Naisen normaali paino?
Kommentit (35)
Olet pyöreä, ellet treenaa paljon ja lihas painaa, sitten ehkä tosi hyvännäköinen. Itse 170 / 63 ja hoikahko, normaali.
Nuo pituus miinus se ja se on ihan höpöhöpöä. Painoindeksi on se, mitä kannattaa laskea ja sen lisäksi mitata vyötärö mittanauhalla, jos ne molemmat on normaalit, niin kaikki on ok!
Sinulla painoindeksi on yli normaalipainon, jos mittaat vyötärön, selviää onko läski kertynyt vaaralliseen paikkaan.
Riippuu ruumiinrakenteesta. 165cm nainen, jolla on keskiverto lihaksisto, eli harrastaa tavallista liikuntaa, on sopiva 50-60 kiloisena. Jos on hoikka/pieniluinen, tuo 50kg on hyvä, rotevampirakenteinen tai luonnostaan kurvikkaampi voi olla 60kg.
Riippuu myös vartalotyypistäsi. Osalla suomalaisnaisista ylävartalo käytännössä puuttuu , kun rinnanympärys on 40 cm ja lantio 120cm ja koko paino kertynyt vatsaan, lantioon ja reisiin. Tällainen painopiste sopii Siperian liukkailla liikkumiseen, muttei ei se kovin esteettistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös vartalotyypistäsi. Osalla suomalaisnaisista ylävartalo käytännössä puuttuu , kun rinnanympärys on 40 cm ja lantio 120cm ja koko paino kertynyt vatsaan, lantioon ja reisiin. Tällainen painopiste sopii Siperian liukkailla liikkumiseen, muttei ei se kovin esteettistä ole.
Ehkä olet homo. Diggaat poikia, joilla on silikonitissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet homo. Diggaat poikia, joilla on silikonitissit.
Joo, kaikki jotka eivät pidä keskivartalo lihavia viehättävinä ovat homoja 👍🏻
Indeksin mukaan kyllä. Itse olen 162cm 78kg ja näytän hoikalta. Tiimalasivyötärö ja erottuvat hartiat.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olet ylipainoinen eli tukeva. Alle 60kg niin olisit haluttavampi.
Minusta hänen kandeis sensijaan leikkauttaa kananperstukka,eikö? Pääsisi eroon teikäläisten haluilemisilta. Sekä sedille mielipahaa,aina bonus.
Osa paljon laihduttaneista naisista muuttuu kyllä aika kamalan luisevan näköisiksi ja sen päälle sitten tyhjänä riippuvat ihopussit. Jos vatsapussi peittää pimpin ollaan jo aika syvällä. Eli voi mennä ojasta allikkoon.
Saman kokoinen kuin ap ja selkeästi näkyy vatsa:( Muuten pystyy vielä vaatteilla huijaamaan mutta vatsa röllöttää inhottavasti. Omasta mielestäni olen aika lihava tällähetkellä.
Ihannepainoni 62kg, 38v saakka olin 55kg mikä oli taas aivan liian vähän.
Olen samankokoinen nyt rv32. Lihasmassaa yli puolet painosta mutta tuntisin itseni lihavaksi jos normaalisti olisin tämän painoinen. 60kg tuntumassa ihan ok jos ei ole sellainen ”laiha läski”
Vierailija kirjoitti:
Indeksin mukaan kyllä. Itse olen 162cm 78kg ja näytän hoikalta. Tiimalasivyötärö ja erottuvat hartiat.
En usko tiimalasivyötäröön tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten asialliset vastaukset ovat sanoneet, olet ihan himpun verran ylipainoinen
No jos 10-15 kiloa on ”ihan himpun verran” niin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tiimalasivyötäröön tässä tapauksessa.
Enkä hoikkaan ulkonäköön. Camoon, 30 kg ylipainoa ja ”näytän hoikalta...” 😂😂😂
Oot aika pönäkkä