ole, kiitos vaan kysymästä :) Lähinnä ihmetytti tuo aloitusviestin väite "narkomaanin näköisiä ovat usein". Joudun lääkitysten vuoksi asioimaan apteekissa säännöllisesti enkä ole kertaakaan törmännyt narkomaanin näköiseen farmaseuttiin. Jos tässä siis narkomaanin näköisellä tarkoitetaan kalpeaa, laihaa, sekavan oloista, käsivarsiaan piikittänyttä, silmät seisoo päässä -tyyppiä. Sitä en epäile, etteikö heissäkin olisi lääkkeitä omaan käyttöön varastavaa porukkaa, kuten lääke- ja terveydenhuoltoalalla muutenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Taida olla farmaseutti..
En itse asiassa ole, kiitos vaan kysymästä :) Lähinnä ihmetytti tuo aloitusviestin väite "narkomaanin näköisiä ovat usein". Joudun lääkitysten vuoksi asioimaan apteekissa säännöllisesti enkä ole kertaakaan törmännyt narkomaanin näköiseen farmaseuttiin. Jos tässä siis narkomaanin näköisellä tarkoitetaan kalpeaa, laihaa, sekavan oloista, käsivarsiaan piikittänyttä, silmät seisoo päässä -tyyppiä. Sitä en epäile, etteikö heissäkin olisi lääkkeitä omaan käyttöön varastavaa porukkaa, kuten lääke- ja terveydenhuoltoalalla muutenki.
Ei narkomaanit ole tuollaisia kuin elokuvissa ja Irti huumeista -propagandassa. Suurin osa on ihan normaalin näköisiä ulkoisesti, mutta tietyistä asioista heidät tunnistaa. Silmät ja tietynlainen habitus heillä on johtuen huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kuvan olen saanut. Narkomaanin näköisiä ovat usein. Taitaa lääkkeet kiinnostaa niin paljon, että hakeutuvat niiden pariin. Pää ei riitä lääkäriksi kun päihteet ovat niin keskeisessä osassa elämässä.
Montako satsia olet ottanut tänään?
On on, tabuja syödään kuin karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Taida olla farmaseutti..
Ei narkomaanit ole tuollaisia kuin elokuvissa ja Irti huumeista -propagandassa. Suurin osa on ihan normaalin näköisiä ulkoisesti, mutta tietyistä asioista heidät tunnistaa. Silmät ja tietynlainen habitus heillä on johtuen huumeista.
Aika epämääräinen tuo "tietynlainen habitus". Tietysti, jos itsellä on käyttöhistoriaa niin ehkä silloin kiinnittää tarkemmin huomiota joihinkin asioihin. Mielestäni ei silti pitäisi mennä kovin kevyin ulkoisin perustein leimaamaan ketään narkkariksi. Kaverista levitettiin työpaikalla huhua, että on alkoholisoitunut koska kasvojen punoitus ja turvotus. Tosiasiassa hänellä oli kortisonikuuri päällä ja ruusufinni lehahtanut pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköseen vai kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköseen vai kakkoseen?
haa haa haaaa
Juu huumemafia niitä apteekkeja pyörittää
Vierailija kirjoitti:
Juu huumemafia niitä apteekkeja pyörittää
Oikeesti?! Kerro lisää..
WTF?