Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei tätä palstauudistuksen sivuhyppelyä saada korjattua?

Vierailija
02.02.2019 |

Mikä kestää?

Todella raivostuttavaa lukea ketjua kun koko ajan sivu latautuu uudelleen ja heittää joko edelliselle tai seuraavalle sivulle.

Miksi tällainen ominaisuus on alunperinkään kehitetty? Aivan liian kosketusherkkä, kaikin puolin huonosti toimiva ratkaisu. Ei säästä aikaa vaan kuluttaa sitä.

Vai onko aikeissakaan korjata tätä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kiroillut. Olen täällä aina puhelimella ja välillä siitä ei näytä tulevan yhtään mitään, kun kuva menee sameaksi, pisteet alkavat rullaamaan ja sivu vaihtuu. Kaikki muu on ok, mutta tämä asia kyrsii.

Vierailija
2/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele rollaan alaspäin äläkä huido miten sattuu. Niin mikä kestää? Ei sen opettelu nyt niin vaikeaa ole. Ja ellet opi, ala käyttämään tietokonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos vaikka korjaisit kerran se on niin helppoa?

Vierailija
4/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä laitteella/selaimella näin tapahtuu? Minulla ei ole tuollaista ongelmaa (Läppäri, W10, Firefox)

Vierailija
5/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan persiistä taas tämäkin uudistus ja täysin tarpeeton. Eikö niillä ole mitään parempaa tekemistä kun sörkkiä aina tätä?

Vierailija
6/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletilla ja puhelimella on vaikeaa. Välillä vaikka ei yhtään sivulle huido, vaan alas ihan selvästi, niin silloinkin saattaa heittää toiselle sivulle.

Vierailija
7/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä laitteella/selaimella näin tapahtuu? Minulla ei ole tuollaista ongelmaa (Läppäri, W10, Firefox)

Ipad, safari. Ei tarvitse edes koskea ruutuun kun vaihtuu sivu.

Vierailija
8/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella ja tabletilla on tämä ongelma. Ihan suoraan vedän sormella, mutta silti vaihtaa sivua.

Vierailija
9/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan persiistä taas tämäkin uudistus ja täysin tarpeeton. Eikö niillä ole mitään parempaa tekemistä kun sörkkiä aina tätä?

"If it ain't broken, don't fix it!"

Vierailija
10/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimella ja tabletilla on tämä ongelma. Ihan suoraan vedän sormella, mutta silti vaihtaa sivua.

Ei kyllä vedä sivuun jos oikeasti suoraa alaspäin opettelet. Kätevä kun oppii käyttään niin voi helposti hyppiä sivulta toiselle.

Vierailija
11/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabletilla ja puhelimella on vaikeaa. Välillä vaikka ei yhtään sivulle huido, vaan alas ihan selvästi, niin silloinkin saattaa heittää toiselle sivulle.

Jaa, erikoista. Olen käyttänyt tablettia (Android, Firefoc) enkä ole havainnut tuollaista, ainakaan häiriöksi asti.

Vierailija
12/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti se vaihtaa kun peukalolla skrollailee.

Vaikka yrittää suoraan niin jossain vaiheessa tulee pieni sivuliike ja taas sivu vaihtuu.

Vierailija
13/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko mobiililaitteilla jos käyttää tietokonesivustoa mobiilisivun sijaan? Ainakin omalla Android-puhelimella selaimen yläosasta klikataan kolmea pistettä ja ruksitaan kohta 'Tietokonesivusto'.

En oo kokeillut itse enkä ole nyt puhelimen äärellä mutta kokeilkaapa jos toimisi. Toki sivun ulkoasu kärsii sitten muuten kun ei ole enää mobiiliystävällinen.

Vierailija
14/14 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ilmoittanut ylläpidolle?

Läppärillä tuota ongelmaa ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi