Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki miehet suostuvat imemään kullia jos..

Vierailija
02.02.2019 |

Pääsee sitten naimaan kaunista naista,ja antavat imeä omaa kulliaan. Ollaan oltu mieheni kanssa noin 50n miehen kanssa ja kaikille sopinut.n34

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on 3,5 miljardia joten aika sujuvasti julistetaan taas 50 kappaleen otoksen perusteella mitä "kaikki miehet" haluavat tai suostuvat tekemään.

Maailmassa on vähintään satoja miljoonia heteromiehiä jotka eivät suostuisi koskemaan tavaraasi vaikka munaa ei joutuisi lutkuttamaankaan.

Ja sen päälle satoja miljoonia jotka suostuisivat lutkuttamaan munaa kunhan naista ei sotketa kuvioon.

Vierailija
22/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imen vaikka sitä naista olisi siinä ensinkään. Se olisi vain tiellä. Hätistäisin sen pois. Hushus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehesi jollain tavalla naisellisen näköinen etä toiset miehet haluavat kokeilla hänen tikkuaan.

Vierailija
24/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimpassa olen ottanut suihin mieheltä ja kokeillut myös veturissa keskipaikkaa. Vaimo houkutteli kokeilemaan 😉

M

Vierailija
25/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suihinotto mieheltä ei ole mikään yök hyi **ttu, m-lkkua en syö. Toki mitään syöksyjä en todellakaan ottaisi. Huumorimielellä pystyisin kokeilemaan jos olisin vaikka aseella uhattu. Mutta en kokeile koska ei kiinnosta mies eikä kulli.

Jos p1 llun saanti olisi asetelmassa "saat jos teet x tai y" niin minä olisin, että OK, ei sitten. Saan seksiä ilman ehtojakin enkä todellakaan pane naista joka kokee olevansa joku palkinto tai uhrauksin tavoiteltava herkku.

Jopi

Vierailija
26/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan suostu. En edes mihinkään kimppoihin. Ihan vaimo riittää. Ja jos vaimo, joka on kaunis nainen käskisi imeä naapurin Teron kullia, tai en pääsisi naimaan, niin vaimo saisi lähteä.