Monta kertaa päivässä syöt?
Itse syön kolme.
Lounaan, päivällisen ja iltapalan. Aamu käynnistyy kahvilla.
Mielenkiinnosta kyselen kun työkaverit puputtavat jatkuvasti jotain ja Valpio kertoo syövänsä kerran kolmessa päivässä, että onko nämä ne ääripäät?
Itselleni tuo kolme ateriaa päivässä toimii hyvin, ei ole nälkä eikä tarvitse jatkuvasti jauhaa leukoja yhteen.
Mainittakoon että olen sekasyöjä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 5 tai 6, en pystyisi syömään vaan kolmesti.
Oletko kokeillut?
Sehän se tuntuu luontevalta, mihin itsensä totuttaa.
Totta. Kannattaisi ap:nkin totuttaa itsensä syömään ainakin 6 kertaa päivässä, niin ei tarvitsisi käyttää sellaisia ikäviä fraaseja kuin "jatkuvasti jauhaa leukoja yhteen".
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap mies kun syöt noin harvoin?
Naisten ei pitäisi päästää ruokavälejä noin pitkiksi.
Höpöhöpö. Liian tiheässä ruokarytmissä ei ruuansulatus saa hetken rauhaa kun jatkuvasti täytyy sulattaa ja pilkkoa. Käymistila koko ajan päällä. Voin kuvitella ne kaasut..
Yleensä 4 kertaa päivässä. Aamupala, lounas, välipala ja illallinen. Joskus vapaapäivänä syön kolmesti eli yhdistetyn aamupalan ja lounaan sekä yhden lämpimän ruoan. Sen lisäksi jotain jälkkäriä, herkkua tai viiniä.
Aina, kun on nälkä. Ja usein on. Istun nyt lämpöisen sohvan nurkassa, selailen nettiä. Usein tulee mieleen, että mitäs hyvää siellä jääkaapissa olikaan.
Nyt on kesäkeittoa ja puolukkavispipuuroa.
Pari tuntia sitten tulin lastenhoitokeikalta ja tein meille kaikille hampurilaiset ja lettuja.
Työpäivinä 2-3 kertaa; lounas, päivällinen ja joskus iltapala. Kahvia aamulla ja iltapäivällä. Vapaapäivinä kotona tuleekin sitten syötyä useammin eli 5-6 kertaa, niistä pari on herkuttelua.
Syön neljä pientä ateriaa (aamupala, lounas, päivällinen, iltapala). Aterioiden välissä juon vain vettä. Tämä sopii minulle.
Ennen söin 1-2 kertaa päivässä. Nykyään syön 5 kertaa. Huomaan, että lounaan ja päivällisem väliin tulee liian monta tuntia ja olen nykyään kärttyinen, jos en saa pientä välipalaa. Hassua, miten keho tottuu säännölliseen syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Syön neljä pientä ateriaa (aamupala, lounas, päivällinen, iltapala). Aterioiden välissä juon vain vettä. Tämä sopii minulle.
Oletko laihdutuskuurilla?
Ootko ap mies kun syöt noin harvoin?
Naisten ei pitäisi päästää ruokavälejä noin pitkiksi.