Sain tietää että vihanneksissa on kaloreita
Tiesin, että marjoissa on kaloreita, koska ne ovat makeita, mutta en tiennyt että vihanneksissa on kaloreita.
Kommentit (18)
Jopa hanavedessä on kaloreita. Vedessä on pieni määrä bakteereita jotka elimistö sulattaa ravinnoksi.
Kerro meille mikä horoskooppimerkki on huhtikuussa?
Sen tiedän että sinulle tämä on yksinkertainen kysymys.
:) Voi sua, haukkaa happea! Siinä ei ole kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kannata avata suuta liian isoksi, pikkulinnut voi lentää suuhun. Niissä on sitten kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kannata avata suuta liian isoksi, pikkulinnut voi lentää suuhun. Niissä on sitten kaloreita.
Tai kärpänen.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole aina sama? Olen härkä eli olen aina härkä horoskoopiltani.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole aina sama? Olen härkä eli olen aina härkä horoskoopiltani.
-ap
Mitä vittua?
En ole tyhmä, vaan ihmettelin, että miten terveellisessä ruoassa voi olla kaloreita.
-ap
Naiset eivät edes tiedä mitä kalorit on, mutta silti he haluavat olla päättämässä ydinvoimasta.
Siksi kysyin horoskoopista.
Tämä on hyvä esimerkki siitä miksi naisten euro on vain 82 senttiä. Opiskelkaa naiset matematiikkaa ja fysiikkaa, ja lopettakaa se pakkoruotsin opiskelu niin ymmärtäisitte että kasviksissa on kaloreita.
Yksinkertaiset AV-mammat ovat heti aamusta pätemässä. Joku ei tiedä jotain asiaa ja heti olette kuorossa rääkkymässä... :D
Vierailija kirjoitti:
En ole tyhmä, vaan ihmettelin, että miten terveellisessä ruoassa voi olla kaloreita.
-ap
Syö ilmaa,siinä ei ole sokeria,eikä hiilihydraatteja....
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät edes tiedä mitä kalorit on, mutta silti he haluavat olla päättämässä ydinvoimasta.
Tämä on hyvä esimerkki siitä miksi naisten euro on vain 82 senttiä. Opiskelkaa naiset matematiikkaa ja fysiikkaa, ja lopettakaa se pakkoruotsin opiskelu niin ymmärtäisitte että kasviksissa on kaloreita.
Naisten euro ei voi olla 82snt, koska muuten se ei ole euro. 82snt ei ole euro, eli sinulla ei ole mitään varaa sanoa minua tyhmäksi
-ap
Turvallinen vaihtoehto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apSyö ilmaa,siinä ei ole sokeria,eikä hiilihydraatteja....
Saasteita siinä kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten euro ei voi olla 82snt, koska muuten se ei ole euro. 82snt ei ole euro, eli sinulla ei ole mitään varaa sanoa minua tyhmäksi
-ap
Oletko vielä vähän unenpöpperössä? Mee takas nukkuu
Kalori on lämpöyksikkö, syö siis jäätelö. Se ei lihota koska on kylmää.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mä alan ymmärtää, miksi ihmiset on niin ihastuksissaan anttiheikkilöistä ja ihmedieeteistä.
Kaloritkin on terveellisiä kun niitä saa oikean määrän. A-vitamiini tappaa, jos sitä saa liikaa (onneksi sitä on aika vaikea saada liikaa). Kaikessa syömisen arvoisessa ruoassa on kaloreita, ne mittaavat kuinka paljon energiaa ruoka sisältää. Ja oikeasti, alunperin, kaikki eläimet, ihminen mukaan lukien, syövät saadakseen energiaa elää.
Olitpa yksinkertainen.