Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko entisiä panojasi/säätöjäsi, vaikka olet varattu?

Vierailija
02.02.2019 |

Haikailetko ikinä joidenkin entisten perään, vaikka olet uudessa suhteessa? Vertailetko kumppaniasi entisiin (varsinkin negatiivisessa mielessä)?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ironinen kysymys? Miksi en ajattelisi? En kärsi muistinmenetyksestä.

Vierailija
22/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan paremman stondiksen, kun muistelen seksiä entisten painojen kanssa.

Tän takia mä en ikinä ottaisi miestä, joka on ollut monien naisten kanssa. Kuitenkin mielessä pyörii eksät, joilla on ollut parempi vartalo ja paremmat taidot.

No, mä en menisi tuollaiseen provoon uskomaan.

Mä ajattelen entisiä kumppaneita usein fantasioidessa, mutta olen sinkku, että en tiedä olisiko parisuhteessa sitten eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia mä en ikinä ottaisi miestä, joka on ollut monien naisten kanssa. Kuitenkin mielessä pyörii eksät, joilla on ollut parempi vartalo ja paremmat taidot.

Mä ajattelen entisiä kumppaneita usein fantasioidessa, mutta olen sinkku, että en tiedä olisiko parisuhteessa sitten eri asia.

On. Kyllä muistan, kun sinkkuaikoina mietin juurikin niitä kenen kanssa seksiä oli, mutta nyt suhteessa en ajattele heitä mitenkään.

Vierailija
24/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaan kyllä.ex nainen lähti toisen matkaan mutta hän oli parempi elämänkumppani kuin nykyinen.hön oli rauhallinen kun taas nykyinen on tempperamenttinen.hän oli sopeutuvainen ja hiljainen kun nykyinen taas on aika mielipiteitä omaava ja suulas.ex oli sinut itsensä kanssa kun taas nykyinen on välillä aika epävarma itsestään.nykyinen haluaisi enemmän läheisyyttä ym kun taas ex tyytyi vähempään joka sopii minulle paremmin.mutta en saanut pidettyä ex naistani ja otin uuden.ihan ok näinkin ja yhteisiä lapsiakin jo 2.aina ei saa sitä parasta mutta muistella onneksi voi.

Vierailija
25/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen usein jotain erityisen kiinteitä tissejä, tosi hyvää suihinottoa, jonkun kiihottavaa pebaa jne M41

Vierailija
26/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauhulla muistelen. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 14 vuotta joten entiset on olleet surkeita teinisäätöjä. 

Vierailija
27/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ajattele edes "fantasioidessa" eli masturboidessani, koska silloin käytän nimenomaan fantasioita eli sellaisia tarinoita, joita en todellisuudessa edes haluaisi toteuttaa eikä niissä ole todellisuudessa tuntemiani ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi