Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kommentti rinnoistani "no anteeks mutta onhan noi nyt hirveät"

Vierailija
01.02.2019 |

Olin jo etukäteen varoitellut, että rinnoissani on syviä arpia johtuen autokolarista johon jouduin teini-iässä. Silti noin "avoin ja rehellinen" kommentti sattui. Olen siitä asti pitänyt sängyssä aina rintsikoita.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu äänenpainoista, että mitä loppujen lopuksi on tarkoittanut, sillä voihan tuonkaltainen toteama olla myös ironiaa, mutta selvästi, jos aloittaja ei ole sitä tavoittanut, ei olla samalla aaltopituudella.

Ei tuollaisista asioista ironisoida, ei ainakaan ekalla kerralla, eikä vielä tokallakaan, vaan ehkä sit kun arvet on nähty jokaisena vuorokaudenaikana kymmenen vuoden ajan,

Siinä tapauksessa parempi vaihtoehto olisi etsiä sopivampi kumppani kuin lähteä opettamaan toiselle ironian rajoja, eihän sellainen koskaan onnistu. 

Vierailija
22/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sama miehen peniksestä. Varmasti osuu ja uppoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä päädyin toisilla treffeillä sänkyyn mukavan ja hiljaisen tytön kanssa, joka ei osannut/ uskaltanut sanoa minulle, että hänellä oli rinnoissa ja käsivarsissa vanhat palovammat (iho sellainen "palovammainen"). Varsinkin toinen rinta ja kainalo oli pahimmat.

Kieltämättä aluksi hieman hätkähdin näkyä ja tyttö pyyteli anteeksi, mutta en sanonut mitään noin tökeröä.

Jouduin kuitenkin tekemään vähän töitä, että sain stondiksen takaisin ja homma sujui. Tapailimme pari kuukautta ja homma kuivui kasaan.

6 vuotta myöhemmin tapasin hänet ohi mennen ja hän kiitteli minua kovasti, että suhtautumiseni tilanteeseen oli tehnyt hänen omatunnolleen 19 vuotiaana tosi paljon hyvää.

Tuli ihan hyvä mieli. Lisäksi nainen oli kyllä ihan kaunis vaikka toinen rinta oli "vaurioitunut".

Vierailija
24/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut että jouduthan sinäkin aina katselemaan miehen paljasta naamaa.

Vierailija
25/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo etukäteen varoitellut, että rinnoissani on syviä arpia johtuen autokolarista johon jouduin teini-iässä. Silti noin "avoin ja rehellinen" kommentti sattui. Olen siitä asti pitänyt sängyssä aina rintsikoita.

Noh, mä en olis "sängyssä" tuollaisen miehen kanssa. Enkä missään muuallakaan. Vaikka olis kuinka rumat tissit, mutta jos toisesta tykkää ja välittää, niin ei sille mene tuollaista sanomaan, kun tietää mistä johtuu tissien "rumuus".

Vierailija
26/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon.

Vierailija
27/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen olet hänen mälliämpärinään?

Vierailija
28/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies43vuotta kirjoitti:

Nuorena miehenä päädyin toisilla treffeillä sänkyyn mukavan ja hiljaisen tytön kanssa, joka ei osannut/ uskaltanut sanoa minulle, että hänellä oli rinnoissa ja käsivarsissa vanhat palovammat (iho sellainen "palovammainen"). Varsinkin toinen rinta ja kainalo oli pahimmat.

Kieltämättä aluksi hieman hätkähdin näkyä ja tyttö pyyteli anteeksi, mutta en sanonut mitään noin tökeröä.

Jouduin kuitenkin tekemään vähän töitä, että sain stondiksen takaisin ja homma sujui. Tapailimme pari kuukautta ja homma kuivui kasaan.

6 vuotta myöhemmin tapasin hänet ohi mennen ja hän kiitteli minua kovasti, että suhtautumiseni tilanteeseen oli tehnyt hänen omatunnolleen 19 vuotiaana tosi paljon hyvää.

Tuli ihan hyvä mieli. Lisäksi nainen oli kyllä ihan kaunis vaikka toinen rinta oli "vaurioitunut".

Itsetunnolle. Omatunto on se joka kolkuttelee kun tekee jotain pahuuksia.

Vierailija
29/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas ystävä: suurin ongelmasi eivät ole arpesi, vaan idiootit ympärilläsi. Kaikista asioista ei tarvitse pitää, kaikki asiat eivät ole kauniita, mutta älykäs ihminen tajuaa milloin pitää turpansa kiinni ja ymmärtää, ettei mielipiteensä oksentamisella saa mitään rakentavaa aikaiseksi. Se on vain arpikudosta, jos vatsa ei kestä niin muuttaa sitten sinne täydellisten ihmisten laa laa -landiin.

Tähän oli laitettu kaikki se mitä olin tulossa kirjoittamaan 53 vuotiaan ihmisen kokemuksella.

Vierailija
30/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas ystävä: suurin ongelmasi eivät ole arpesi, vaan idiootit ympärilläsi. Kaikista asioista ei tarvitse pitää, kaikki asiat eivät ole kauniita, mutta älykäs ihminen tajuaa milloin pitää turpansa kiinni ja ymmärtää, ettei mielipiteensä oksentamisella saa mitään rakentavaa aikaiseksi. Se on vain arpikudosta, jos vatsa ei kestä niin muuttaa sitten sinne täydellisten ihmisten laa laa -landiin.

Tähän oli laitettu kaikki se mitä olin tulossa kirjoittamaan 53 vuotiaan ihmisen kokemuksella.

Vierailija
31/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee vihollisia, kun ystävät ovat tuollaisia?

Vierailija
32/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä nyt kannata liikaa alkaa vouhottamaan. Ap on palstan vakiprovoaja, jolta näitä vastaavanlaisia juttuja tulee jatkuvalla syötöllä. Opetelkaa hyvät ihmiset tunnistamaan typerät provot ja älkää menkö niihin mukaan.

Vierailija
33/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kertomuksesta päätellen mies on vasta uusi tuttavuus eikä mikään ystävä, mies- tai muutenkaan. Drop the s*it.

Vierailija
34/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä makaat sen kanssa?.....

Vierailija
35/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kamalaa joutua pitämään jotain vaatekappaletta päällä häpeän takia, kun rakastelen mieheni kanssa. Hänkin on toki ääliö, mutta ei ikinä ole sanonut ulkonäöstäni mitään pahaa. Löytyy arpia, selluliittiä, olen ollut raskaana ja vaikka mitä, mutta ikinä ei ole arvostellut.

Sinä sensijaan haukut miestäsi ääliöksi somessa.

Vierailija
36/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh miten laadukas promo tämä onkaan. Ihan kauhistuin.

Tuskin promo?

Vierailija
37/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali aikuinen ihminen kommentoi toisen ulkonäköä törkeästi 👍 Äijä luiskaan välittömästi!

Vierailija
38/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranisä mikä pelle mieheksi. Joku nyt on pahasti vialla jos ei tissit kelpaa! Laitapa ensi kerralla hänelle kommenttia omasta vartalostaan. Aivan varmasti löytyy jotain kommentoitavaa, jos ei kehosta niin sitten sieltä pään sisältä :)

Varmasti olet kaunis arpinesi ap!

Vierailija
39/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sama miehen peniksestä. Varmasti osuu ja uppoaa.

Olin tulossa sanomaan samaa. Jossakin sopivassa tilanteessa ilmoitat miehen varustuksesta, että ”no anteeks, mutta onhan toi nyt ihan sairaan pieni” ja sen jälkeen nakkaat ukon pellolle ja etsin jonkun joka osaa arvostaa sinua ja tunteitasi.

Vierailija
40/52 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmisen olla täysin sydämetön ja sieluton yksilö, jos arvostelee onnettomuuteen joutuneen ihmisen vammoja, ja vielä noin rumin sanoin. Mieti ap, haluatko todella viettää aikaasi tuollaisen ihmisen kanssa.