Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kommentti rinnoistani "no anteeks mutta onhan noi nyt hirveät"

Vierailija
01.02.2019 |

Olin jo etukäteen varoitellut, että rinnoissani on syviä arpia johtuen autokolarista johon jouduin teini-iässä. Silti noin "avoin ja rehellinen" kommentti sattui. Olen siitä asti pitänyt sängyssä aina rintsikoita.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 'rehellisyys' on kuulemma hyve.

Vierailija
2/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut: Mutta ainutlaatuiset ja harvinaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä: suurin ongelmasi eivät ole arpesi, vaan idiootit ympärilläsi. Kaikista asioista ei tarvitse pitää, kaikki asiat eivät ole kauniita, mutta älykäs ihminen tajuaa milloin pitää turpansa kiinni ja ymmärtää, ettei mielipiteensä oksentamisella saa mitään rakentavaa aikaiseksi. Se on vain arpikudosta, jos vatsa ei kestä niin muuttaa sitten sinne täydellisten ihmisten laa laa -landiin.

Vierailija
4/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökerö kommentti, tuskin olisin jatkanut suhdetta.

Vierailija
5/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan noi nyt hirveät"

Siis rinnat vai arvet? Mikästäs mies tuommoista uskaltaa päästään suustaan. Toivottavasti hän tajuaa nielaista sanansa ja on muuten mukava ihminen. Itse kyllä ottaisin jatkossa rintsikat pois ja totuttaisin itseni ja kumppanin siihen, että niitä "sotavammoja" nyt on ja se voi olla hlvtin seksikästäkin. 

Vierailija
6/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se suhde ollut siinä.

Vierailija
7/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelaat vähän miehen sanomisia niin huomaat ehkä että hän ei ole aivan hirvittävän kiva tai älykäs ihminen muutenkaan? Tuntuuko sinusta että tuo tyyppi on ainoa jonka voit saada ja pakko nyt pysyä juuri hänen kanssaan?

Vierailija
8/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se suhde ollut siinä.

Vierailija
9/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako mies yhtään myötätuntoiselta kun kerrot onnettomuudesta? Miettiikö hän että hänen rakastamansa nainen on ollut lähellä kuolemaa? Vai tissien ulkonäkökö vaan kiinnostaa?

Vierailija
10/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä. Tai siis, hanki mies. Tuo ei sellainen ole.

Unohdetaanko nuo miesten sukupuoliroolivaatimukset jo? Kaikki miehet ovat miehiä, kuten kaikki naisetkin ovat naisia.

Vierailija
11/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin unohdit otsikosta etuliitteen ex-?

Vierailija
12/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne arvet vai rinnat? Tökeröä joka tapauksessa.

Jos möläytti arvista jonninmoinen myötätunto omassa rinnassaan, niin pitkin hampain unohtaisin möläytyksen.

Jos puhui rinnoista ja kyseessä oli tällainen ah niin rehellinen miete, niin kannattaa harkita, että laittaako mies vaihtoon. Itse en sietäisi.

Vierailija
13/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tunnu arvostavan sinua.

Vierailija
14/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö usein "ei millään pahalla, mutta" -alkuisia lauseita? Tuli heti mieleen sellainen ihmistyyppi joka verhoaa ilkeyden rehellisyyteen.

Tosi tökerö kommentti. Rehellisyys on toki kiva mutta niin on edes alkeelliset käytöstavatkin. Olisi vaikea antaa anteeksi.

Vierailija
15/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvä mies ei ikinä sanoisi tuolleen, ei rinnoista, eikä edes arvista. Hyvälle miehelle näytät aina hyvältä, olit millainen tahansa, oli arpia tai mitä tahansa, niin hänelle olet aina kaunis.. Itsellä on hyvä mies, hänelle olen aina kaunis, aina kehuu, vaikka todellisuudessa olisin kuinka räjähtänyt ja sitten myös minulla on arpia, mutta reisissä.

Vierailija
16/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten laadukas promo tämä onkaan. Ihan kauhistuin.

Vierailija
17/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanpa itse valitset kuunnella tuollaista scheissea, jos uudelleen tulisi. Miksi annat sille miehelle edelleen?

Vierailija
18/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu äänenpainoista, että mitä loppujen lopuksi on tarkoittanut, sillä voihan tuonkaltainen toteama olla myös ironiaa, mutta selvästi, jos aloittaja ei ole sitä tavoittanut, ei olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
19/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu äänenpainoista, että mitä loppujen lopuksi on tarkoittanut, sillä voihan tuonkaltainen toteama olla myös ironiaa, mutta selvästi, jos aloittaja ei ole sitä tavoittanut, ei olla samalla aaltopituudella.

Ei tuollaisista asioista ironisoida, ei ainakaan ekalla kerralla, eikä vielä tokallakaan, vaan ehkä sit kun arvet on nähty jokaisena vuorokaudenaikana kymmenen vuoden ajan,

Vierailija
20/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen tarina nyt tähän aamuun. Minkälaisen tarinan ajattelit kehitellä seuraavaksi?