Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei ole mitään mitä odottaa.

Vierailija
01.02.2019 |

Jokainen päivä arkea, koko ajan. Viikosta ja kuukaudesta toiseen. Ja vuodesta toiseen. Pelkkää työntekoa ja vkonloppuisin öllöttämistä ainoana puuhana kauppareissu ja kotityöt. Tiedän minuutin tarkkuudella la-su ohjelman jo etukäteen.
Ei ole varaa matkustaa mihinkään, ei edes risteilylle tms. Ei mitään.
Ihan pohjattoman ankeata aina niinä hetkinä kun ei kykene olemaan tyytyväinen ja onnellinen siitä mitä on. Mutta kun 24/7/365 tätä samaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se monen elämä on. Onneksi on ilmaisia ja melkein ilamaisia harrastuksia, jos haluaa.

Vierailija
2/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole uskomatonta? Koko maailma täynnä ihmeellisyyksiä ja vaikka mitänäettävää/koettavaa, ja ihminen on määräytynyt viettämään lyhyen elämänsä yhdessä paikassa rutiineihinsa orjuutettuna - vain koska raha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämän pitää menna rutiinilla. Maailma on kaunis ja se on elettävä.

Vierailija
4/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on minulla, ei mitään kovin ihmeellistä tai odotettavaa. Olen silti tyytyväinen ja onnellinen, minulla on ihana mies ja ihana lapsi, ihanat eläimet, ihana koti. Olen sairas ja minuun sattuu koko ajan, on sattunut jo miltei 20 vuotta joka ikinen päivä koko ajan, mutta silti olen onnellinen, voisi olla pahemminkin. 

Kehitä itsellesi jotain odotettavaa, aloita harrastus, etsi kirjeenvaihtokaveri, tilaa jotain pientä piristystä arkeen nettikaupasta, pakettien odottaminen on mukavaa. Kokeile uusien ruokalajien valmistusta, tapaa uusia ihmisiä, katso jokin hyvä elokuva. Vaihtoehtoja on vaikka miten paljon. Viikoittainen kauppareissu on myös aina mukava.

Vierailija
5/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita, vaan tee asialle jotakin! Ei kaiken tarvitse aina maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi