Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär otti rastat ja nenäkorun- kaveri teki, minua lähinnä huvittaa mutta ex on todella vihainen

Vierailija
01.02.2019 |

Että mitä naapuritkin nyt? Minä puolestani kysyn, mitä naapureista? Nuoruuteen kuuluu kokeilu, minullakin oli teininä irokeesi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden kokeilu -nenäkoru täytti juuri 25 vuotta. Ollaan hyvissä väleissä naapureiden kanssa. 

Vierailija
2/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on asioista erilaisia mielipiteitä. Onko exäsi mahdollisesti yli 80 v. kun ottaa moisesta pultteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevätkö kampaajat muka  rastat alaikäiselle, kun siinähän se hius revitään ihan rikki?

Vierailija
4/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt tyttärelle kuitenkin että menee jatkossa ammattilävistäjälle varmuuden vuoksi.

Vierailija
5/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kombinaatio näyttää typerältä mutta itsehän haluaa sellaiselta näyttää joten siitä vaan.

Vierailija
6/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat ja nenäkoru? Back to the ysäri.

Vierailija
7/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kaiken lisäksi "sinun syy"?

Vierailija
8/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kombinaatio näyttää typerältä mutta itsehän haluaa sellaiselta näyttää joten siitä vaan.

Sehän siinä just on. Halutaan karkoittaa ei toivotut henkilöt. Hyvin tuntuu toimivan.

Vierailija
9/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttäresi idoli Miia Laitela muutaman vuosikymmenen takaa?

Vierailija
10/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt tyttärelle kuitenkin että menee jatkossa ammattilävistäjälle varmuuden vuoksi.

Samaa mieltä ja olisin kyllä antanut lupalapun  lävistysliikkeeseen, mutta käsittääkseni tuossa oli kyseessä   hetken mielijohde eikä pitkään mietitty juttu !  Lävistys on siis nenän sieraimessa, missä ei onneksi taida mennä mitään kasvohermoja.

ap

Vierailija
11/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevätkö kampaajat muka  rastat alaikäiselle, kun siinähän se hius revitään ihan rikki?

Ei  tarvitse kampaajaa, vain YouTuben ja ehkä kaverin. 

Vierailija
12/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä (ja lapsesi) olet tasoton l*tka, miehesi tajuaa kokeilmattakin, miten näyttää halvalta. Voi voi.

Vierailija
13/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruuden kokeilu -nenäkoru täytti juuri 25 vuotta. Ollaan hyvissä väleissä naapureiden kanssa. 

Mun nuoruuden kokeilu -kulmakoru täytti muistaakseni 23 vuotta ja huulikoru on puoli vuotta nuorempi. :) Naapurit juttelee mulle liikaakin. Rastat haluaisin mutta hiukset on turhan ohuet niihin.

Vierailija
14/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 22v tytöllä oli monta vuotta osarastat ja oli ihan älyttömän söpö,  kuin semmoinen hippikeiju,  nykyään sitten siili ja on jumalaisen kaunis nuori nainen, kuin joku malli Instagram kuvissaan ! <3

Vierailija
15/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun "Koska Toni Wirtasellakin on"- huulikoru täytti juuri 26 vuotta :)

Vierailija
16/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruuden kokeilu -kulmakoru täytti muistaakseni 23 vuotta ja huulikoru on puoli vuotta nuorempi. :) Naapurit juttelee mulle liikaakin. Rastat haluaisin mutta hiukset on turhan ohuet niihin.

Mä en ole koskaan kokeillut rastoja, se onkin ehkä ainoa malli...nuoruudessa on ollut shokkivärejä, myöhemmin kananpersettä ja sytokaljua, nyt tukkaa 2.0 on metri omassa värissä odottamassa seuraavaa siirtoa. Napakorun poistin arvokkaassa keski-iässä. Tyttärellä (18) on suunnattoman hauskaa, kun kerron Tarinoita Ysäreiltä, ovat taas in. ;)

Vierailija
17/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miun "Koska Toni Wirtasellakin on"- huulikoru täytti juuri 26 vuotta :)

Vau :D Toni on luopunut omastaan...!

Vierailija
18/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan kokeillut rastoja, se onkin ehkä ainoa malli...nuoruudessa on ollut shokkivärejä, myöhemmin kananpersettä ja sytokaljua, nyt tukkaa 2.0 on metri omassa värissä odottamassa seuraavaa siirtoa. Napakorun poistin arvokkaassa keski-iässä. Tyttärellä (18) on suunnattoman hauskaa, kun kerron Tarinoita Ysäreiltä, ovat taas in. ;)

Mulla on noiden nuoruuslävistysten lisäksi tullut ajan kanssa rustoja lävisteltyä ja napa- sekä nännikorut löytyy. Odotan arvokasta keski-ikää, nyt olen 38 ja suunnittelen daithia. :D Tukka on pitkä ja shokkivärinen. Lapset on teinejä, olen sanonut että lävistyksen saa jos haluaa mutta mun kanssa pitää valita liike jossa se otetaan. Yllättävää kyllä, kumpikaan ei häpeä mua. :D Liikutaan paljon yhdessä ja jopa kaverin tullessa vastaan pysytään lähietäisyydellä eikä laahata 10 metrin päässä (kuten itse tein teininä äidin kanssa kulkiessa).

Vierailija
19/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaveri teki

tämä lukee otsikossa

Vierailija
20/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun "Koska Toni Wirtasellakin on"- huulikoru täytti juuri 26 vuotta :)[/quote]

Ei voi olla, ei ollut Tonilla huulikorua vielä vuonna ´93... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi