Kuuluuko viikkorutiineihisi suihkun lattiakaivon puhdistus?
Kommentit (17)
Ei :D
Mä tajusin vasta reilusti yli kolmekymppisenä että sieltä sisältäkin pitää hinkuttaa.
Aikaisemmin pesin vaan sen ritilän silloin kun pesin.
Ei. Otan sen joskus silloin tällöin. Ritilästä putsaan hiukset pois joka kerta.
En ole varmaan koskaan puhdistanut.. Silloin tällöin kaadan jotain kodin putkimiestä tai vastaavaa litkua viemäriin. Olen ajatellut, että ajaa saman asian. Mutta nyt kyllä aloin pohtimaan, että onkohan kuitenkaan näin. :D Ongelmia tai hajuhaittoja ei ole koskaan ollut.
Teen kiinteistötarkastuksia työkseni ja vaikka etukäteen pyydetään pesemään lattiakaivo, niin 9/10 ei niin tee. Suurin osa ei varmaan ole puhdistanut sitä ikinä.
Minusta suihkun lattiakaivon puhdistaminen kuulu jokaisen käyttäjän perusoikeuksiin, mukavaahan se on.
Lattiakaivon pitäminen puhtaana on helppoa kun lattia sellasen sihdin siihen joka kerää hiukset. Tietyin väliajoin vaan vaihtaa uuden. That’s it.
Joo, kyllä. Joka perjantai rutiiniputsaus -- ja hyvin vetää ja tuoksuu puhtaalta kylppäri.
Jep, kaadan sinne vedenkeittimestä kiehuvaa vettä ja pesen siihen tarkoitetulla tiskiharjalla. = Ei turhia myrkkyjä.
:D
N. kerran vuodessa pesen huolella.
Mun kämpässä ei voi edes pestä. Siinä on semmoinen lavuaarin aukko, sitä ei saa irti. Hiukset tietty poistan aina ja otan putkimiehellä jos tarvii.
Kerran vuodessa kuivuneet spermat pois.
Irrotan viemärin suuosan ja pesen irto-osat astianpesukoneessa.
Siis sen perusteellinen tonkiminen? Ei. Olen asunut tässä nykyisessä asunnossa nyt vuoden (ihan uusi kerrostalo siis) ja muutama kuukausi sitten katsoin ensimmäisen kerran, pitäisikö se puhdistaa. No eihän siellä ollut yhtään mitään, ei hiuksia tai mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lattiakaivon pitäminen puhtaana on helppoa kun lattia sellasen sihdin siihen joka kerää hiukset. Tietyin väliajoin vaan vaihtaa uuden. That’s it.
Mikä tuon sihdin nimi on? Olen ajatellut, että sellainen pitäisi hankkia, koska hiusten siivoaminen lattiakaivosta on niin ällöttävää.
Ei mutta kerran kuussa parissa kyllä.