Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pienrintainen saa olla ettei tarvitse käyttää rintaliivejä?

Vierailija
01.02.2019 |

Minusta ne on "pakoliset" ainakin kesällä, kun käyttää ohuita vaatteita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään lakia. Ei ole pakko käyttää jos ei halua.

Vierailija
2/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen ne muka niitä tarvii? Sittenhän miestenkin kuuluisi niitä käyttää.ja monella lihavalla miehellä on paljon isommat tissit kun rinnattomalla naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on B kupin rinnat. Kiinteät puolipallot, aika ylös sijoittuneet, ei riipu ollenkaan - todella kauniit vielä näin "vanhanakin". Käytän rintaliivejä (kevyitä toppaamattomia) vain ohuiden paitojen tms alla. Näin on ollut aina vaikka iän myötä rinnat näyttää kasvavan, parikymppisenä ennen lapsia oli A

Vierailija
4/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on G-kuppi, ja käytän tai olen käyttämättä liivejä niin kuin sattuu itseä huvittamaan. Rintani eivät ole mitkään pallot, mutta sekä ulkonäkö että mukavuus ilman liivejä on ihan ok jos ryhti pysyy hyvänä. Mutta päivänä, jolloin haluat käpertyä sohvalle tai joudut istumaan paljon, liivit on paremmat (sohvalle käpertyessä joku pehmeä toppi vi olla vielä parempi). Liikunnassa liivit myös tuo mukavuutta.

Vierailija
5/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää jos ei halua. Minullakin napakat b-tisuset. Tykkään pitää useimmiten toppeja, koska nännin törröttäminen häiritsisi julkisella paikalla itseäni (saati sitten muita). Mutta kotioloissa on kiva olla ihan ilmankin.

Vierailija
6/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sopusuhtaisten rintojen omistajat peittävät rintansa liiveillä, ei voi käsittää.

Ei voi olla kauniimpaa näkyä kesäisellä kadulla kuin kauniisti nöpöttävät nännit ohuen paidan alla.

Jos rintojen malli on luokkaa ammatti-imettäjä, ymmärrän että ne halutaan peittää, mutta sirokroppaiset/rintaiset, aloittakaa rintojenne vapautusliike viimeistään ensi kesänä.

Vierailija
7/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parit "nänninpeittoliivit" ohuita paitoja varten kesälle. Toppaamattomat ja tuettomat. Valtaosan vuodesta käytän vain toppia paidan alla, se riittää ihan hyvin ja lämmittääkin enemmän kuin liivit. Koko on 85aa (olen roteva, en lihava), rinnat on sellaiset reilun oman nyrkin kokoiset.

Vierailija
8/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parit "nänninpeittoliivit" ohuita paitoja varten kesälle. Toppaamattomat ja tuettomat. Valtaosan vuodesta käytän vain toppia paidan alla, se riittää ihan hyvin ja lämmittääkin enemmän kuin liivit. Koko on 85aa (olen roteva, en lihava), rinnat on sellaiset reilun oman nyrkin kokoiset.

Harrastatko jotain kehonrakennusta tms, toi 85 liivinympärys (eli rinnanympärys käytännössä n.90) on kyllä ihan sairaan iso naiselle jos ei ole myös läskiä ympärillä.

Vierailija
9/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse käyttää jos ei halua. Minullakin napakat b-tisuset. Tykkään pitää useimmiten toppeja, koska nännin törröttäminen häiritsisi julkisella paikalla itseäni (saati sitten muita). Mutta kotioloissa on kiva olla ihan ilmankin.

Just tää - en jaksa stressata nännien nöpöttämisestä :-) Kotona oon aina ilman.

Vierailija
10/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko jotain kehonrakennusta tms, toi 85 liivinympärys (eli rinnanympärys käytännössä n.90) on kyllä ihan sairaan iso naiselle jos ei ole myös läskiä ympärillä.

Mulla myös 85 ja olen normaalipainoinen (bmi 24), kun olin laiha käytin kokoa 80. Mulla on pyöreä rintakehä. Pituus 164cm. Läskiä ei todellakaan ole vaan kylkiluut näkyy rintojen alla.

3

Vierailija
11/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat keskikokoa. En sanoisi varsinaisesti tarvitsevani rintaliivejä muulloin kuin hyppyjumpassa. Hyppiminen ilman rintaliivejä tuntuu minusta inhottavalta. Muissa tilanteissa koen, että rintaliivit ovat kuin meikkiä eli käyttämällä näytän paremmalta kuin oikeasti näytän. Yksin kotona en koe tarpeelliseksi, mutta ihmisten ilmoilla on kiva näyttää paremmalta. Ilman liivejä rintani roikkuvat ja nännien muodot näkyvät läpi.

Vierailija
12/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös 85 ja olen normaalipainoinen (bmi 24), kun olin laiha käytin kokoa 80. Mulla on pyöreä rintakehä. Pituus 164cm. Läskiä ei todellakaan ole vaan kylkiluut näkyy rintojen alla.

3

Montako senttiä sitten on ihan mittanauhalla mitattuna se rinnanympärys?

Vierailija
13/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset eivät tarvi rintaliivejä. Toppi käy niiden asemasta.

Vierailija
14/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää käyttää, jos vähän muita ihmisiä ajattelee.

Vierailija
15/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sopusuhtaisten rintojen omistajat peittävät rintansa liiveillä, ei voi käsittää.

Ei voi olla kauniimpaa näkyä kesäisellä kadulla kuin kauniisti nöpöttävät nännit ohuen paidan alla.

Jos rintojen malli on luokkaa ammatti-imettäjä, ymmärrän että ne halutaan peittää, mutta sirokroppaiset/rintaiset, aloittakaa rintojenne vapautusliike viimeistään ensi kesänä.

On kyllä, ja se löllö riippuva heilunta vasta vastenmielisen näköistä onkin. Jo B-kupilla tissi riippuu monilla, eikä pysy yhdessä kohtaa kiinni kropassa edes kävellessä.

Vierailija
16/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit on musta hot. Riipparit ei. Tosin kaikki toimii, jos muuten toimii.

Vierailija
17/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on AA-kuppi ja omistan vain yhden liiviparin teiniajoilta jos joudun esim. lääkärissä heittämään paidan pois. Nännit saattaa vilkkua mutta enpä välitä siitä. Tietysti jos pitää olla edustava niin pistän topin pehmentämään tai neuletakin peittämään.

Vierailija
18/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee miehiä, niin kaikkien naisten olisi parempi elää ilman liivejä.

Vierailija
19/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee miehiä, niin kaikkien naisten olisi parempi elää ilman liivejä.

Oikeastiko miehet haluaisivat nähdä kaikki rintojen roikkumiset?

Vierailija
20/31 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Vartalon mallistahan tuo on kiinni ja 85 on ihan normaali. Mullakin 85. Oon 162cm ja 54kg. En ole lihava enkä kehonrakentaja, ihan ns. normikroppainen. Ruumiinrakenne on kyllä sellainen harteikas verrattuna joihinkin, että esim. olkatoppauksisia vaatteita en voi ikinä valita. Mut en nyt kyllä muuten tosiaankaan ole mikään körmy tai korsto.