Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko entisiä panojasi/säätöjäsi, vaikka olet varattu?

Vierailija
02.02.2019 |

Haikailetko ikinä joidenkin entisten perään, vaikka olet uudessa suhteessa? Vertailetko kumppaniasi entisiin (varsinkin negatiivisessa mielessä)?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu, ihan siitä syystä että entisiä ei ole.

Vierailija
2/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Mutta en toki vertaile negatiivisessa mielessä. Miksi olisin vaihtanut huonompaan?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän sitä joskus voi ajatella, jos näkee esim. somessa jonkun kuvan tai tulee kaupassa vastaan, että ai niin tuokin... Mutta ei se ole mitään haikailua, muistia ei vaan pysty tyhjentämään, vaikka tuollaiset asiat ei todellakaan jokapäiväisessä arjessa olekaan mielessä.

Nykyinen mieheni on paras kaikista :) en silti kadu mitään.

Vierailija
4/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä ajattele. Seksi nykyisen kanssa on parempaa kuin kenenkään entisen säädön kanssa.

Vierailija
5/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ikinä ala uuteen suhteeseen ellen ole 110% yli aiemmasta.

Vierailija
6/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se "varattuna oleminen" estäisi ajattelemisen? Ajatuksia tulee ja menee, välillä tulee mieleen.

Vierailija
7/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni vertaa minua exäänsä :( monista asioista käy ilmi kuinka paljon parempi se ex oli ja sitten kun kysyy, että mitäs läksit ja vaihdoit tällaiseen huonompaan, niin sitten se ei pidäkään paikkaansa. Exän kanssa kävivät esimerkiksi kuntosalilla ja minun kanssa ei voi erilaisten työvuorojen takia käydä, exän kanssa kävivät yhdessä bilettämässä, mutta minun kanssani ei voi, koska ei meillä ole yhteisiä kavereita (mieheni ei oikein pidä ystävistäni ja minä en kauheasti ole tutustunut hänen ystäviinsä, koska olen lähes aina töissä, kun jotain olisi) jne.

Vierailija
8/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on ihan aarre. Mielessä käy välillä pari kolme miestä menneisyydestä, jotka eivät kunnon suhteeseen kanssani halunneet / oli etäisyyttä liikaa. He jäävät ikuisesti kai kiehtoviksi muistoiksi, kun ei sitä arkea ehditty näkemään ja oli vain se alun huuma ja seksuaalinen vetovoima joka muistoihin jäi. Yksi heistä oli vielä niin sairaan komea, etten edes usko, että sellainen mullla hetken oli. Mutta kellään ei ollut mun nykyisen ihanaa luonnetta ja yhteenkuuluvuuttamme. Seksiä vaikka ei enää teekään mieli juurikaan.

Onneksi on tullut nähtyä niin monia miehiä, enää ei tarvi.

Vierailija
9/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaile entisiä enkä nykyisiä. Enemmänkin mietiskelen millaista elämäni nyt olisi, jos olisin aikoinaan jäänyt suhteeseen ko. miehen kanssa.

Missä asuisimme? En varmaan siellä missä nyt, koska muutin tänne sinkkuna työn perässä.

Olisiko meillä ehkä lapsia? Itselläni ei ole, mutta sillä exällä on jo..

Mitä kaikkea tekisimme vs. mitä teen nykyisin mieheni kanssa?

En vertaile, koska miksi olisin vaihtanut huonompaan ja olen onnellinen nykyisessä suhteessa. Mutta se ei kuitenkaan estä ajattelemasta mitä jos..

Vierailija
10/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistelen joskus menneitä. Yhtä mennyttä miestä vähän haikeudellakin, koska hän kuoli nuorena ja olisin vielä halunnut jutella jostain. Ja olen joskus googlannut exiä, katsonut heidän kuviaan ja miettinyt että mikä se oli se juttu heidän kanssaan kun eivät enää vaikuta millään tavalla kiinnostavilta. Tunnen kiitollisuutta että olen saanut kokea hetkiä noiden nuoruuden rakkauksien kanssa. On kiva muistella villiä nuoruutta. Mutta mies jonka kanssa olen naimisissa ja jonka kanssa minulla on perhe, hän on kaikin puolin paras ihminen kenet olen koskaan tavannut, muut ovat kuin varjoja hänen rinnallaan.

Vierailija
11/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vastenmielisyydellä. Olen kai jotenkin viallinen, tai siis yliuskollinen, koska kaikki entiset poikaystävät alkavat kuvottaa minua uuteen ihastuttuani.

Vierailija
12/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joskus käy mielessä, osan kanssa ollaan ihan kavereita ja tekemisissä, vaikka naimisissa olen. En kenenkään perään kuitenkaan haikaile enkä ole pettänyt, eikä sellaisia haluja ole edes olemassa. Mieheni on sielunkumppanini.

Vierailija
13/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaile. Joskus joku episodi tai joku ihminen nousee mieleen syystä tai toisesta, mutta en haikaile kenenkään perään. Joistakin ihmisistä lähinnä ihmettelen, että miten saatoin nähdä heissä jotain kiinnostavaa.

Vierailija
14/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen vastenmielisyydellä. Olen kai jotenkin viallinen, tai siis yliuskollinen, koska kaikki entiset poikaystävät alkavat kuvottaa minua uuteen ihastuttuani.

Olet ihana ❤ ☺

Vierailija
15/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Kuten mietin muutakin elettyä elämää.

Oon muuten ostanut 2 autoa entiseltä baaripanolta ja nykyinen mies oli mukana. Toki hänelle kerroin mistä mies on tuttu, siis sanoin että joskus nojailtu samaan baaritiskiin (tietysti tajusi ettei ilta siihen jäänyt). Aika harvoin noita kuitenkaan vastaan tulee, exäänkin olen eron jälkeen törmännyt vain 1 kerran

25v aikana vaikka samassa kaupungissa ollaan.

Vierailija
16/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paremman stondiksen, kun muistelen seksiä entisten painojen kanssa.

Vierailija
17/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia mä en ikinä ottaisi miestä, joka on ollut monien naisten kanssa. Kuitenkin mielessä pyörii eksät, joilla on ollut parempi vartalo ja paremmat taidot.

Vierailija
18/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Kuten mietin muutakin elettyä elämää.

Oon muuten ostanut 2 autoa entiseltä baaripanolta ja nykyinen mies oli mukana. Toki hänelle kerroin mistä mies on tuttu, siis sanoin että joskus nojailtu samaan baaritiskiin (tietysti tajusi ettei ilta siihen jäänyt). Aika harvoin noita kuitenkaan vastaan tulee, exäänkin olen eron jälkeen törmännyt vain 1 kerran

25v aikana vaikka samassa kaupungissa ollaan.

Kunhan ei luonnossa maksa niin mikäs siinä 😳

Vierailija
19/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole koskaan ketään saanut.

Vierailija
20/27 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia mä en ikinä ottaisi miestä, joka on ollut monien naisten kanssa. Kuitenkin mielessä pyörii eksät, joilla on ollut parempi vartalo ja paremmat taidot.

No, mä en menisi tuollaiseen provoon uskomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän