Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullisin rantaloma kesäksi? Kaikki ideat ja vinkit otetaan vastaan, kiitos!

Vierailija
01.02.2019 |

On tullut luvattua lapsille, että mennään mutta rahaa ei ole liikaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puerto Rico

Vierailija
22/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikasta tai Espanjasta edullisia hotelleja / kohteita? Entäs Bulgaria, onko täältä kokemuksia? ap

Kreikkaan ja Espanjaan ei pääse kesällä huippuhalvalla, koska ovat sesonkikohteita juuri silloin. Niiden hintataso ei poikkea valtavasti Suomesta, jos ei halua asua räkälöissä. Bulgariasta ei kokemusta, ilmeisesti halvempi. Mallorca Espanjassa oli kiva kohde, ei tosin mitenkään erityisen halpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei oo rahaa lähteä niin pysykää kotimaassa. 

Siis on rahaa max 2000 koko lomaan käytettävissä mutta ei sen enempää. Se on lomabudjettimme. Aika moni käsitti otsikon perusteella, etten ole valmis maksamaan mitään. Mutta siis etsin vain edullista kohdetta. ap

Vierailija
24/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budjetti pari tonnia. Lähdössä minä sekä 13v ja 9v. ap

Pari tonnia, hmmm.. Menkää Turkkiin. Hintalaatusuhde ihan loistava ja ilmasto aina hyvä toukokuusta eteenpäin. Parilla tonnilla saatte jo hyvän loman, etenkin jos otatte erikseen lennot ja hotellin, mutta toki hyviä pakettejakin välillä löytyy. Ja Turkki on mainettaan parempi paikka, olen yh:na ollut lasten kanssa usein ja aina saatu olla rauhassa :)

Vierailija
25/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari tonnia, hmmm.. Menkää Turkkiin. Hintalaatusuhde ihan loistava ja ilmasto aina hyvä toukokuusta eteenpäin. Parilla tonnilla saatte jo hyvän loman, etenkin jos otatte erikseen lennot ja hotellin, mutta toki hyviä pakettejakin välillä löytyy. Ja Turkki on mainettaan parempi paikka, olen yh:na ollut lasten kanssa usein ja aina saatu olla rauhassa :)

Niin ja jäi mainitsematta että kannattaa ottaa all inclusive lasten kanssa, helppoa ja budjetti pitää! :)

Vierailija
26/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montenegro, Albania, Kroatia, Bulgaria. Noihin saa kohtuu edullisia rantalomia. Kaksi ensimmäistä vielä edullisia hintatasoltaan muutenkin.

Vierailija
27/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jäi mainitsematta että kannattaa ottaa all inclusive lasten kanssa, helppoa ja budjetti pitää! :)

Kiitos, Turkki ei tullut mieleen! Katson mitä on tarjolla :) ap

Vierailija
28/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa halpa niggamaa. Siis semmonen missä on mustamuinaisia miehiä.

Vierailija
29/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scyscannerilta suorat lennot Burgasiin 15.-22.6. 138 €/hlö. VaikkaTrivagosta löytyy Sunny Beachiltä ihan kivan näköisiä hotelleja viikoksi yht. n. 300 €

Vierailija
30/30 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon joen varteen kävellä 400m ja kaupasta mäyris evääksi.