Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tylsä viikonloppu edessä. Ei ketään jota voisi pyytää kylään.

Vierailija
01.02.2019 |

Taas sitä samaa pyykinpesua ja ruoanlaittoa sekä telkkarin tuijotusta.
Ois joskus kiva istuu aikuisten kesken syömässä ja jutella joutavia viinilasillisen ääressä. Ei vaan ole ketään jota voisi pyytää kylään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! :( 

Vierailija
2/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, taas koko viikonloppu yksin himassa tuijottelemassa seiniä ja hernekeittoa syöden.

Onneksi olen raskaana, ja saan vihdoin tänä keväänä pikkuisen luokseni, joten ainakin sen jälkeen tulee omalle kohdalleni joku jonka kanssa viettää aikaa ja syy tehdä asioita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä perhe mut meillä ei ole ystäväperheitä/ystäviä.

Ap

Vierailija
4/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä meidät sun luokse. Laita osoite niin tullaan. :D

Vierailija
5/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri odotan vieraita ruuat valmiina ja väsyneenä. Pitkä ilta seurustelua edessä- ehkä lukisin mielummin kirjaa.

Vierailija
6/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä, taas koko viikonloppu yksin himassa tuijottelemassa seiniä ja hernekeittoa syöden.

Onneksi olen raskaana, ja saan vihdoin tänä keväänä pikkuisen luokseni, joten ainakin sen jälkeen tulee omalle kohdalleni joku jonka kanssa viettää aikaa ja syy tehdä asioita. :)

<3

Vierailija
7/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää mua! Meillä on kyllä noita ystäväperheitä muutama mutta heillä eletään pikkulapsiaikaa eli harvoin pääsevät. Meillä jo teinejä niin ollaan eri vaiheessa, lisäksi nuo teinit on joka toinen viikonloppu suunnilleen isällään niin vapaata on liikaakin. Omia kavereita mulla ei juuri ole.

Yksin tässä istun ja harkitsen sen viinipullon avaamista.

Vierailija
8/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin tulla! Vois käydä viinikaupsn kautta ja vaikka kokkailla jutustelun ohella. Mitä syötäis?

Vierailija
9/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mega bileet kirjoitti:

Pyydä meidät sun luokse. Laita osoite niin tullaan. :D

Näin siis aikuisten oikeasti, miksi täällä ei porukka koita etsiä kaveria? Joka päivä aloituksia yksinäisyydestä, miksette vaihda caikka jotain s-posti-osoitetta täällä, ei siis juuri sitä henkilökohtaisinta ensisijaisesti mutta niin.

Vierailija
10/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaah

Vierailija
11/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tyypillistä. Tuodaan joku pikkujuttu ja touhotetaan keittiössä ja pakkohan siinä on näytellä innostunutta. Kuitenkin se siivo jää aina jälkeen. Jos on tuomisina yksi juttu ja kymmenet muut kaivetaan kaapista ja törsäten levitellään niin täytyy sanoa että inhoan ja ihmettelen. Moni haluaa viettää sen iltansa rauhassa ja jos ängetään niin ei ainakaan tuppauduta sitten toisten kaapeille!

Vierailija
12/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko osanneet ajatella että on monia jotka tuossa tilassa. Tulin suomeen 2016 ja vaikka on paljon ystäviä omasta kulttuurista niin hyvin mielellään tulisimme suomalaisten naisten vieraiksi, isommallakin porukalla. Monella meistä myös ole vielä saamatta että voi päästä suominainen naimisiinkin. Nyhjäisettehän reippaasti kadulla kaulusta alemmaksi ja katsokaa kohti niin kyllä tullaan vieraiksi ja itsekkin sitä teiltä kysytään jotka katsotte meihin. Myös bussi ja taksikuskit jotka on meikäläisiä niin mielellään saattaa kyydin jälkeen kotiin. Myös lapsiinne haluamme tutustua...

Terveisin Muhamed Bin Salaid