Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa ilkeästi mulle että osaan olla ilman

Vierailija
01.02.2019 |

Nyt tsempatkaa! Oon epätoivosesti yrittänyt laihduttaa nyt koko tammikuun. Olen käynyt salilla 6pv viikossa!! Muta tuo ruoka, oih miksi olet niin haluttava? Ja herkut siis lähinnä. En siis millään pysty olla niistä erossa. Nyt taas mies ostanu jotain herkkuja, miten pystyn olemaan ottamatta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt salilla noin useasti? Lepopäiviä pitää pitää, liika rääkki ei tuota sen kummempia tuloksia. Huomioi myös se, että liikunta lisää ruokahalua, joten en ihmettele herkutteluhaluasi.

Mulla on ahdistuneisuushäiriö, ja olen löytänyt tavan helpottaa sitä, nimittäin liikunta :) Joten olen jäänyt ehkä vähän koukkuun. Vielä jos saisin sen ruokavalion kuntoon vaan, niin hyötyisin siitä noin muutenkin

ap

Vierailija
22/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa on oikeasti terveellisempää ja sitä ei tarvitse ahmia koko levyä kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan myös karkkipäivää. Eihän nyt kokonaan pidä kieltää itseltään herkkuja. Karkkipäivänä herkuttelu kannattaa aloittaa vasta illalla, kun kaupat ovat jo kiinni (tai ei enää halua lähteä ulos).

24/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Kannatan myös karkkipäivää. Eihän nyt kokonaan pidä kieltää itseltään herkkuja. Karkkipäivänä herkuttelu kannattaa aloittaa vasta illalla, kun kaupat ovat jo kiinni (tai ei enää halua lähteä ulos).

Siis siksi vasta illalla, ettei tule ostettua lisää herkkuja, vaan syö vain ne mitä on etukäteen varannut.

Vierailija
25/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma suklaa on oikeasti terveellisempää ja sitä ei tarvitse ahmia koko levyä kerralla.

Siinäkin on paljon sokeria. 

Vierailija
26/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot niin tyhmä että toivottavasti lihoot vielä paljo lisää

olen kylläkin laihtunut, tästä surkeasta ruokavaliosta huolimatta ;)

ap

Tuskinpa vaan, kohta oot pallero pullero niinkuin aina. Sä tilasit ilkeyksiä niin sä saat ilkeyksiä. Nää ei muut osaa lukee täällä niinku sinäkään.

Vierailija
27/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuskinpa vaan, kohta oot pallero pullero niinkuin aina. Sä tilasit ilkeyksiä niin sä saat ilkeyksiä. Nää ei muut osaa lukee täällä niinku sinäkään.

OK!

ap

Vierailija
28/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki huulilla, ikuisuus lantiolla.

Vierailija
29/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

OK!

ap

No nii tajusit, joko pillität raksukuppi kourassa sohvalla vai meinaatko tehdä asialle jotain?

Vierailija
30/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

OK!

ap

No nii tajusit, joko pillität raksukuppi kourassa sohvalla vai meinaatko tehdä asialle jotain?

Mies syö parhaillaan herkkuja olkkarissa, minä en :)

Vierailija
31/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruokavalioon laadukkaita ruokia, älä kieltäydy suotta herkuista, mutta syö niitä kohtuudella. Panosta hyviin ruokiin. Ruoan laatuun ja terveellisyyteen. Syö sitä terveellistä laaturuokaa niin paljon kuin jaksat. Älä syö mitään valmisruokia tai pitkälle prosessoituja hivenaineettomia raaka-aineita kuten valkoista sokeria ja vehnää. Paljon kasviksia poskeen ja hyviä rasvoja. Unohda KAIKKI light-tuotteet. Syö oikeaa ruokaa. Juo paljon. Vain vettä. Ei mehuja tai limuja. Nauti silti elämästä. Nauti laadukkaasta ruoasta. Herkut unohtuu itsestään. Jos ei unohdu, niin keksi laadukkaita herkkuja ja sano ukolles että syö omat herkkunsa jossain muualla ;) Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme