Koskaan ei voi tehdä viikonloppuisin mitään hauskaa
Tänäänkin mies lähtee töihin, lapsella kahdet kokeet ensi viikolla niihin pitäisi lukea. Ensi viikon lauantaina lapsella pelit ja sunnuntaina harkat. Koskaan ei voi tehdä mitään hauskaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei voi tehdä viikonloppuisin mitään hauskaa. Tänäänkin mies lähtee töihin, lapsella kahdet kokeet ensi viikolla niihin pitäisi lukea. Ensi viikon lauantaina lapsella pelit ja sunnuntaina harkat. Koskaan ei voi tehdä mitään hauskaa.
Mä voin tehdä viikonloppuisin ihan mitä hauskaa haluan. Mulla ei ole lapsia ja mieskin on reissussa taas. Jei!
Koittakaa nyt uskoa, että Ammattivalittajalla ei VOI olla koskaan hauskaa, ikinä missään milloinkaan.
Koska hänen elämäntehtävänsä on kaivella esiin niitä ikäviä asioita. Ei silloin ehdi mitään hauskaa pitämään.
No mitenkä olisi reissu Aruballe? Sinnehän sä pyyhkäiset viikonlopussa ihan helposti. :)
Kysy olisi niin ihanaa viettää viikonloppuna aikaa perheenä...mut ei.mies tekee töitä ja remontoi tai lepää kun on ollut niin raskas viikko.minä touhua sitten lasten kanssa jotain.tajusin tänään kun kysyin voitaisiinko mennä elokuviin ja vastaus oli että sit kun ehditään että ei ole mies ehtinyt kanssani kahdestaan tekemään mitään yli vuoteen.itku ihan tuli ja ymmärrys miksi olen NIIN yksinäinen nykyään.lapset8 ja 10 ja hoito paikkojakin olisi.mutta kun ei toista kiinosta viettää yhteistä aikaa minun tai lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta olen itse niin mielikuvitukseton, etten oikein keksi, mitä vapaa-aikanani tekisin .
Vaikeaa kuvitella minkälainen on ihminen, jota ei kiinnosta mikään tekeminen. Mä esimerkiksi käyn urheilemassa ja patikoimassa, leffassa, teatterissa, näyttelyissä, tanssiesityksissä, messuilla ja markkinoilla. Käyn ulkona syömässä ja kahvilla, tapaan ihmisiä. Käyn kursseilla ja tapahtumissa, kirjastossa, keikoilla, museoissa. Tuossa nyt mitä ekaksi tuli mieleen, ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta olen itse niin mielikuvitukseton, etten oikein keksi, mitä vapaa-aikanani tekisin .
Vaikeaa kuvitella minkälainen on ihminen, jota ei kiinnosta mikään tekeminen. Mä esimerkiksi käyn urheilemassa ja patikoimassa, leffassa, teatterissa, näyttelyissä, tanssiesityksissä, messuilla ja markkinoilla. Käyn ulkona syömässä ja kahvilla, tapaan ihmisiä. Käyn kursseilla ja tapahtumissa, kirjastossa, keikoilla, museoissa. Tuossa nyt mitä ekaksi tuli mieleen, ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon.
En sanonut, ettei minua kiinnosta. Sanoin, että olen mielikuvitukseton enkä keksi, mitä tekisin. Täällä jumalan selän takana ei ole juurikaan kursseja, tapahtumia, keikkoja, museoita, messuja, tanssiesityksiä, näyttelyjä jne. Toki tuollaisissa silloin tällöin käyn mutta ei ihan viikoittain onnistu ja siksi tuntuu, että elämä on aika yksitoikkoista. Ja haaste on myös siinä, että lapsetkin pitäisi saada mukaan.
Ei mun mieheni ole arkipäivisin vapaalla.