Miksei tätä palstauudistuksen sivuhyppelyä saada korjattua?
Mikä kestää?
Todella raivostuttavaa lukea ketjua kun koko ajan sivu latautuu uudelleen ja heittää joko edelliselle tai seuraavalle sivulle.
Miksi tällainen ominaisuus on alunperinkään kehitetty? Aivan liian kosketusherkkä, kaikin puolin huonosti toimiva ratkaisu. Ei säästä aikaa vaan kuluttaa sitä.
Vai onko aikeissakaan korjata tätä?
Kommentit (14)
Opettele rollaan alaspäin äläkä huido miten sattuu. Niin mikä kestää? Ei sen opettelu nyt niin vaikeaa ole. Ja ellet opi, ala käyttämään tietokonetta.
no jos vaikka korjaisit kerran se on niin helppoa?
Millä laitteella/selaimella näin tapahtuu? Minulla ei ole tuollaista ongelmaa (Läppäri, W10, Firefox)
Aivan persiistä taas tämäkin uudistus ja täysin tarpeeton. Eikö niillä ole mitään parempaa tekemistä kun sörkkiä aina tätä?
Tabletilla ja puhelimella on vaikeaa. Välillä vaikka ei yhtään sivulle huido, vaan alas ihan selvästi, niin silloinkin saattaa heittää toiselle sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Millä laitteella/selaimella näin tapahtuu? Minulla ei ole tuollaista ongelmaa (Läppäri, W10, Firefox)
Ipad, safari. Ei tarvitse edes koskea ruutuun kun vaihtuu sivu.
Puhelimella ja tabletilla on tämä ongelma. Ihan suoraan vedän sormella, mutta silti vaihtaa sivua.
Vierailija kirjoitti:
Aivan persiistä taas tämäkin uudistus ja täysin tarpeeton. Eikö niillä ole mitään parempaa tekemistä kun sörkkiä aina tätä?
"If it ain't broken, don't fix it!"
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella ja tabletilla on tämä ongelma. Ihan suoraan vedän sormella, mutta silti vaihtaa sivua.
Ei kyllä vedä sivuun jos oikeasti suoraa alaspäin opettelet. Kätevä kun oppii käyttään niin voi helposti hyppiä sivulta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tabletilla ja puhelimella on vaikeaa. Välillä vaikka ei yhtään sivulle huido, vaan alas ihan selvästi, niin silloinkin saattaa heittää toiselle sivulle.
Jaa, erikoista. Olen käyttänyt tablettia (Android, Firefoc) enkä ole havainnut tuollaista, ainakaan häiriöksi asti.
Helposti se vaihtaa kun peukalolla skrollailee.
Vaikka yrittää suoraan niin jossain vaiheessa tulee pieni sivuliike ja taas sivu vaihtuu.
Auttaisko mobiililaitteilla jos käyttää tietokonesivustoa mobiilisivun sijaan? Ainakin omalla Android-puhelimella selaimen yläosasta klikataan kolmea pistettä ja ruksitaan kohta 'Tietokonesivusto'.
En oo kokeillut itse enkä ole nyt puhelimen äärellä mutta kokeilkaapa jos toimisi. Toki sivun ulkoasu kärsii sitten muuten kun ei ole enää mobiiliystävällinen.
No oletko ilmoittanut ylläpidolle?
Läppärillä tuota ongelmaa ei ole.
Samaa olen kiroillut. Olen täällä aina puhelimella ja välillä siitä ei näytä tulevan yhtään mitään, kun kuva menee sameaksi, pisteet alkavat rullaamaan ja sivu vaihtuu. Kaikki muu on ok, mutta tämä asia kyrsii.