Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin erota, mutta en saa sanottua sitä ääneen

Vierailija
31.01.2019 |

Viimeisten kuukausien aikana on vahvistunut tunne siitä ettei tämä suhde toimi. Ollaan seurusteltu 2v, josta asuttu yhdessä puolet.
Pian yhteenmuuttamisen jälkeen mies alkoi viettämään yhä enemmän aikaa pelien yms omien harrastusten parissa. Kaikki arjen vastuu on jäänyt minulle. Olen yrittänyt puhua miehelle, että toivoisin hänenkin osallistuvan. Mutta ei, pleikkari yms menee kaiken muun edelle. Seksielämä alkoi hiipua viime keväänä ja nyt 3kk:n ei ole ollut minkäänlaista kosketusta. Mies torjuu hienovaraisesti lähestymiseni ja kuittaa keskustelu yritykseni sanomalla, että on stressiä. En jaksa elää yksin tätä 'suhdetta', mutta jostain syystä en saa sanottua miehelle että kiitti nyt riitti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/3 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan mies, jolle on ok, että toinen hoitaa kodin ja ottaa vastuun kaikesta, myös parisuhteesta, ei muutu. Jos haluat lapsia, hän tulee olemaan yksi lapsi joukon jatkeena, eikä mikään tuki rinnalla. Saattaa luvata muuttua, mutta pian huomaat kaiken luisuvan samaan kaavaan. Kiva jos jollain on muunlaisia kokemuksia, minulla vain tämä.

Mieti itsellesi suunnitelma valmiiksi. Ota asia reippaasti puheeksi ja halutessasi kokeile toistuuko mainitsemani kaava. Sen jälkeen, kun toistuu, nosta viimeistään kytkintä. Saattaahan tuo vielä lisäksi olle se tyyppi, joka ei halua keskustella edes ja päätöshän on sillä selvä. Et todellakaan jaksa sitä lopun elämää ja toisenlaisiakin miehiä on onneksi olemassa :)