Ajatteletko entisiä panojasi/säätöjäsi, vaikka olet varattu?
Haikailetko ikinä joidenkin entisten perään, vaikka olet uudessa suhteessa? Vertailetko kumppaniasi entisiin (varsinkin negatiivisessa mielessä)?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan paremman stondiksen, kun muistelen seksiä entisten painojen kanssa.
Tän takia mä en ikinä ottaisi miestä, joka on ollut monien naisten kanssa. Kuitenkin mielessä pyörii eksät, joilla on ollut parempi vartalo ja paremmat taidot.
No, mä en menisi tuollaiseen provoon uskomaan.
Mä ajattelen entisiä kumppaneita usein fantasioidessa, mutta olen sinkku, että en tiedä olisiko parisuhteessa sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia mä en ikinä ottaisi miestä, joka on ollut monien naisten kanssa. Kuitenkin mielessä pyörii eksät, joilla on ollut parempi vartalo ja paremmat taidot.
Mä ajattelen entisiä kumppaneita usein fantasioidessa, mutta olen sinkku, että en tiedä olisiko parisuhteessa sitten eri asia.
On. Kyllä muistan, kun sinkkuaikoina mietin juurikin niitä kenen kanssa seksiä oli, mutta nyt suhteessa en ajattele heitä mitenkään.
Vartaan kyllä.ex nainen lähti toisen matkaan mutta hän oli parempi elämänkumppani kuin nykyinen.hön oli rauhallinen kun taas nykyinen on tempperamenttinen.hän oli sopeutuvainen ja hiljainen kun nykyinen taas on aika mielipiteitä omaava ja suulas.ex oli sinut itsensä kanssa kun taas nykyinen on välillä aika epävarma itsestään.nykyinen haluaisi enemmän läheisyyttä ym kun taas ex tyytyi vähempään joka sopii minulle paremmin.mutta en saanut pidettyä ex naistani ja otin uuden.ihan ok näinkin ja yhteisiä lapsiakin jo 2.aina ei saa sitä parasta mutta muistella onneksi voi.
Ajattelen usein jotain erityisen kiinteitä tissejä, tosi hyvää suihinottoa, jonkun kiihottavaa pebaa jne M41
Joskus kauhulla muistelen. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 14 vuotta joten entiset on olleet surkeita teinisäätöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ajattele edes "fantasioidessa" eli masturboidessani, koska silloin käytän nimenomaan fantasioita eli sellaisia tarinoita, joita en todellisuudessa edes haluaisi toteuttaa eikä niissä ole todellisuudessa tuntemiani ihmisiä.
Onko tämä ironinen kysymys? Miksi en ajattelisi? En kärsi muistinmenetyksestä.