Miten päästä eläkkeellä halvalla vankilaan?
Tuli mieleen, kun lehdessä kerrottiin, että japanilaiset vanhukset haluavat vankilaan elinkustannusten puristeessa.
Mielestäni hyvä idea! Tuon varaan lasken itsekin eläkepäiväni, jos nyt koskaan sellaiselle pääsen. Olen nyt 36-vuotta.
Onko ideoita minkälainen rikos pitäisi tehdä, että saisi mahdollisimman pitkän tuomion eikä siitä tulisi mitään kovia sakkoja tai muita maksettaviakaan? Mitään erillistä en pysty satuttamaan.
Kommentit (66)
Talousrikoksella saat suurimman tuomion
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen tehdään?
Koita ryöstää joku mesta esim. teräaseella uhaten.
Mä olen sen verran seikkailunhaluinen luonne että voisin alkaa tehtailla vaikka jotain kotimurtoja eläkkeellä.
Veropetos ehdottomasti, mikään ei ole niin pahaa kuin valtion rahojen kähveltäminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen tehdään?
Huijataan Bingossa.
Itse olen suunnitellut alkavani rankaisijaksi. Eli vahingoittaisin jotain pahaa ihmistä ja jos jäisin kiinni, menisin tyynesti siitä vankilaan.
Tee vaikka henkirikos, niin eläkepäivät kutsuu.
Ota veitsi. Marssi kauppaan. Mene myyjän luokse veitsi ojossa. Sano rahat tänne, tämä on ryöstö. Laita veitsi pois ja pyydä soittamaan poliisit. Usean vuoden täysihoito pienellä vaivalla. Ketään ei satu, korvauksia ei tule maksettavaksi kun mitään ei rikkoonnu ja sakot ovat minimaalliset. Kun pääset pois niin sama uudestaan. Ei kestä kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suunnitellut alkavani rankaisijaksi. Eli vahingoittaisin jotain pahaa ihmistä ja jos jäisin kiinni, menisin tyynesti siitä vankilaan.
Tämä on ihan paras idea!
Vierailija kirjoitti:
Ota veitsi. Marssi kauppaan. Mene myyjän luokse veitsi ojossa. Sano rahat tänne, tämä on ryöstö. Laita veitsi pois ja pyydä soittamaan poliisit. Usean vuoden täysihoito pienellä vaivalla. Ketään ei satu, korvauksia ei tule maksettavaksi kun mitään ei rikkoonnu ja sakot ovat minimaalliset. Kun pääset pois niin sama uudestaan. Ei kestä kiittää.
Huono. Ei tuosta vankilaan joudu.
Vaikka täällä provoillaan, niin ei tuo uutta Suomessa ole. Tietyt henkilöt haluavat usein aina talveksi vankilaan. Siellä saa ruokaa ja katon pään päälle. Terveydenhuoltokin on yleensä julkista puolta kattavampi ja parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ellei tule korvauksia henkisestä kärsimyksestä kun myyjä voi järkyttyä pahemman kerran. Vaikka tuskin useinkaan Suomessa saatikka kovin korkeita edes eli luultavasti aika varma keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saattaahan tuo mennä ehdollisella vaikka järki muuta sanoiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeästä ryöstön yrityksestä joutuu kyllä jollainen tuo keissi olisi.
Mites jos uhkailee netissä ja muualla jollain vakavalla suurella joukkotuholla, hankkisi näön vuoksi kotiin rekvisiittaa, ei tarvitsisi tehdä konkreettista rikosta. Irtoaisikohan sillä jotain?
Som.ppumur.hasta kuo.lisit itsekin, mutta älä vaan tee sitä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran seikkailunhaluinen luonne että voisin alkaa tehtailla vaikka jotain kotimurtoja eläkkeellä.
Älä sit köyhiä ryö stä, vaan rikkaita poliitikkoja ym.
Vinkkejä kaivataan tännekin.