Diane Nova -pillerit?
Olen syönyt Yasmin-pillereitä vuosia, ja nyt viime kuukausina on vaivannut jatkuva vuoto. Lääkäri määräsi mulle tänään Diane Nova -pillerit Yasmin tilalle.
Lukisin erittäin mielelläni kokemuksia Diane Novasta. Millaisia kokemuksia teillä on?
Kommentit (11)
Akne paranee ja seksihalut katoavat.
Näin kävi mulle.
Ihon kunto parani huomattavasti, seksihaluissa ei mitään muutosta. Useamman vuoden jo kyseisiä pillereitä syönyt eikä kyllä mitään pahaa sanottavaa omalla kohdallani. Toisille sopii, toisille ei.
Tosi voimakas hormoni, vaikutti minulla mielentilaan paljon ja muutti luonnetta. Kannattaa tarkkailla ja pyytää myös läheisiä tarkkailemaan.
Mä vaihdoin myös Yasmineista Diane Novaan, muuten ei mitään eroa, mutta tuli aina välivuotoja, jos söin useamman laatan putkeen ja sain kasvoihin pari maksaläiskää...
Minulle nuo sopivat täydellisesti. Akne parantui ja muutenkin olo oli ihanan normaali. Mutta valitettavasti aurallinen mihreeni lopetti niiden syömisen. Toista sitten hormonikierukan kanssa, jatkuvaa vuotoa, aknea, rasvoittuva iho ja tukka yms yms. Eli yksilöitä me kaikki ollaan ja se mikä on hyvä jollekin, ei ole sitä kaikille.
Mullekin tuli pigmenttiläiskiä auringosta, kun söin niitä. Hyvin auttoivat liikakarvoihin ja jättifinneihin. Niitähän ei nykyään määrätä yli 30-vuotiaille kuin erittäin painavasta syystä.
Minullekin lääkäri suositteli ennemmin Yatzia kuin Diane Novaa.
Diane Nova on todella korkeahormoninen pilleri. Tuolla estrogeenimäärällä saat todennäköisesti masennuksen, tai ainakin seksihalut katoavat.
Ihmettelen, miksei sinulle määrätty minipillereitä tai hormonikierukkaa. Niillä pääsisit kuukautisista eroon ilman estrogeeni-overloadia.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua