Seksi itsemurhaajan kanssa
Kuinka moni mies suorittaisi aktin loppuun, jos naispuolinen kumppani tekisi itsemurhan kesken seksin? Itse haaveilen tilanteesta, jossa teen itsemurhan kesken seksin, mutta poikaystäväni jatkaa yhtymistä vielä minun kuoltuani.
Kommentit (10)
Poikaystäväsi saisi tuomion hautarauhan häpäisemisestä ja lähetteen suljetulle osastolle diagnoosina negrofilia.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväsi saisi tuomion hautarauhan häpäisemisestä ja lähetteen suljetulle osastolle diagnoosina negrofilia.
Mistä kukaan sen tietäisi jatkoiko se panemista ap:n kuoleman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Olisko se pahin asia kuitenkin, että ei yritä estää itsemurhaa. Mikäs rikos se nyt on, mutta siis on velvollisuus auttaa vaaratilanteessa olevaa. Heitteillejättö?
Haittaisi jos hyppäisit kerrostalon katolta. Toki myös veitset ja aseet veisivät seksistä mielenkiinnon. Etkö voisi vain nielaista plaseboja niin saisit toteuttaa unelman useammin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä kyseltäisiin aika tarkasti miten tää juttu on tapahtunut ja harva on kovin vakuuttava valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkinnassa voitaisiin kaivaa ap:n sivuhistoriasta esim. tämä keskustelu ja hiillostaa poikaystävää suunnitelmaan osallistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies suorittaisi aktin loppuun, jos naispuolinen kumppani tekisi itsemurhan kesken seksin? Itse haaveilen tilanteesta, jossa teen itsemurhan kesken seksin, mutta poikaystäväni jatkaa yhtymistä vielä minun kuoltuani.
Eikö harmita, että et olisi paikalla toisen saavuttaessa huipun?
Tällainen keskustelu sitten saa rauhassa pysyä ylhäällä.
:O