Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola - Kaija Koo

Vierailija
31.01.2019 |

En löytänyt vielä ketjua täältä. Mietteitä jaksosta? Minusta ihan positiivinen meininki, Kaija vaikuttaa aidolta ja sympaattiselta.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaijalla ihanaa ja upeaa karismaa - Veitolalla ei.

Vierailija
62/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä keskustelua, kun Veitola osaa olla vaihteeksi ihmisiksi.

Näytti muuten jaksossa ihan pulimummolta. Vaatteet, tyyli, kampaus tai pikemminkin sen puute, laihuus jne.

Olisi kiva, jos joku toinen tekisi jo tätä ohjelmaa. Sitten nähtäisiin Veitolan osuus tämän ohjelman suhteen. Katsojat ovat kiinnostuneita julkkiksista, ei Veitolasta. Olisi niin ihanaa, jos kyläilemässä olisi vaihteeksi joku toinen. Ei vaikuttaisi katsojalukuihin lainkaan!

Kaijan suhtautuminen Veitolaan oli hieno: Kaija vei ja Veitola vikisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se piha vain laitettiin uusiksi siinä Kotoisa-ohjelmassa, ei itse mökkiä.

Pihaa tarkoitinkin. Tuossa se oli vanhassa kuosissa. Tai Kaija on purkanut uudet viritykset.

Mitä sä olet oikein katsonut? Kyllä tuo piha oli Kotoisan jäljiltä, ei tosiaankaan vanhassa kuosissa!

Valkoinen pergola, iso nurmikkoalue, nuotiopaikka, terassin laajennus jne. Kaikki uudistuksen jäljiltä.

Kaijahan itsekin valitti, miten menetti hienot kanttarellikasvustonsa kun nurmikkoa laitettiin tilalle...

Vierailija
64/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Veitola nyt ottanut opikseen ja on ihan siedettävä ohjelmassa.Tota hampaidenpesua en kyllä ohjelmassa tajua.Nauretava.

Vierailija
65/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta mietin Veitolan ulkoista hapitusta.Mikä saa miehen tykkäämään epänaisellisesta naisesta.Miksi naisen täytyy näyttää niin epänaiselliselta kuin vaan olla voi.Siis pukeutua tosi rumasti.Näyttää kuin elinkautisvangilta.

Vierailija
66/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä keskustelua, kun Veitola osaa olla vaihteeksi ihmisiksi.

Näytti muuten jaksossa ihan pulimummolta. Vaatteet, tyyli, kampaus tai pikemminkin sen puute, laihuus jne.

Olisi kiva, jos joku toinen tekisi jo tätä ohjelmaa. Sitten nähtäisiin Veitolan osuus tämän ohjelman suhteen. Katsojat ovat kiinnostuneita julkkiksista, ei Veitolasta. Olisi niin ihanaa, jos kyläilemässä olisi vaihteeksi joku toinen. Ei vaikuttaisi katsojalukuihin lainkaan!

Kaijan suhtautuminen Veitolaan oli hieno: Kaija vei ja Veitola vikisi.

Ja Veitola raatoi.

Pisteet Kaijalle.

Vierailija
67/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä kirjoitti:

Ei pahalla mutta mietin Veitolan ulkoista hapitusta.Mikä saa miehen tykkäämään epänaisellisesta naisesta.Miksi naisen täytyy näyttää niin epänaiselliselta kuin vaan olla voi.Siis pukeutua tosi rumasti.Näyttää kuin elinkautisvangilta.

Minusta Veitola näytti eilen ihan mieheltä tai lesbopariskunnan siltä miehiseltä puolikkaalta. Ja en tarkoita ulkonäköä, vaan sitä mitä hän oli itse tehnyt ulkonäölleen.

Vierailija
68/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt ,kun taas oltiin mökillä. Haluan nähdä noiden julkkisten arkea niin kuin viime jaksossa.

Ihana mökki oli.

Muistelen, että Kaijan kotona käytiin joskus 4 tähden illallisella. Olikohan se Tuusulassa? Vai oliko sekin jonkun kaverin koti?

EI ollut hänen oma kotinsa. 

Vierailija
69/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitenkä tuo kyseinen Kaija-koo pysyy ja pysyy pinnalla. Taitaa olla jonkin ohjelmatoimiston tai minkälie suojeluksessa. En pidä lauluäänestään, en tavataan laulaa, en sanoituksista, olenko ainoa? 

Taidat kyllä kuulua selvään vähemmistöön tässä asiassa ja sinänsä yhdentekevää, vaikka et tykkäisikään, kun suuri kansanosa on kanssasi eri mieltä ja käy Kaijan keikoilla vuodesta toiseen, ei suosiota tyhjästä rakenna edes ohjelmatoimisto.

Ei oo rakentanut Abreullekaan, vaikka hällä on ääntä ja ulkonäköä.

Vierailija
70/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt ,kun taas oltiin mökillä. Haluan nähdä noiden julkkisten arkea niin kuin viime jaksossa.

Ihana mökki oli.

Muistelen, että Kaijan kotona käytiin joskus 4 tähden illallisella. Olikohan se Tuusulassa? Vai oliko sekin jonkun kaverin koti?

EI ollut hänen oma kotinsa. 

Kiitti avusta. En ihan tarkasti muistanut.

Vierailija
71/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Veitola näytti eilen ihan mieheltä tai lesbopariskunnan siltä miehiseltä puolikkaalta. Ja en tarkoita ulkonäköä, vaan sitä mitä hän oli itse tehnyt ulkonäölleen.

Minttu Vesala on Veitolan stylisti - haukkukaa sitä!

Vierailija
72/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitenkä tuo kyseinen Kaija-koo pysyy ja pysyy pinnalla. Taitaa olla jonkin ohjelmatoimiston tai minkälie suojeluksessa. En pidä lauluäänestään, en tavataan laulaa, en sanoituksista, olenko ainoa? 

Taidat kyllä kuulua selvään vähemmistöön tässä asiassa ja sinänsä yhdentekevää, vaikka et tykkäisikään, kun suuri kansanosa on kanssasi eri mieltä ja käy Kaijan keikoilla vuodesta toiseen, ei suosiota tyhjästä rakenna edes ohjelmatoimisto.

Ei oo rakentanut Abreullekaan, vaikka hällä on ääntä ja ulkonäköä.

Eiköhän Kaijan uran luonut ne exänsä biisit ysärillä. Hittiä hitin perään.

Vierailija
73/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen että Kaija on jo ennen ohjelmaan suostumista tehnyt selväksi ettei hänelle v***illa eikö tehdä kysymyksiä liian arkista aiheista. Kyllä artisti tietää mitä hän haluaa.

Vierailija
74/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole koskaan fanikuvissa faniensa kanssa, kun kuitenkin tykkää kun "mun nimeä huudetaan ja yleisö rakastaa mua."

En saa hänestä kivan ihmisen tuntua, sellainen kameroiden edessä kivaa esittävä pikemminkin.

Olin saada hepulin, kun Koo valitti, että miehille sallitaan rehvastelu tyyliin mä oon paras ja saanu kaks kertaa jäähallin täyteen. Mitä muuta Koo on tehnyt uransa aikana kuin kehunut valtavasti itseään. Se jonkun radioaseman mainoskin on tehty todella Koon näköiseksi - tulen valllllltavien ihmismasssssojen edestä jotka huuuuuta sunnnn nimeä ...Kaija Koo on oikeasti erittäin taitava ihminen kehumaan itseään jokaisessa mahdollisessa käänteessä. Osa on sellaista humblebragia, että tyhmempi luulee Kaija itseironisesti kuvailevan itseään, mutta kaikkeen on kierretty sellainen mä oon niiiiin hyvä ja män ooon niiiiin rakastettu. 

Kyllä Keekki esimerkiksi on miespuolinen Kaija Koo. Tämä siis kohteliaisuutena Kaijalle. Iskelmätähtenä vaikka on patsastellut (mikään ei ole niin nöyrä kuin suomalainen iskelmätähti) niin sielunveljet löytyvät wanna-be-räppäreistä.

Silloin aikoinaan, kun Koon uran otti pohjakosketusta, niin hetken sitä ehti jo luulla, että kusen määrä päässä pääsi hieman alenemaan, mutta kyllä se tässä viime vuosina on noussut ihan tappiin asti. Juu en tykkään, se kertomus siitä kiusatusta koulukaverista oli sitä luokkaa tökeryyttä, että ikävä maku on siitä lähtien ollut tästä tyypistä.

Vierailija
75/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla ahdasta ja niukkaa ja köyhää, heh.

No muoti teettää, se muoti kun menee hyvin suurella osalla naisia kaiken ohi, jopa miesten miellyttämisen, voitko kuvitella! Että jotkut rätit ja tyyli on tärkeämpi kuin Mies! Veitolan tyyli on tällaista Hel-Looks -tyyli (hän itse asiassa onkin siellä yhdessä kuvassa), joka oli hipstereillä trendinä jokunen vuosi sitten. Nyt samaa tyyliä matkivat jopa wt-tyyliset Kardashianit ja Jennerit, jossa on rumia, muodottomia vaatteita (pieruverkkareita, tuulitakkia) yhdistetty leikeltyyn naamaan, tekoripsiin ja -hiuksiin ja -elämään. Mut joka tapauksessa rumuus on ollut tällä vuosikymmenellä SE juttu, joka hillittynä versiona kuten Veitolalla tai räikeänä kuten Sannilla, Eveliinalla jne. Beiget mummokalsarit ja paljettijakku, ou jeee.

Ja ketkä miehet tuollaisista naisista tykkää - huumorintajuiset? Sellaiset, joiden miehuus ei ole kiinni ulkoisista ärsykkeistä vaan on ihan sisäsyntyistä? Itsevarmat? Ei ihan ne pinnallisimmat vai juuri pinnallisimman hipsterit?

Vierailija
76/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihaa tarkoitinkin. Tuossa se oli vanhassa kuosissa. Tai Kaija on purkanut uudet viritykset.

Mitä sä olet oikein katsonut? Kyllä tuo piha oli Kotoisan jäljiltä, ei tosiaankaan vanhassa kuosissa!

Valkoinen pergola, iso nurmikkoalue, nuotiopaikka, terassin laajennus jne. Kaikki uudistuksen jäljiltä.

Kaijahan itsekin valitti, miten menetti hienot kanttarellikasvustonsa kun nurmikkoa laitettiin tilalle...

Vanha piha olikin sitten alkeellisempi kuin muistinkaan. Näköjään kaikki mökinomistajat ei jaksa laittaa paikkoja itse, sitä varten on Kotoisat ja yökyyläilijä. Kaija vaikuttaa peruslaiskalta kaiken paitsi uransa suhteen. Biisitkin tekee jotkut muut. Jokainen tyylillään.

Vierailija
77/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha piha olikin sitten alkeellisempi kuin muistinkaan. Näköjään kaikki mökinomistajat ei jaksa laittaa paikkoja itse, sitä varten on Kotoisat ja yökyyläilijä. Kaija vaikuttaa peruslaiskalta kaiken paitsi uransa suhteen. Biisitkin tekee jotkut muut. Jokainen tyylillään.

Kaijahan sanoi ohjelmassa olevansa hyvin laiska. Ja miten laiskuus ja biisinteko liittyy toisiinsa:D Ai että kun tarpeeks vaan jaksaa nähdä vaivaa niin kukatahansa voi tehdä hitti biisejä?

Vierailija
78/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on kuule ihan sellassia firmoja mitkä käy suunittelemassa ja pistämässä pihat kuntoon. Ja asiakkaita niin että jotkut oikeasti työllistävät ja elättävät sillä itsensä. Ei paha!

Vierailija
79/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö huhkii lavalla tunikassa, puolipohjeleggingseissä ja lenkkareissa, niin kyykyssä kuin pääsee? Suomimamma tykkää, samaistuu ja pitää esikuvanaan, eikä mikään yllätys..

Vierailija
80/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei pahalla:DD Ihan hyvällä vaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi