Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen syöttää lapsilleen eineksiä?

Vierailija
01.02.2019 |

Meillä on kotona kolme lasta. Mies ja minä molemmat olemme kokopäivätyössä, mutta kyllä silti ehdin joka päivä tekemään lapsille hyvät ja terveelliset ruoat. Kuka noita suolasia lisäaine-eineksiä lapsilleen edes kehtaa antaa? Tiedä ollenkaan mitä kaikkea ne sisältää ja minkälainen vaikutus niillä on lapsen terveyteen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa taas tätä samaa kulunutta aihetta. Hyvä että sinä jaksat kokota terveellistä ruokaa, mutta älä syyllistä niitä, jotka eivät jaksa.

Vierailija
2/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ap haluat, vuoden äiti palkinnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja laiska aaveemamma joka mättää itsekin perusruokanaan mikropizzoja.

Vierailija
4/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä ja siitä mitä eineksillä tarkoitetaan? Ei, en kasvata itse porkkanoita ja tee omista porkkanoista porkkanalaatikkoa, vaan saatan jouluna osta porkkanalaatikon valmiina. En myöskään tee lapsille maksalaatikkoa itse kasvatetun eläimen maksasta, vaan ostan ihan hyvällä mielellä sitä äitien tekemää laatikkoa, jos lapset sitä sattuvat haluamaan. Käytän myös kalapuikkoja, joskus valmislihapullia. Teen myös uunimakkaraa hookoosta, eli tätäkään en itse tee, vaan käytän valmista tuotetta. Näiden lisäksi kuitenkin kerään puolukat, mustikat, vatut ja sienet metsästä, kasvatan talveksi pakkaseen mm. lehtikaalit , pinaatit ja chilit. Haen lähitilalta lihaa ja ostan luomumunia suoraan tuottajalta. Einespullien lisäksi jauhan miehen metsästämästä hirvestä lihapulliin jauhelihat tai teen hänen itse kalastamasta kalasta uunikalat. Eli jos on kiireinen päivä, jolloin töistä kotiin, aikaa puoli tuntia jonka jälkeen pitää jo viedä lapsia harrastuksiin eikä ole edellisenäkään päivänä ollut aikaa laittaa ruokaa valmiiksi, niin kyllä, olen äiti, joka ajaa lidlin kautta ja hakee tuolloin joitan einestä pöytään. Haluatko kysyä kenties vielä jotain muuta?

Vierailija
5/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jaksat, peukkuja siitä. Meillä syödään ”eineksiä” joka la, kun on pitsa tai hese päivä. Muuten kokkaan itse ja meillä syödään paljon kasviksia. Ymmärrän kuitenkin sen, että arki saattaa olla joskus niin haastavaa ja kiireistä, että jotkut ostavat eineksiä sen takia.

Vierailija
6/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksinhuoltajaäitimme syötti meille 80-luvulla eineksiä, kun teki päivätyön lisäksi välillä iltatöitäkin. Hyvä että syötti, muuten olisimme olleet nälkäisiä. Ihan kunnon kansalaisia meistä silti tuli.

Ettet nyt vain yrittäisi itseäsi aiheettomasti ylentää? Onko sinulla itsetunnon vajausta vai mistä tuo johtuu?

Vierailija
7/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Välillä. En tykkää laittaa ruokaa.

Vierailija
8/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen edes aloittaa tälläisen ketjun? 😄

Vierailija
9/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut provo.

Vierailija
10/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, jos oikeasti tuohon linjalle mennään, niin kaikki ruoka on vaarallista jollakin tapaa. Lannoitteet, torjunta-aineet ym. saattavat imeytyä kuoren alle.

Vierailija
11/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍔🍟 Syö ap noi ja relaa.

Vierailija
12/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sua ap kuinka kehtaat kyseenalaistaa tämän palstan laiskojen äitien lasten hoidon. Kyllä jokainen palstalla oleva äiti on varmasti esimerkillinen! Näkeehän sen ketjujen kommenteistakin miten hienoja ja sivistyneitä ihmisiä tänne kirjoittelee.

Vierailija
13/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun ruoka on einestä. Samoin työpaikkaravintomoiden ruuat. Olisihan se kiva, jos kotona saisi itse tehty ruokaa eikä einestä, mutta eineksilläkin pärjää. Onhan ne tehty ravintosuositusten mukaisesti.

Vierailija
14/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mutsis on ainakin syöttänyt sinulla liikaa eineksiä kun olet seonnut

Vierailija
15/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, laiska, aivopesty lammas näin tekee, äidit jotka välittää enemmän pomon kesämökkien sisustuksesta kuin omien lastensa terveydestä!

Vastenmielistä ja törkeää touhua!

Vierailija
16/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse eineksiä päivittäin, mutta kehittyville lapsilleni en niitä koskaan ikimaailmassa syöttäisi. He tarvitsee kunnon ruokaa aivojen ja kehon kasvuun. Eineksien syöttäminen lapsille on pelkkää laiskuutta mielestäni.

Vierailija
17/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen uusavuton, joka ostaa viinansa valmiina kaupasta. MOT

Vierailija
18/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>2019

>käyttää ruoanlaittoon neljä tuntia päivässä vaikka kaupasta saa valmiita aterioita kohdulliseen hintaan

TTETT

Vierailija
19/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotona kolme lasta. Mies ja minä molemmat olemme kokopäivätyössä, mutta kyllä silti ehdin joka päivä tekemään lapsille hyvät ja terveelliset ruoat. Kuka noita suolasia lisäaine-eineksiä lapsilleen edes kehtaa antaa? Tiedä ollenkaan mitä kaikkea ne sisältää ja minkälainen vaikutus niillä on lapsen terveyteen.

En tiedä mitä moskaa sun äitisi on sulle lapsena syöttänyt mutta näköjään sillä on ollut negatiivinen vaikutus sun älylliseen ja tunneälylliseen kehitykseen.

Vierailija
20/26 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotona tehty ja seuraavana päivänä mikrossa lämmitetty ateria on muuten itse asiassa eines koska se ei ole juuri nyt kotona tehty tuore ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän