Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola - Kaija Koo

Vierailija
31.01.2019 |

En löytänyt vielä ketjua täältä. Mietteitä jaksosta? Minusta ihan positiivinen meininki, Kaija vaikuttaa aidolta ja sympaattiselta.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti katsotte ohjelmia. Kaijahan vahingossa sanoi alle 40 kun varmaan tarkoitti, että 40-omanikäiset.

Koira oli naapurin, ei Kaijan.

Vierailija
42/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Kaija itsekkin totesi hän on nainen, joka ei vain yksinkertaisesti voi ottaa itseään vanhempaa miestä, ei edes omanikäistä.

Ymmärrän täysin.

Minulla (45v) on nytkin yrityssuunnitelmia meneillään ja ikäiseni ja vanhemmat miehet olisivat kovasti kiehnaamassa ja syy siihen on ihan minulle ääneen sanottukin.

He haluavat tehokkaan naisen ääreen (siipeilemään), kun eivät itse enää jaksa.

Nuoremman miehen kanssa energinen, tehokas, seksuaalinen nainen saa kaiken mitä mieheltä vain voi saada. Vanhemman miehen kanssa eloisa nainen vain sammuu ja hyytyy ennenaikojaan ja jää paljon hyvää toteutumatta.

Onhan se suorastaan jo noloa, jos olet pirtsakkana naisena vanhempaan ukkoon päätynyt ja joudut sitten vielä elättämäänkin hänet kaiken sen puutteen sietämisen ja passaamisen lisäksi. Julma kohtalo on ja olen todistanut tälläistä omin silmin.

Jätetään ne naisille tappiollisten ikärajojen suhteet niille naisille, jotka vähättelevät itseään ja elämäänsä, jotka vain vanhenevat, kyllästyvät, rutisevat ja piiloutuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se piha vain laitettiin uusiksi siinä Kotoisa-ohjelmassa, ei itse mökkiä.

Pihaa tarkoitinkin. Tuossa se oli vanhassa kuosissa. Tai Kaija on purkanut uudet viritykset.

Vierailija
44/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija tylsistytti Veitolan.

Tarkoitat kai, että tylsytti eikä tylsistytti? Mukavalle ja itsevarmalle naiselle ei ollutkaan helppoa aukoa päätään.

Vierailija
45/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi veitolan jäätävä arpi sen kasvoissa?

Vierailija
46/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitola vaikuttaa jotenkin väsähtäneeltä/jännittyneeltä tässä jaksossa. Tuntuu, ettei hän oikein osaa rentoutua. Luulisi Kaijan seurassa olevan helppoa.

Hän jännittää, koska on vaikeaa olla ilkeä liian mukavan ihmisen seurassa. 

Päinvastoin. Ei uskaloa olla ilkeä ihmisen seurassa jolta tietää saavansa takasin ja vielä jäävänsä toiseksi. Ei v*ttumaiset tädit mukavia tai kilttejä ihmisiä pelkää vaan vertaisiaan ja pahempia. Ja tykkään kyllä Kaijasta mutta on Veitolan ohjelmassa ollut todella mukavia ihmisiä ennenkin eikä Veitola silti ole ollut häntä koipien välissä niinkun nyt.

Vierailija
47/104 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole koskaan fanikuvissa faniensa kanssa, kun kuitenkin tykkää kun "mun nimeä huudetaan ja yleisö rakastaa mua."

En saa hänestä kivan ihmisen tuntua, sellainen kameroiden edessä kivaa esittävä pikemminkin.

Vierailija
48/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa toistettiin monta kertaa sitä, kuinka valtavan suosittu Kaija Koo on. 

Kaijan valtavat meikkivalikoimat tekivät meikäläiseen vaikutuksen. Kaija näyttää ikäistään nuoremmalta, mutta kävelytyyliltään näyttää ikämummolta.

Vierailija
49/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa toistettiin monta kertaa sitä, kuinka valtavan suosittu Kaija Koo on. 

Kaijan valtavat meikkivalikoimat tekivät meikäläiseen vaikutuksen. Kaija näyttää ikäistään nuoremmalta, mutta kävelytyyliltään näyttää ikämummolta.

Sillä on jo lonkat vaihdettu

Vierailija
50/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä keskustelua, kun Veitola osaa olla vaihteeksi ihmisiksi.

Näytti muuten jaksossa ihan pulimummolta. Vaatteet, tyyli, kampaus tai pikemminkin sen puute, laihuus jne.

Vierailija
51/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt ,kun taas oltiin mökillä. Haluan nähdä noiden julkkisten arkea niin kuin viime jaksossa.

Ihana mökki oli.

Muistelen, että Kaijan kotona käytiin joskus 4 tähden illallisella. Olikohan se Tuusulassa? Vai oliko sekin jonkun kaverin koti?

Vierailija
52/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija tylsistytti Veitolan.

Hyvä tekniikka...

Ja pisti hommiin. Autokuskiksi, halkokuskiksi...

Käytti siiis myös väsytystekniikkaa.

Vierailija
53/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaijalla on tosi hieno logo. Mutta olipa sitä joka paikassa.

Vierailija
54/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä keskustelua, kun Veitola osaa olla vaihteeksi ihmisiksi.

Näytti muuten jaksossa ihan pulimummolta. Vaatteet, tyyli, kampaus tai pikemminkin sen puute, laihuus jne.

Siis Veitola. Pulimummoilla on just tollainen authentic kasari -tyyli.

Vierailija
55/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinmustista hiuksista Kaija voisi luopua.

Vierailija
56/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä Marian ohjelma saa melkein kaikki tyypit joiden luona hän vierailee näyttämään todella mukavilta ja lämpimiltä ihmisiltä!

No se on just se, kun Veitola ei itse tärkeile, vaan kyselee tosi mukavia kakilta, eikä anna sellaista vaikutelmaa, että aha, ja kun vastaat, alan kauhistella ja näytän, mikä nolo pelle sä ootkaan.

Se on ERI asia, että kysymykset ovat sellaisia, että niissä saattaa moni varomattaan paljastaa itsestään todella paljon. Mutta se ei ole muiden syy. Ja en mä ainakaan tuomitse. Minusta on ihanaa, kun ihmiset AVAUTUU. Siksi Maria Veitola on niin älyttömän hyvä mm. tässä.

Vierailija
57/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitola vaikuttaa jotenkin väsähtäneeltä/jännittyneeltä tässä jaksossa. Tuntuu, ettei hän oikein osaa rentoutua. Luulisi Kaijan seurassa olevan helppoa.

Kielletty kiusaamasta, siksi ei luonnollinen?

Mutta sua ei ole kielletty kiusaamasta, selvästikään.

Vierailija
58/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija nolasi Veitolan ihan 6/5 :) Hyvä Kaija!

Veitolan tyyli on niin nähty ja kysymykset ovat tosi tungettelevia. Loppukohtaus kertoi kaiken Kaijan ajatuksista: kylmää kyytiä. Veitolan imelät kehut KK:sta tuntui todella teennäisiltä. Laivaan ei uppoa tuollainen pas. .a.

Jotenkin tuntuu, että tällä Veitolalla on noussut kusi todellakin päähän. Ihana, että Kaija huomasi sen.

Hyvä Kaija!

Vierailija
59/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakson omituinen hetki oli se, kun Kaijan koira tepasteli paikalle. Koko päivä oltu yhdessä ja yhtäkkiä illalla koira ilmestyy jostakin ja Veitola kysyy huuli pyöreänä, että "onko sulla koira?" Mistä koira tuli ja mihin se taas katosi?

Hienoa viedä sateen kastelemat halot vajaan homehtumaan :)

Siinähän sanottiin, ettäs e oli NAAPURIN koira.

Vierailija
60/104 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitenkä tuo kyseinen Kaija-koo pysyy ja pysyy pinnalla. Taitaa olla jonkin ohjelmatoimiston tai minkälie suojeluksessa. En pidä lauluäänestään, en tavataan laulaa, en sanoituksista, olenko ainoa? 

Taidat kyllä kuulua selvään vähemmistöön tässä asiassa ja sinänsä yhdentekevää, vaikka et tykkäisikään, kun suuri kansanosa on kanssasi eri mieltä ja käy Kaijan keikoilla vuodesta toiseen, ei suosiota tyhjästä rakenna edes ohjelmatoimisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme