Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finni limakalvolla nenän sisällä?!

Vierailija
01.02.2019 |

Ajattelin tässä pari tuntia että hitto kun on nenä kuivan tuntunen ja kipeä, mutta sitten katsoin sinne lampulla ja huomasin, että nenän sisällä limakalvolla on suht iso valkopäinen finni(?) On siis ihan tuolla syvällä limakalvolla, ei näy ulos vaan täytyy lampulla katsoa juuri oikeaan kohtaan. Tuntuu myös syödessä siltä että menisi nenään kaikki ruoka, vaikka niin ei tietenkään käy.

Onko tämä vakavaa? Kellään ikinä ollut? APUA!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, oon nyt myös ollut flunssassa viimeisen viikon, jos liittyy jotenkin... Lievää kurkkukipua ja yskää.

Ap

Vierailija
2/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vakavaa. Olet ensimmäinen ihminen maailmanhistoriassa, jolle käy näin kurja kohtalo. Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vakavaa. Olet ensimmäinen ihminen maailmanhistoriassa, jolle käy näin kurja kohtalo. Otan osaa.

No sitä minäkin! Eivaan, googlettelin englanniksi niin sanottiin että nenästä voi levitä aivoihin tulehdukset, missä sitten taas on omat "harminsa" :)

Vierailija
4/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla afta tai herpes.

Vierailija
5/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei limppareita oo nenässä vaan ne on emättimessä.

Vierailija
6/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes se on

Vierailija
7/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla papukaija pihdeillä nokasta kiinni ja kunnon rusautus.

Vierailija
8/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Ei limppareita oo nenässä vaan ne on emättimessä.

Limakalvo (lat. tunica mucosa, mucosa) on ruuansulatuskanavaa, hengitysteitä, virtsateitä ja sukuelimiä peittävä ohut solukerros.

Vierailija
9/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista, tässä hieman päivitystä tilanteeseen :))))

Nyt on toiseenkin sieraimeen kehittymässä samanlainen maanvaiva, ihan samanlainen ja samassa kohtaa kuin toisessa sieraimessa. Erittäin epämukavan tuntuinen ja kipeä! Tosiaan tota aivoihin leviämistä tms aloin nyt aatella, kun netissä joka paikassa on että nenästä äkkiä leviää aivoihin kaikki, mikä tietty mahdollista on. Varmaan liittyy kyllä tähän flunssaan jotenkin

Ap

Vierailija
10/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa polyyppi, voisiko olla?

Vierailija
11/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain aftan tapaiselta. Mutta nyt sormet pois sieltä nenukasta ja anna parantua rauhassa. Voi viedä muutaman päivän. 

Minulla on paha tapa aina yrittää nitistää pöpöjä jollain tökötillä ja varmaan katsoisin miten sieraimet reagoivat vademecumiin, laimennettuun etikkaan tai jotain vastaavaa. Ei ehkä kovin järkevää, mutta anna nyt sen kärsämöisen olla rauhassa, jos vain ilma kulkee läpi.

:O)

Vierailija
12/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa polyyppi, voisiko olla?

Mun mielestä tää on enemmän finnimäinen, on täysin finnin näköinen, mutta jotenkin kuivempi jos niin voi sanoa.

Ap

Vierailija
13/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita tulee ehkä pari kertaa vuodessa. Pinseteillä puristan finnin (se on aina pieni) ja sitten se kipu on täysin poissa. Ei mitään vakavaa tai ihmeellistä.

Vierailija
14/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni se on. Niitä voi tulla ihan mihin kohtaa ihoa ja limakalvoja. Ei ole vaarallista. Ei ole herpes/hyppykuppa/afta. Se on finni, piste. Puhkeamista voit nopeuttaa hautomalla lämpimällä pyyhkeellä. Tulehduksen leviäminen aivoin erittäin, erittäin epätodennäköistä. No worries.

Vierailija
15/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tollasia välillä ja olen puristanut ne tyhjiksi desinfioidulla mustapääkoukulla (hiuspinni ajaa saman asian, desinfioi se ensin). Ennen ja jälkeen pitää desifioida hoidettava alue. En ole saanut mitään tulehdusta mutta finnit on lähteneet ja lakanneeet vaivmaasta.

Vierailija
16/17 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kiitos kaikille vastauksista, helpotti vainoharhaisuuteeni! :)

Ap

Vierailija
17/17 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itselläkin ollut ja mulla auttoi sinkkipasta (kuivatti finnin tosi nopeasti pois, oli niin kipeä ettei  voinut puristaa!) ja sen jälkeen normaali rasvaus. Töpöttelin siis pumpulipuikolla tököttejä tuonne syvälle. Ole kuitenkin rauhallinen, ei ole aivoihin menossa *toivottavasti, tsih ja anteeks*. :) Mukavaa lauantaita kuitenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi