G: lähiönimet jatka ja lue ensin aloitus!
Jenna, Jonna, Rasmus, Onni, Nico, Matias, Janina, Emilia, Sofia, Julia, Timi, Jere, Olivia, Simo, Eetu, Veeti..
Nämä tulivat nyt mieleen. Tähän ketjuun ei väittelyä jos jonkin mielestä joku ketjun nimistä ei ole lähiönimi. Tähän laitetaan VAIN omasta mielestä olevat lähiönimet.
Ketjun päätyttyä luulen, että jokaisella av-mammalla on lapsilla lähiönimet;)
Kommentit (30)
tosi harvan lapsen nimi nyt ylipäänsä on mikään Jannica!
nimeksi jennica, Jessica, jannica, Janette yms. Just jotkut myllypurolaiset ja jakomäkeläiset!
Paitsi lisään listaan ehdottomasti Jimin, Saran ja Aten
mutta tiedän myös, että ovat yleisiä jossain Itä-Helsingissä. Ei ole olemassa mitään lähiönimiä, on vaan nimiä ja mielipiteitä!
ITSETUNNOT. KAI JOKAINEN ANTAA LAPSELLEEN SEN NIMEN, MITÄ ITSE PITÄÄ SOPIVIMPANA, KAUNEIMPANA TMS. PERINTEENN VELVOITTAMANA, TOSI TYLSÄÄ OLISI LUKEA TÄÄLTÄ, ETTÄ SUURIN OSA VIHAISI LAPSENI NIMEÄ. TAI HALVEKSUISI MUA ASUINPAIKAN PERUSTEELLA.
Joka tapauksessa olen todella pahoillani, että elämäsi on tullut tähän. Toivon, että saat arkeesi muitakin virikkeitä pian!
Sofia, Onni, Jere, Kimi, Olivia, Ida, Ada, Niko (en jaksanut katsoa joko nämä olivat ketjussa)
t. lähiössä asuva, tosin varakkaalla sellaisella mutta vuokralla;)
omistusasunnoiksi... Jos lähiö on mikä tahansa alue siinä keskustan ulkopuolella, niin kaikki nimethän on sit lähiönimiä, eikä tästä asiasta tarvitse täällä enää puhua :-)?
Esim, kauppa, posti, kirjasto. Jos palveluja löytyy on kyseessä lähiö
tosin me asutaan lähiössä enkä koe sitä minään miinuksena. Westend on myös lähiö...
Täällä asuu mm.
Nea, Onni, Joona, Kaapo, Ebbe, Leila, Enna ja Hilla :)
Kaikki keskustan ympärillä olevat paikat joissa on joitain palveluja, ovat lähiöitä. Vaikka paikassa olisi yksinomaan omistusasuntoja tai olisi omakotitalo alue
Kaikki on lähiöitä paitsi kanta Helsinki niinkuin joku jo mainitsi
Nimet jatkuu: Sofia ja Juulia, Julia
Juuri sinä, elät luulatavasti lähiössä!
Lähiötä pääset karkuun vain muuttamalla keskelle metsää jossa lähin kauppa sijaitsee 20km päässää ja naapureita ei ole ihan lähistöllä. Tai sitten muutat suurkaupunkiin. Muuten elät lähiössä
...ja siellä yleisimmät nimet on varmaan jotkut Martta ja Kerttu, joihin ei kyllä täällä " lähiöissä" törmää...
Meidän " lähiössä" jos tätä nyt niin voi kutsua löytyy Helmit, Veetit, Leevit, Jeret, Jonit ja Jamit kaikki samalta hiekkikselta. Vuorakämppiä (ainakaan kunnan/kaupunkin ym..) tääl ei ole vaan kaikki on joutuneet useampia satoja tuhansia kämpistään maksamaan...
kaikki keskustojen ulkopuoliset asuinalueet kaupungeissa on lähiöitä. Puhukaa vaikka " kaupungin vuokralähiöistä" , jos nyt haluatte tietyntyyppisistä paikoista keskustella.
Rikkaitten ihmisten penskoja!