Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Libressen mustat pikkuhousunsuojat

Vierailija
02.02.2019 |

Paljon mustia pikkuhousuja suosivana nää otan kyllä ilolla vastaan. Päivittäisessä käytössä kuitenkin itselläni ovat. Vielä kun tulis myyntiin string mallisetkin mustana.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väriaine on myrkkyä.

Vierailija
2/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitää olla mustat? Kuka niitä katselee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä ennenkin ollut. On kivat kun ei loista mustista pikkareista.

Vierailija
4/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten laastareissa kun beessi on rasismia.

Vierailija
5/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on tänä aamuna ollut paljon alushousu-, vaippa- ja pikkuhousunsuoja-aiheisia aloituksia...

Sitä paitsi ei ole tervettä käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin.

Vierailija
6/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä ihmeen väliä jollain pikkuhousunsuojan värillä on :D

Vierailija
7/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä ennenkin ollut. On kivat kun ei loista mustista pikkareista.

Loista mihin? Missä sä kävelet pikkuhoususillasi ja riisut niitä julkisesti?

Vierailija
8/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan näitä jo joskus..toiselta merkiltä muistaakseni, ihmettelin et minne ne katos..

Vierailija
9/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää olla mustat? Kuka niitä katselee?

Perssilmä tietenkin!

Vierailija
10/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan näitä jo joskus..toiselta merkiltä muistaakseni, ihmettelin et minne ne katos..

Alwaysilla oli joskus aikasemmin mustia pikkuhousunsuojia. Ihan huippu homma et nää nyt tuli takas.

Vierailija
11/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on jo ootettu... Ostin kesällä näitä pahvilaatikollisen varastoon ennen kun taas hävivät.

Vierailija
12/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte pikkuhousunsuojia ja vielä päivittäin?

Vierailija
13/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin synnyttäneellä pinppi valuu ja vuotaa. On erittäin ikävä ja samanlainen tunne kun relapsin kanssa peräaukolla kun limakalvot vuotavat housuihin. Silkkipöksyillä just kestää tuon tunteen mutta ne mehut myös haisevat ja muhittuaan päivän se haju on voimakas. Itse oon synnyttämätön innie mutta haju tahtoo olla voimakas ja siksi imeytän nesteet suojiin jotka voi vaihtaa päivän mittaan, en halua haista käyneelle ala päälle!

Vierailija
14/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin synnyttäneellä pinppi valuu ja vuotaa. On erittäin ikävä ja samanlainen tunne kun relapsin kanssa peräaukolla kun limakalvot vuotavat housuihin. Silkkipöksyillä just kestää tuon tunteen mutta ne mehut myös haisevat ja muhittuaan päivän se haju on voimakas. Itse oon synnyttämätön innie mutta haju tahtoo olla voimakas ja siksi imeytän nesteet suojiin jotka voi vaihtaa päivän mittaan, en halua haista käyneelle ala päälle!

Hyi hitto. Ei mulla kyllä vuoda mitään ja kaksi lasta olen synnyttänyt. Pitäisikö sun käydä lääkärissä?

Vierailija
15/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa että pikkuhousunsuoja näkyy? Onko se joku suuri tabu ja salaisuus että jotkut naiset tarvitsevat välillä pikkuhousunsuojia?

Vierailija
16/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Ei mulla kyllä vuoda mitään ja kaksi lasta olen synnyttänyt. Pitäisikö sun käydä lääkärissä?

Juu. Kävisi lääkärissä.

Tai mitä jos ensiapuna kokeilisi alapäähygieniaa edes kerran päivässä vaikka suihkun yhteydessä.

Jos siis käy suihkussa. Sitäkin kannatta kokeilla...

Vierailija
17/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mitä ihmeen väliä jollain pikkuhousunsuojan värillä on :D

Tämä: mitä VI-TUN väliä?

Vierailija
18/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä mustien suojien käyttäjät samoja kuin ne, jotka irrottavat siteen mahdollisimman hiljaisesti yleisessä vessassa, ettei vieruskopissa olija vaan kuule että toisella on ehkä menkat? Koska sehän on kamalaa, jos toinen nainen kuulee tällaisen asian :D

Vierailija
19/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihania, mutta itse olen hankkinut kasan Thinx-menkkapöksyjä jotka ajaa saman asian.

Vierailija
20/35 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään tuo "innie" paljasti, että olet oikeasti joku jonne ylilaudalta. On teilläkin fetissit. Hyi hitto.