Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takkuaako muidenkin pankkien sovellukset ja palvelut yhtä usein kuin Nordealla?

Vierailija
01.02.2019 |

Alkaa mennä hermo Nordeaan kun aina saa#ana on jotakin v#tun vikaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla s-pankki ja ei ole mitään ongelmia pllut.

Vierailija
2/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti.

Mutta edelläkävijä ja median hampaissa oleva pankki saa isoimmat ryöpyt.

(Toimittajat itsekin myöntäneet).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin asiakas olen ollut perustamisesta lähtien, koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Osuuspankin asiakas olen ollut reilu 10 vuotta ja 2 kertaa ollut ongelmia nettipankin kanssa kun olisi jotain asioita pitänyt hoitaa.

Ja nettipankkia käytän lähes päivittäin.

Vierailija
4/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop-pankki. Muistelen hämärästi, että joskus olisi ollut joku käyttökatko, mutta siitä on kyllä jo aikaa.

Vierailija
5/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija sanoi minulle viimeksi puhelimessa että mobiilisovellukseen on panostettu niin paljon, että kyllä heillä menisi maine jos sen tietoturvassa olisi jotain vikaa. En lähtenyt apin käyttäjäksi.

Niin, eli eiväthän ne ikimaailmassa myöntäisi että katkokset johtuvat esim tietoturvasta. Nevö

Vierailija
6/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän kävis jos pankkien netit menis muutamaks päiväks solmuun. Mulla on kotona kolikoita satojen eurojen eestä ja lompakossa käteistä yleensä aina 50-100 euroa. Mutta entäs he kellä ei yhtään käteistä? Elämä pyörii kuitenkin rahan varassa.

Vierailija
7/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakkaat pakotetaan nettipalveluhin ja mobiilialustoihin, on riski ulkoistettu asiakkaalle, kun sovellus kaatuu tai lakkaa toimimasta kokonaan. Pankeista ei saa enää rahaa ja pankkeja ylipäätään on vähennetty. Kännyköitä ja muita laitteita pitää uusia ja päivittää jatkuvasti, kun sovellusta uusitaan ja päivitetään. Kaikki tämä asiakkaan on tehtävä itse omalla kustannuksella! Jos mobiilisovellus ei toimi esim.kolme vuotta vanhalla kännykällä, niin pankin kuukausimaksut eivät ole mitään vaan siihen pitäisi laskea myös laitteiden osto ja kuoletusajat. 

Vierailija
8/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin ihan hiljattain, kun Nordean mobiilipankissa oli taas joku häiriö. Ja huoltotoimenpiteitä, jolloin tili on kokonaan pois käytöstä tuntuu nykyisin olevan vähintään kerran kuukaudessa.

Siirryin mobiilipankin käyttäjäksi joskus viime keväänä ja hämmentävän usein siinä jotain feelua tuntuu olevan.

Vierailija
9/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilapäinen häiriö

Verkko-ongelmien vuoksi Nordean palveluissa esiintyy hitautta. Osalla asiakkaista palvelut toimivat, mutta osalla esiintyy yhä häiriöitä.

Selvitämme yhdessä verkkotoimittajan kanssa tilannetta. Pahoittelemme asiakkaille aiheutuvaa haittaa. Kortit toimivat normaalisti.

Asiakkaiden kannattaa varautua tänään ruuhkiin. Kiireettömien pankkiasioiden hoito kannattaa ajoittaa toiseen hetkeen."

Todella huonosti muotoiltu ilmoitus. Ruhkiin missä? Kassoilla? Ja tämä oli julkaistu vähän sen jälkeen kun Nordea oli ilmoittanut ettei edes tiedä mistä vika johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi