Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazonin ja Ebayn suosio.. Mitä sieltä oikein "kannattaa" ostaa? Mitä te ostatte ja miksi? En ole koskaan löytänyt mitään muuta kuin krääsää.

Vierailija
01.02.2019 |

Onko siis jotain tuotteita, joita saa halvemmalla tai parempia kuin suomikaupoista?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonista ostan kirjoja, ebaysta huippusuunnittelijoiden vaatteita ja kenkiä uutena tai käytettynä (usein pilkkahinnalla). Olen käyttänyt vuodesta 2004, ja vain pari huonoa kokemusta ollut.

Vierailija
2/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Ebaysta puhelimen osia yms. Juuri ostin Saksasta akun, jota ei saa Suomesta kuin yhdestä paikasta ja sieltä en osta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-reppu 13€. Ei erota aidosta. Laatu sama.

Vierailija
4/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olet ostamassa jotain, niin katso sen hinta suomikaupasta.

Sitten vertaat Amazonin tai Ebayn hintaan.

Ostat sen mistä saa halvemmalla.

Daa!

Vierailija
5/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebaystä olen ostellut autoon osia remppoihin.

Vierailija
6/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis jotain tuotteita, joita saa halvemmalla tai parempia kuin suomikaupoista?

Cisco 12000-sarjan reitittimen virtalähde. Ei löytynyt mistään muualta.

Vierailija
7/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaista ja muuta kosmetiikkaa olen tilannut laidasta laitaan mm. Koreasta, Englannista, Saksasta, USAsta, Ruotsista, mutta EN Kiinasta. Sieltä olen kyllä tilannut esim. rantamekon, nahkalaukun, kesähatun, iPad-tarvikkeita ja juoksuvyön, kaikki ovat olleet hyviä ostoksia.

Vierailija
8/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amazonista ostan kirjoja, ebaysta huippusuunnittelijoiden vaatteita ja kenkiä uutena tai käytettynä (usein pilkkahinnalla). Olen käyttänyt vuodesta 2004, ja vain pari huonoa kokemusta ollut.

Varmasti aitoja juu...

Vierailija
9/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilaa autonosat Amazonista. Viimeksi katsottiin retkeilyvarusteita, kiikarissa XL-koon talvimakuupussi 28 euroa. Olen tilannut myös puisia nutturapuikkoja ja -haarukoita, niitä kun ei saa Suomesta mistään.

Vierailija
10/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealaista ja muuta kosmetiikkaa olen tilannut laidasta laitaan mm. Koreasta, Englannista, Saksasta, USAsta, Ruotsista, mutta EN Kiinasta. Sieltä olen kyllä tilannut esim. rantamekon, nahkalaukun, kesähatun, iPad-tarvikkeita ja juoksuvyön, kaikki ovat olleet hyviä ostoksia.

Ja nämä siis Ebaystä, unohdin mainita.

Vierailija
11/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaista tavaraa, mitä tarvitset! Jos hintaero ei ole kuin alle 5 %, ostan yleensä Suomesta, ettei kaikki työpaikat lähde alta... Jos ero on suurempi niin oma ostovoima ei kyllä riitä hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
12/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin suihkuverhon.

Tarvitsin suihkuverhon, mutta myös halusin että se miellyttää. Tähänastiset suihkuverhoni ovat valikoituneet siitä tarjonnasta, mitä ikea/jysk/tokmanni lla on esittää.

Hankinnasta on jo pari kuukautta ja yhä suihkuverhon taakse kylpemään vetäytyminen tuntuu jotenkin erityiseltä.

Vierailija
13/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen varaosat saa ainakin huomattavasti halvemmalla ebayn kautta.

Myynnissä myös yksittäisiä osia, joiden hankkimiseksi suomesta joutuisi ostamaan suuremman osakokonaisuuden.

Ostan lähestulkoon kaiken elektroniikan kiinasta, ebayn kautta. Led lamput, pyörän/moottoripyörän valaisimet, huoneistojen liiketunnistimet, sähköiset osat työkaluihin (kompressorit, painepesurit, kodinkoneet).

Pääasiassa saksalaisista ja englantilaisista nettikaupoista olen tilannut auton renkaat, sekä hollannista polkupyörän.

Hinnan useita kymmeniä prosentteja halvempia kuin suomesta ostettaessa.

Hain juuri postista yhdistelmähitsauskoneen, koekäytön perusteella laadukas laite ja ominaisuuksiltaan vastaavaa ei suomen markkinoilta löydy.

Erikseen ostettuna samoihin toimintoihin pystyvä kone olisi maksanut suomessa n.500 euroa.

Omani sain saksasta ilman lähetyskuluja alle 200 euron :-)

Vierailija
14/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti aitoja juu...

Kyllä ovat. Olen vaatetusalan ammattilainen ja osaan kyllä kertoa mikä on feikkiä ja mikä aitoa laatua. Toki siellä on jotain Louis Vuittonia tai Chanelia feikkinäkin, mutta osaan erottaa ne tai sitten keskityn muihin merkkeihin.

Vierailija
15/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset tilaukset ebaysta ovat olleet.

Akkutyökalujen akkuja -50%

Auton osia

Locktite liimaa 1€/purkki, suomessa 10€.

Pojalle rannekellon.

Vierailija
16/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myynnissä myös yksittäisiä osia, joiden hankkimiseksi suomesta joutuisi ostamaan suuremman osakokonaisuuden.

Ostan lähestulkoon kaiken elektroniikan kiinasta, ebayn kautta. Led lamput, pyörän/moottoripyörän valaisimet, huoneistojen liiketunnistimet, sähköiset osat työkaluihin (kompressorit, painepesurit, kodinkoneet).

Pääasiassa saksalaisista ja englantilaisista nettikaupoista olen tilannut auton renkaat, sekä hollannista polkupyörän.

Hain juuri postista yhdistelmähitsauskoneen, koekäytön perusteella laadukas laite ja ominaisuuksiltaan vastaavaa ei suomen markkinoilta löydy.

Erikseen ostettuna samoihin toimintoihin pystyvä kone olisi maksanut suomessa n.500 euroa.

Minkälainen tuo hitsauskone on?

Laita vaikka linkki.

Vierailija
17/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria määriä ompelu- ja askartelutarvikkeita kerralla. Huopapalat marketeissa ja erikoisliikkeissä ovat hullun kalliita, ja värivalikoima suorastaan surullinen. eBayssa isoja eriä, laadukasta ja paksua huopaa kaikissa toivomissani väreissä. Pitsinauhojen metrihinnat naurettavan pieniä netissä, sain 50 paria suuria pehmoeläinten silmiä kuudella eurolla, isoja pinkkoja scrapbook paperia pilkkahintaan kun suomessa pieni lehtiö voi maksaa kympinkin.. ja valikoima noin yleensä on laajempi.

Vierailija
18/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikkakomponentteja (hinnat 1/10 suomikivijalkaliikehinnoista, valitettavasti)

Puhelimia (<1/2 hinta vastaavantasoiset täällä)

Puhelinten varaosia (mm. ihan täällä ostettuun Honoriin)

M

Vierailija
19/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaikka linkki.

Olikin hieman kalliimpi kuin muistin 209 euroa :-)

https://www.expondo.fi/stamos-germany-yhdistelmaehitsauskone-155-a-230-…

Vierailija
20/60 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaikka linkki.

Olikin hieman kalliimpi kuin muistin 209 euroa :-)

https://www.expondo.fi/stamos-germany-yhdistelmaehitsauskone-155-a-230-…

Löytyy myös Ebayn kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan