Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kilttinaiset suosittuja?

Vierailija
31.01.2019 |

Voisi luulla että ainakin helpompaa heillä on kuin kilteillä miehillä. :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain nämä pitkin seinänvierustoja kulkevat epävarmat harmaahiirulaiset eivät kiinnosta näitä ihania ja jaloja kilttejä kilttimiehiä. Heille näkyviä ovat vain lisäkkeillä ja paksulla meikkimaskilla varustetut pinkeisiin housuihin pukeutuvat seksipommit. Tyylitajutonta ja epävarmaa hieman homssuinen oloista ja vähemmän kaunista kilttinaista ei kukaan huomaa vaan hänen täytyy itkeä itsensä uneen joka perjantai-ilta.

Vierailija
2/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vain nämä pitkin seinänvierustoja kulkevat epävarmat harmaahiirulaiset eivät kiinnosta näitä ihania ja jaloja kilttejä kilttimiehiä. Heille näkyviä ovat vain lisäkkeillä ja paksulla meikkimaskilla varustetut pinkeisiin housuihin pukeutuvat seksipommit. Tyylitajutonta ja epävarmaa hieman homssuinen oloista ja vähemmän kaunista kilttinaista ei kukaan huomaa vaan hänen täytyy itkeä itsensä uneen joka perjantai-ilta.

Miten tämä eroaa k-miehen elämästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa kilttinaisen elämä. Miehet haluavat vain jännisnaisia joilla on miehiä joka sormelle ja näyttävä ulkonäkö. Kiltti nainen saa iltaisin itkeä itsensä yksin uneen, kun on ensin suudellut viinilasin kylmää pintaa.... :(

Vierailija
4/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoo kaikki kilttinaiset introvettteja ja ekstroverttinaaiset autisteeja. Naisilllahan nämä meneevät päinvasstoin.

Vierailija
5/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen olisi paras kiltille miehelle, mutta jostain syystä elämä on järjestänyt asian sillä lailla julmasti, että nämä eivät koskaan kohtaa toisiaan. Ja lopulta käy aina niin että kilttinainen joutuu jonkun jän-niksen kaltoin kohtelemaksi. Ja sitten molemmat, sekä kilttinainen että kiltti mies, itkevät itsensä uneen, tosin eri syistä.

Vierailija
6/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti. Sehän on miehen asu.

Vierailija
7/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kilttinaisen kanssa naimisissa. Kirjastonhoitaja. Ei ole raflan eka poka ja on aika huomaamaton ihminen ja omalla tavalla hiljainen.. Älkää käsittäkö väärin tota raflan ekaa pokaa. Minun mielestä vaimoni on kaunis nainen, mutta väitän ettei sitä ekana olla iskemässä jos eteen sattuu.

Ollaan oltu 10v kimpassa ja en ole koskaan huutanut sille. Edellisessä suhteessa kun oli riitaa, niin ovet paukku molemmin puolin ja karjuttiin niin paljon kun lähtee. Tämän kanssa jos tulee riitaa, niin se oikeastaan menee keskustelun kautta se riita ja sovitaan. Mun vaimo on hyvä ihminen ja helvtin reilu. Tunnen edelleen palavaa himoa sitä kohtaan, koska siinä ihmisessä on vaan jotain sellaista kummallista hyvällä tavalla. Sen kanssa on hyvä olla. Minä näytän sen sille erilaisilla teoilla, että olen myös hänelle se oikea edelleen.

Vierailija
8/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehiltä ja naisilta kysytään tärkeintä luonteenpiiirrettä, sanotaan kiltteys.

Todellisuudessa kaikki hullaantuu voimakastahtoisesta ihmisestä, joka näyttää selvästi mitä haluaa. Myöhemmin saattaa paljastua, että kyseessä onkin narsisti, mutta ei siitä välitetä. Tärkeintä on se, että on joku joka sanoo mitä tehdä ettei tarvitse rasittaa aivojaan.

Vierailija
9/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä laittautuneista naisista vaan enemmän sellaisista maanläheisissä, jotka kulkee pieruverkkareissa. Kiltti tai tuhma, luotettavuus ja ajatuksenkulku se tärkein.

Vierailija
10/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kilttinaiseus ei sulje pois tyylitajua ja kauneutta. Tiedän yhden kilttinaisen joka on kaunein nainen jonka olen koskaan nähnyt. Harmi että hän ei tiedä tästä mitään, ja mikäli minusta riippuu, niin ei saa koskaan tietääkään :(

Vierailija
11/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kilttinaisen kanssa naimisissa. Kirjastonhoitaja. Ei ole raflan eka poka ja on aika huomaamaton ihminen ja omalla tavalla hiljainen.. Älkää käsittäkö väärin tota raflan ekaa pokaa. Minun mielestä vaimoni on kaunis nainen, mutta väitän ettei sitä ekana olla iskemässä jos eteen sattuu.

Ollaan oltu 10v kimpassa ja en ole koskaan huutanut sille. Edellisessä suhteessa kun oli riitaa, niin ovet paukku molemmin puolin ja karjuttiin niin paljon kun lähtee. Tämän kanssa jos tulee riitaa, niin se oikeastaan menee keskustelun kautta se riita ja sovitaan. Mun vaimo on hyvä ihminen ja helvtin reilu. Tunnen edelleen palavaa himoa sitä kohtaan, koska siinä ihmisessä on vaan jotain sellaista kummallista hyvällä tavalla. Sen kanssa on hyvä olla. Minä näytän sen sille erilaisilla teoilla, että olen myös hänelle se oikea edelleen.

No just tollasen naisen minä haluan niin kuin rockyllä oli siinä leffassa. Sellanen kilttinainen kenen ympärille voin kietoa 42cm käteni.

T: Kiltti mies (pumped)

Vierailija
12/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuka tahansa, joka alleviivaa ja korostaa, aina kun tilaisuus tulee omaa "kiltteytttään" on melko usein myös hieman raittava - Kiltteys (, kuten huoaamaavaisuus ja tasapainoisuus)  on peruslähtökohta, eikä useinkaan mikään erityinen ominaisuus.    

Vierailija
13/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiaa nyt miettinyt ja tullut tulokseen että mulla on varmaan jännänainen. Hyvässä työssä, hyvin toimeentuleva, hyvännäköinen ja ihan hlvetin sosiaalinen. Se voi surutta mennä ravintolassa (ei me kauhean usein käydä, max 10 kertaa vuodessa) juttelemaan vieraiden miesten kanssa, ja alkaa heittään kaksimielistä läppää, jonka jokainen puutteessa oleva mies tulkitsee panokutsuksi. Joo, tiedän A) menee tutustumaan ventovieraisiin kun olen mukana. Olen sanonut että jos tuota vielä tapahtuu, niin vapaasti ottaa miehen mukaan ja minä käyn tiputtamassa avaimen postilaatikkoon, viihdyn hyvin myös omassa kämpässäni. B) Kehtaa hakea jonkun random tyypin tanssilattialle hipeloitavaksi kun itse olen vieressä näkemässä, saman viestin kerroin kun kohdassa a. C) Kotona kun ollaan, niin ei koe että olisi mitään tehnyt väärin. Nojoo, ei kait sitä itse omia virheitään näe. Aika varpaillaan tässä seurailen tilannetta, ja olen kohtuu lähtövalmiina heti kun menee överiksi. Annetaan nyt naisen vähän yrittää skarpata, jospa se tuosta tulisi järkiinsä.

Vierailija
14/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kilt timiehet puhuvat naisista, he eivät puhu kilttinaisista.

Mieheni kaveri (aika perus ns. kilt timies juurikin, ollut lähes aina sinkku, ihan kunnollinen, käy töissä, juhlii harvemmin, taviksen näköinen) valitti baarissa minulle, kun "kaikki naiset antaa pakit".

Oli yrittänyt jutella tasan kahdelle instagramkaunottarelle, jotka oli heittämällä kauneimmat naiset koko baarissa.

Kun yritin ehdottaa muita, vähän vähemmän näyttäviä naisia niin "nooo eeeen mä nyt tiiä, ei ole ihan mun tyyppiä". Myös kuulemma ehdottamieni harrastusten tai järjestötyön kautta tapaa vain tylsiä naisia.

Vierailija
15/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiesten keskuudessa, joo. Ei paljoa lohduta.

Vierailija
16/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa, mutta itse en ainakaan uskalla mennä naisille juttelemaan.

Vierailija
17/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. niitten kanssa perustetaan perhe.

Vierailija
18/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehiltä ja naisilta kysytään tärkeintä luonteenpiiirrettä, sanotaan kiltteys.

Todellisuudessa kaikki hullaantuu voimakastahtoisesta ihmisestä, joka näyttää selvästi mitä haluaa. Myöhemmin saattaa paljastua, että kyseessä onkin narsisti, mutta ei siitä välitetä. Tärkeintä on se, että on joku joka sanoo mitä tehdä ettei tarvitse rasittaa aivojaan.

Kummallista että tää ois muka joko-tai juttu? Olen mielestäni aika kiltti muita kohtaan ja hyväkäytöksinen, mutta todellakin tahdon mitä tahdon enkä tyydy vähempään.

Vierailija
19/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen olisi paras kiltille miehelle, mutta jostain syystä elämä on järjestänyt asian sillä lailla julmasti, että nämä eivät koskaan kohtaa toisiaan. Ja lopulta käy aina niin että kilttinainen joutuu jonkun jän-niksen kaltoin kohtelemaksi. Ja sitten molemmat, sekä kilttinainen että kiltti mies, itkevät itsensä uneen, tosin eri syistä.

Jos on ”kiltti” ja joutuu toisen kaltoin kohtelemaksi johtuu se siitä ettei henkilö arvosta itseään joten vetää puoleensa tälläisiä ketkä kohtelee huonosti. Siksi ”kiltit” miehet saavat huonosti kohtelevan naisen ja ”kilteillä” naisilla taas huonosti kohtelevat miehet sit molemmat valittaa kun toinen sukupuoli on niin kamala. Moni ei sitten tajua mistä tää johtuu, että pitäisi mennä itseensä vaan luulee että se on jotain sattumaa.

Sitten on nämä loput jotka arvostavat itseään ja kohtaavat toisensa ja joilla on terve parisuhde. Jostain syystä näitä ihmisiä on vähemmän.

Vierailija
20/21 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään kilttinaiseus ei sulje pois tyylitajua ja kauneutta. Tiedän yhden kilttinaisen joka on kaunein nainen jonka olen koskaan nähnyt. Harmi että hän ei tiedä tästä mitään, ja mikäli minusta riippuu, niin ei saa koskaan tietääkään :(

Millä perusteella hän on kiltti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan