Luulen lääkärini pitävän musta
Ollaan jo monta vuotta oltu hoitosuhteessa ja hän käyttäytyy kuin tykkäisi minusta ihmisenä eikä vaan potilaana. Tässä esimerkki: menen hänen vastaanotolleen ja siellä hän muistaa ihan kaikki mitä oon puhunu. Ja muutenkin soittaa heti perään kun lähden pois. Hänen kanssaan ollaan käyty myös kuumottava WhatsApp viestejä.
Kommentit (7)
Terapeuttihullu on aikaisin hereillä viikonloppunakin.
Kuumapotilass kirjoitti:
Ollaan jo monta vuotta oltu hoitosuhteessa ja hän käyttäytyy kuin tykkäisi minusta ihmisenä eikä vaan potilaana. Tässä esimerkki: menen hänen vastaanotolleen ja siellä hän muistaa ihan kaikki mitä oon puhunu. Ja muutenkin soittaa heti perään kun lähden pois. Hänen kanssaan ollaan käyty myös kuumottava WhatsApp viestejä.
Lääkäri toimii eettisesti väärin.
Luulo ei ole tiedon väärti. Lopetat hiukkasen tuota mielikuvituksellisesti asioiden värittämistä, niin huomaat, että terapeuttisi on käynyt aivan asiallisen keskustelun kanssasi, ja sinä fantaioinut kaiken ”kuumotuksen”. Sen lisäksi hän esittää ”pitävänsä” kaikista ihmisistä, se kuuluu hänen työrooliinsa, ja siitä hän rahansa lypsää.
Rauhoitu. Olet yhä nobody ja nolla - ainakin lääkärille.
Onko mielikuvituksen tuotetta kun hän jyysti mua takaapäin hoitopöydällä ja diagnosoi peppureiän tiukaksi
Lääkäriä panettaa, koska tietää sinun olevan ns. helppo nakki.